بهترین مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران را بهتر بشناسید!‏

هتل پارسیان آزادی تهران با ۴۵۷ واحد اقامتی شامل سوئیت‌های مجلل و شیک دوبلکس و پرزیدنتال و رویال، از بهترین و لوکس‌ترین اقامت‌گاه‌های ایران است که در منطقه شمالی پایتخت واقع شده و در طول سال، میزبان شایسته گردشگران داخلی، خارجی، مهمانان بلندپایه اعزامی به کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی تهران است

بهترین مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران را بهتر بشناسید!‏

هتل پارسیان آزادی تهران با 457 واحد اقامتی شامل سوئیت‌های مجلل و شیک دوبلکس و پرزیدنتال و رویال، از بهترین و لوکس‌ترین اقامت‌گاه‌های ایران است که در منطقه شمالی پایتخت واقع شده و در طول سال، میزبان شایسته گردشگران داخلی، خارجی، مهمانان بلندپایه اعزامی به کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی تهران است. هتل پنج ستاره و شیک و مجلل پارسیان آزادی، در جوار هتل پارسیان اوین تهران قرار دارد.

هتل پارسیان آزادی تهران مزایای زیادی دارد که یکی از آنها دسترسی سریع و راحت به بهترین مراکز خرید است. یادتان باشد که به منظور رزرو هتل تهران، مرکز ملی رزرواسیون هتل‌های کشور (اقامت 24)، آمادگی رزرو اتاق‌‌های متنوع و زیبای هتل های تهران از جمله هتل پارسیان آزادی تهران برای اقامتی خاطره‌انگیز و دلپذیر در تهران با بهترین قیمت را دارد.

هتل پارسیان آزادی تهران کجاست؟

هتل پارسیان آزادی تهران یکی از مجلل‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های ایران برای رزرو هتل تهران است. این هتل که در فهرست بهترین هتل‌های کشور قرار دارد، در محدوده شهرداری منطقه 1 و در بخش شمالی پایتخت واقع شده و در تقاطع اتوبان های شهید چمران و یادگار امام قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل پارسیان آزادی تهران، ایستگاه مترو تجریش در خط 1 است. از ایستگاه مترو تجریش می‌توانید با تاکسی عازم تقاطع چمران و ولیعصر شده و از آن جا به سمت هتل حرکت کنید. ساعت پذیرش اتاق‌ها در هتل پارسیان آزادی، ساعت 14 و ساعت تخلیه نیز ساعت 12 اعلام شده است.

صدها اتاق در بیش از 10 طبقه داشته و چشم‌اندازی فوق العاده به کوهستان‌های اطراف و شهر تهران دارد. اتاق‌های دوتخته تویین اکونومی و دوتخته دبل اکونومی و دو تخته تویین تجاری، از پر مخاطب‌ترین اتاق‌های این هتل است. سالن زمرد هتل پارسیان آزادی تهران، یکی از برترین سالن‌های برگزاری مراسم عروسی و کنفراس در تهران محسوب می‌شود که یکی دیگر از دلایل برتری آن برای رزرو هتل است.

این هتل دارای انواع و اقسام رستوران برای تجربه غذای ایرانی و فرنگی است و عاشقان ورزش های آبی نیز می‌توانند از خدمات استخر و جکوزی و سونا این مجموعه استفاده کنند. فاصله هتل پارسیان آزادی تهران تا فرودگاه امام خمینی ، 47 کیلومتر و تا فرودگاه مهرآباد نیز 13 کیلومتر است. این هتل تا ایستگاه قطار تهران، 14 کیلومتر فاصله دارد و می‌توانید از اتوبوس‌های BRT راه‌آهن تجریش استفاده کنید. فاصله هتل پارسیان آزادی تا پایانه مسافربری شرق و غرب و جنوب نیز حدود 14 کیلومتر است. در ادامه با شماری از مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران آشنا می شوید.

مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران

مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی در شعاع چند کیلومتری قرار دارد. اگر به سمت شمال تهران حرکت کنید، مجتمع پردیس و کوروش و بازار سنتی تجریش، 3 مقصد خرید معروف این منطقه پایتخت محسوب می شود.

مرکز خرید گالریا

اگر به سمت ولنجک بروید، مرکز خرید گالریا، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران است که در چندین طبقه، شما را با بهترین برندهای غذایی و پوشاکی و لوازم خانگی آشنا می‌کند و مجموعه‌ای از کافه و رستوران‌های شیک برای تجربه طعم لذیذ غذاهای ایرانی و فرنگی دارد. بزرگ‌ترین لوستر تهران نیز در این مجتمع از سقف آویزان شده است. اگر به قصد دریافت ویزای گردشگری وتجاری و دیداری ایتالیا عازم تهران هستید، کارگزار رسمی سفارت ایتالیا در تهران در این مرکز خرید مستقر است و صرفا کار دریافت مدارک متقاضیان دریافت ویزای شنگن ایتالیا را انجام می دهد.

مرکز خرید پالادیوم

اگر به سمت زعفرانیه بروید، مرکز خرید لوکس پالادیوم، یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران است. مرکز خرید پالادیوم اکنون دیگر میزبان نمایندگی فعالیت‌های برون‌سپاری شده سفارت‌خانه‌های اروپایی در تهران نیست. به این موضوع دقت کنید. مرکز خرید پالادیوم پاساژ لوکسی است. از قنادی و کافه ها گرفته تا هایپرمارکتش که انواع و اقسام خوردنی جات خاص را می توانید آنجا پیدا کنید. به خصوص برندهای معروف نوشیدنی های غیرالکلی غیر ایرانی.

این مجموعه خرید شیک تهران، مجموعه ای از سالن های بدنسازی و ماساژ و شهربازی و داروخانه و کارواش را نیز در خود جای داده است. هیجان‌انگیز ترین بخش مرکز خرید پالادیوم، فوت کورت مجهز آن است. مرکز خرید پالادیوم هر روز از ساعت 9 تا 11 شب باز است. فاصله مرکز خرید پالادیوم تا هتل پارسیان آزادی نیز حدود 5 کیلومتر بوده و در ساعت غیرترافیک حدود 12 دقیقه در راه خواهید بود.

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور واقع در شهرک غرب تهران، از جمله مراکز خرید مناطق اطراف هتل پارسیان آزادی است. این مرکز خرید معروف غرب تهران، بیش از سیصد واحد تجاری داشته و کلکسیونی از برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است. یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید غرب تهران بوده و کم تر از هفت کیلومتر تا هتل پارسیان آزادی فاصله دارد و در ساعتی که ترافیک نباشد، ظرف 10 تا 12 دقیقه به این مرکز خرید می رسید. رستوران‌های لوکس طبقه ششم مرکز خرید میلاد نور، یکی از بهترین مقصدهای شکم‌گردی برای مهمانان هتل پارسیان آزادی است.

مرکز خرید میلاد نور همه روزهاز ساعت 10 تا 11 شب و روزهای جمعه از 4 عصر تا 11 شب پذیرای بازدید علاقمندان است. مرکز خرید میلاد نور، ابتدای بلوار فرحزادی قرار دارد.

سام سنتر

از جمله مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی بایستی به SAM CENTER اشاره کرد. یکی از شیک‌ترین مجتمع‌های تجاری پایتخت بوده که علاوه بر حضور برندها، به دلیل طراحی و دکوراسیون شیک و مجلل و منحصر به فردش، پاتوق لاکچری گردهای تهرانی است. کافه‌های دنج و رستوران‌های مجللش که زیرنظر سرآشپزهای مجرب بین المللی اداره می شود، سام سنتر را یکی از محفل‌های کافه گردهای مشکل پسند تهرانی کرده است. در بازدید از سام سنتر، از قنادی داخل مجتمع می‌توانید خوشمزه‌ترین کیک‌های اروپایی را با قهوه‌های خوش طعم دمی کافه‌هایش تجربه کنید. فاصله هتل پارسیان آزادی تهران تا سام سنتر حدود 5.8 کیلومتر است و در روزهای غیر ترافیک تهران، حدود یک ربع تا این مرکز خرید فاصله دارید.

گشتی در سانا سنتر

اگر به سمت شمال تهران حرکت کنید، خیابان اندرزگو نیز مثل خیابان جردن، یکی از معروف ترین خیابان های شمال پایتخت بوده و پاتوق لاکچری گردهای تهرانی به شمار می رود. مجتمع تجاری سانا سنتر از جمله مراکز خرید لوکس در حوالی هتل پارسیان آزادی تهران است. جایگاه بالایی بین مشکل پسندهای تهرانی داشته و انواع و اقسام برندهای معتبر داخلی و خارجی را در خود جای داده است.

فود کورت سانا سنتر به خصوص در بخش بام، فضایی دنج و دلپذیر را برای مسافران این مرکز رقم زده است. مجتمع تجاری سانا سنتر در بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوی زمانی واقع شده و تا هتل پارسیان آزادی حدود 12 کیلومتر فاصله دارد. در زمان هایی که ترافیک نباشد، شما ظرف 20 دقیقه از ورودی هتل پارسیان آزادی تهران به ورودی سانا سنتر می رسید.

مرکز خرید روشا سنتر

مرکز خرید روشا از دیگر مقصدهای لاکچری گردی معروف شمال پایتخت است که در فاصله 13 کیلومتری با هتل پارسیان آزادی قرار دارد. اگر ترافیک نباشد، ظرف کم تر از نیم ساعت از ورودی هتل پارسیان آزادی به روشا سنتر خواهید رسید.

eghamat24-TehranHotels-ParsianAzadiHotel

روشا سنتر برای نیاوران گردی‌های مسافران هتل پارسیان آزادی گزینه خوبی به شمار می رود. یکی از متفاوت ترین مراکز خرید تهران بوده و قابلیت بازدید از برندهای مختلف کیف و کفش و لباس و مواد غذایی و دیجیتالی را دارید. هفت دپارتمان متفاوت داشته و کلکسیونی از بهترین محصولات ایرانی و خارجی را در خود جای داده است. مخصوصا اگر قصد خرید لوازم آرایش معتبر دارید، گزینه خوبی است. این مرکز خرید لوکس، رستوران و کافی شاپ متعدد داشته و محل خوبی برای صرف غذا و برگزاری دورهمی های دوستانه و کاری است. مرکز خرید روشا در نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه واقع شده است.

مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه از جمله مراکز خرید معروف شهر است. مرکز خرید مدرن الهیه در بلوار آفریقای شمالی مقابل خیابان گلنار واقع شده و تا هتل پارسیان آزادی فقط هفت کیلومتر فاصله دارد. در ساعت هایی که تهران، ترافیک خلوتی دارد، ظرف کم تر از یک ربع به این مرکز خرید مجلل تهران می رسید. طبقه رویال مجتمع خرید مدرن الهیه، در طبقه شماره 5 واقع شده و کلکسیونی از بوتیک و جواهرفروشی و کافه و رستوران شیک است. محیط جذابی برای صرف غذا دارد و پارکینگ بزرگی هم برای مهمانانش تدارک دیده است. اگر قصد جردن گردی دارید، مرکز خرید مدرن الهیه را در نظر داشته باشید.

مرکز خرید ونک

یکی از مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی، مرکز خرید ونک است. مرکز خرید ونک در فاصله 6 کیلومتری با هتل پارسیان آزادی قرار دارد و در روزهای غیر ترافیک پایتخت، حدود 12 دقیقه تا هتل پارسیان آزادی فاصله دارد. میدان ونک مثل میدان انقلاب و میدان ولیعصر، از میادین شلوغ پایتخت بوده و مرکز خرید ونک نیز در خیابان کار و تجارت قرار دارد. نمای زیبایی در شب ها داشته و کافه و رستوران های خوبی دارد. از پوشاک تا لوازم خانه و ابزار دیجیتالی در این مرکز خرید در دسترس شما خواهد بود. البته اطراف مرکز خرید ونک نیز فروشگاه های معتبری برای تهیه نیازهای روزانه شما وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان