معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه 195 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس فلاح جوشقانی گفت:
به منظور شفافسازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، از سه ماهه آخر سال 95، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه در سامانه 195 بررسی شده است.
![](/Upload/Public/Content/Images/1396/03/22/1051050791.jpg)
وی افزود بر این اساس در بازه زمانی سه ماهه آخر سال 95، تعداد 6543 شکایت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت شده است که از این تعداد به 6427 شکایت (بالغ بر 98 درصد) رسیدگی شده و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال 96 نیز وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایت دارندگان پروانه به صورت فصلی بررسی و اطلاع رسانی میشود، تصریح کرد بر اساس بررسی و تحلیل انجام شده، شرکت های حلما گستر خاورمیانه، آریا رسانه تدبیر و لایزر به ترتیب کمترین درصد تعداد شکایت به نسبت تعداد مشترکین را داشته اند.