صرافی مطمئن، ‌امانت دار در انجام حواله‌ها

وب گردی ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۱۶:۱۶ ۳۹۰۴۴۰۹

این روند حالا دیگر در فرهنگ عامه به نوعی طنز تبدیل شده، اما وجهی که بدون تفاوت باقی مانده، این است که دارایی‌ها به عنوان منابع اصلی اقتصاد خانواده‌ها اکنون نیز کاملا مصداق دارد. با توجه به نرخ برابری پول ملی کشور در مقایسه با ارزهای جهانی که در دهه‌های گذشته کاهش داشته، گرایش مردم به حفظ سرمایه‌های منقول در قالب ارز خارجی، طلا و مسکوکات و حتی سرمایه‌گذاری در کشورهایی با ثبات اقتصادی بالا بیشتر شده است. 

کاهش ارزش دارایی‌های فرد و خانواده و حتی سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران بزرگ به تبع متغیر‌های سیاسی و بین المللی از فاکتورهای مهمی است که گرایش عمومی را به سرمایه‌گذاری در ارزهای معتبر و تامین امنیت مالی با اتکا به یک تیم معتبر متخصص در زمینه مالی و پولی، تقویت کرده است. 

با گسترش نگرانی از بی‌ثباتی‌ها، در کنار تبدیل شدن جامعه جهانی به یک دهکده کوچک، که هربرت مارشال مک لوهان (Marshall McLuhan) آن را مطرح کرد، حوزه عملیاتی خانواده‌ها و افراد از صندوقچه‌های چوبی قدیمی و گنجه‌ها، به فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش یافت. 

جالب اینجاست که این نظریه پرداز، حتی سه دهه قبل از این که شبکه جهانی وب(WWW) شکل بگیرد، آن را پیشگویی کرده بود. شبکه ای که نظریه او بر بستر آن نمود پیدا کرد. از منظر اقتصادی و ورود اقتصاد‌های خانوادگی به یک مقوله جهانی نیز، بیش از هر چیز ریل‌گذاری‌های صورت گرفته از سوی شبکه وب موثر بوده است. 

چنانچه در ادامه این گزارش اشاره می‌کنیم، عملیات صرافی‌های جهانی در خدمت خانواده‌ها و صاحبان سرمایه بر بستر همین شبکه قابل تصور است. 

فراگیری مورد اشاره، میسر نبود مگر با استفاده از مکانیزم‌های جدیدی که عملیات نقل و انتقال و تبدیل و تَبَدٌل انواع ارزها و رصد برابری نرخ ارزها را به عنوان پروسه‌های روتین خود در دستور کار قرار داده و این خدمات و اطلاعات را در اختیار مشتریان خود قرار دادند. این مکانیزم‌ها با ظهور صرافی‌های تخصصی در سراسر جهان توسعه یافتند. 

با کمک صرافی‌ها، مردم توانستند تعاملات مالی و اقتصادی خود را در قالب دهکده جهانی، وارد فاز مدرنی کنند. به این ترتیب فرهنگ اقتصادی متفاوتی نسبت به سازوکارهای سنتی شکل گرفت. 

لندن، آمریکا، کانادا، فرقی نمی‌کند کجا باشید، صرافی یک ضرورت انکار ناپذیر جامعه ایرانیان است

صرافی‌ها که در دهه‌های گذشته در کشور ما و توسط مهاجرین ایرانی در سراسر جهان توسعه یافتند، از جمله مهم ‌ترین ابزارهای ارتباطات بی نقص و استاندارد اقتصادی هستند.

با این رویکرد، فرقی نمی‌کند که شما در تهران باشید یا لندن و منچستر و بیرمنگام و نیویورک. واقعیت این است که به عنوان یک شهروند جهانی، نیاز به یک صرافی معتبر کاملا ضروری است. بنابراین محل اقامت شما باضافه این نیاز اولیه برای مثال می‌شود: شما و یک صرافی در منچستر، شما و یک صرافی در لندن، شما و یک صرافی در بیرمنگام، شما و یک صرافی در انگلستان و خلاصه این که شما و یک صرافی در هرکجای جهان که هستید. 

صرافی‌های لندن، برای ایرانیان مقیم لندن و انگلیس 

یکی از شهرهایی که جمعی از ایرانیان از نسل‌های مختلف در آن گرد آمده و یک ساختار منسجم جامعه مهاجر شکل داده اند، شهر لندن است. ایرانیان لندن از جمله برخی از قدیمی‌‌ترین مهاجران در میان هموطنان ما را تشکیل می‌دهند که بعضا سابقه چهار دهه اقامت در لندن و سایر شهرهای این کشور را دارند. 

برخی از هموطنان ما در این شهر، صاحب کسب و کارهای موفقی هستند که بر اساس الزامات اقتصادی این روز دنیا مجبورند با کمک یک صرافی در لندن حواله‌های ارزی و مبادلات مالی و خرید و فروش‌ها یا سرمایه گذاری‌های خود را مدیریت کرده و از نرخ ارز و سایر فاکتورهای اقتصادی و متغیرهای قیمتی و حتی پیش بینی‌های بازار به طور پیوسته آگاه باشند.

داده‌های ثبت شده، نشان می‌دهد که صرافی‌های لندن نقش عمده ای در پابرجا نگه داشتن مبادی ارتباطی مالی و پولی بین این شهر و داخل کشور و برعکس ایفا کرده اند. 

صرافی‌های لندن از جمله قدیمی‌‌ترین صرافی‌های ایرانی در خارج از کشور

تاریخچه ارتباط ایرانیان با بریتانیا در تاریخ سیاسی عصر جدید خواندنی است. اولین سفرنامه‌هایی که ایرانیان از عصر قاجار به بعد منتشر کرده اند، عمدتا حکایت سفر به کشورهای اروپایی است، که لندن یکی از اصلی ‌ترین این مقاصد است. 

این روزها نیز چه در قالب مقاصد تحصیلی برای دانشجویان ایرانی و چه به عنوان مقاصد سرمایه گذاری برای صاحبان سرمایه و چه به عنوان مقاصد مهاجرتی و توریستی، انگلستان با مرکزیت لندن یکی از مهم ‌ترین شهرهای جهان برای ایرانیان است.

از این رو صرافی‌های لندن را باید یکی از پر مخاطب ‌ترین صرافی‌های ایرانی دانست که مردم کشور ما از اقصی نقاط جهان تقاضای دریافت خدمات از آن‌ها را دارند. 

البته صرافی‌های معتبر ایرانی در سایر نقاط جهان از جمله کانادا و آمریکا وجود دارند که یا دفتر و شعبه ای در لندن دارند یا به خوبی می‌توانند خدمات مدرن مالی و حواله‌های ارزی را به مقصد لندن برای مشتریان خود از سراسر کشور و جهان، بخصوص هموطنان داخل کشور ارائه کنند. برای مثال صرافی امانت که به عنوان یکی از ترند‌های صرافی‌های خارج از کشور برای مردم ما شناخته شده است، می‌تواند خدمات نقل و انتقال مالی؛ از جمله خدمات حواله‌های ارزی، حواله دلار و پیشنهاد راه‌های سرمایه گذاری در قاره‌های اروپا و آمریکا و مراکز تولید و تجارت کشورهای بزرگ جهان را به مشتریان خود ارائه نماید.

صرافی‌های لندن از جمله قدیمی‌‌ترین صرافی‌های ایرانی خارج از کشور هستند که از دیرباز توانسته اند تسهیلگر مسافرت‌ها، تحصیلات، سرمایه گذاری‌ها و مهاجرت‌های ایرانیان به این شهر یا شهرهایی چون منچستر و بیرمنگام باشند.

خوشبختانه وجود ارتباطات تحت وب و عدم نیاز به حضور فیزیکی در دفاتر صرافی‌ها، امروزه باعث شده است شهروندان در نقاط مختلف جهان با صرافی‌های منتخب و مورد علاقه خود کار کنند و وقتی به یک برند صرافی اعتماد کردند دیگر لازم نیست در مناطق مختلف دنیا دنبال صرافی‌های بومی و محلی جدید بگردند.

اگر نیاز به صرافی در منچستر یا دریافت سرویس‌های مالی و مبادلات پولی از سوی یک صرافی در بیرمنگام دارید، الزاما نباید صرافی شما دفتر مرکزی یا شعبه ای در این شهرها داشته باشد. 

برای مثال اگر صرافی امانت برند مورد اعتماد شماست و توانسته است با سابقه ای طولانی در زمینه خدمات صرافی و با تکیه بر دانش و تخصص تیم کارشناسی و مدیریت خود اعتماد شما را جلب کند، یا اگر این برند توسط یک دوست یا عضوی از خانواده به شما معرفی شده، می توانید خدمات این برند را در هر جای دنیا که هستید دریافت کنید. 

با وجود صرافی امانت، اگر در منچستر هستید، تصور کنید که یک صرافی در منچستر پشتیبان شماست. اگر در بیرمنگام و لندن هستید با وجود این برند تصور کنید که یک صرافی در بیرمنگام و یک صرافی در لندن از شما حمایت و پشتیبانی مالی و خدماتی می‌کند. 

به عبارت دیگر، با تبدیل دنیا به دهکده جهانی، هر کجای جهان که هستید، باشید، یک صرافی خوب انتخاب کنید تا همیشه همراه و پشتیبان شما و خانواده و سرمایه شما در موارد حساس و تصمیم‌های مهم زندگی تان باشد.

«صرافی امانت» می‌تواند یکی از همان انتخاب‌های عاقلانه باشد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان