ماهان شبکه ایرانیان

مدیرعامل موسسه صنعت نفت آبادان:

نفت آبادان فصل خوبی را در پیش رو دارد

آبادان – مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از پیش رو داشتن فصل خوبی برای بازیکنان و هواداران خبر داد.

نفت آبادان فصل خوبی را در پیش رو دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی عیسی زاده عصر امروز پیش از آغاز تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خطاب به بازیکنان این تیم گفت: بسیار امیدواریم که امسال فصل خوبی را کنار یکدیگر داشته باشیم.
وی افزود: سالها به دنبال جذب فراز کمالوند برای تصدی سرمربیگری تیم صنعت نفت بودیم تا اینکه امسال موفق به انجام این کار شدیم.
عیسی زاده با قدردانی از تمامی کسانی که تیم نفت را در فصل پیش رو همراهی می کنند، اظهار کرد: مطمئنیم با حضور کمالوند و فضای جدید ایجاد شده در تیم، لیگ هفدهم را با موفقیت پشت سر می گذاریم.
عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت نیز در ادامه گفت: این آغاز را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که این تحول جدید به نقطه عطف تیم صنعت نفت بینجامد.
حسن نصر اصفهانی افزود: صنعت نفت این روزها خود واقعی اش را یافته و به نمایندگی از هیئت مدیره موسسه می گویم که با تمام قدرت کنار بازیکنان و فراز کمالوند هستیم.
وی اظهار کرد: امید می رود تا یک فصل رویایی را در پیش رو داشته باشیم و به طور قطع برای نشاندن لبخند بر روی لبان آبادانی ها تلاش می کنیم.
نصر اصفهانی تصریح کرد: صنعت نفت امسال با توجه به شرایط جدید اش ثابت می کند که دغدغه ای برای باقی ماندن در لیگ برتر وجود ندارد.
وی خطاب به بازیکنان نفت گفت: از امروز کمربندها را محکم ببندید زیرا خلبانی همچون کمالوند در کنار شما است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان