۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۲ که باید دید

فیلم دیدن یکی از بهترین و کم‌ هزینه‌ترین تفریحاتی است که می‌تواند شما را برای ساعتی سرگرم کند. اما در بسیاری از موارد، انتخاب فیلم‌های مناسب برای مشاهده ممکن است کمی سخت و زمان‌‌بر باشد

10 فیلم برتر سال 2022 که باید دید

فیلم دیدن یکی از بهترین و کم‌ هزینه‌ترین تفریحاتی است که می‌تواند شما را برای ساعتی سرگرم کند. اما در بسیاری از موارد، انتخاب فیلم‌های مناسب برای مشاهده ممکن است کمی سخت و زمان‌‌بر باشد. ما در ادامه این محتوا قصد داریم که کار شما را راحت‌تر کنیم و به بررسی 10 فیلم برتر سال 2022 بپردازیم. شما بعد از خواندن توضیحات مربوط به هرکدام از این فیلم‌‌ها، می‌توانید از قسمت دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله اختصاصی اقدام کنید و فیلم مورد نظر خودتان را دانلود کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که فیلم‌هایی که در لیست پیش رو آورده شده‌اند ترتیب خاصی ندارند.

بتمن (The Batman)

  • کارگردان: مت ریوز
  • بازیگران: رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، کالین فارل
  • تاریخ انتشار: 1400/12/10

در این فیلم، خانواده‌ی بتمن یعنی پدر و مادر او در ماجرای فسادی که گاتهام را فراگرفته دخالت دارند. بتمن در این فیلم تلاش می‌کند تا ارتباط خانواده خود با فسادهای موجود در شهر گاتهام را پیدا کند و هم‌‌زمان در برابر قاتلی سریالی به نام ریدلر از خودش مقاومت نشان دهد و با او مبارزه کند. در واقع می‌توان گفت که ریدلر در این سری فیلم بتمن به‌ عنوان دشمن بتمن و شخصیت منفی شناخته می‌شود و همین موضوع باعث شده تا نبود جوکر حس نشود.

بتمن (The Batman) (دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله اختصاصی)

بتمن (The Batman) (دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله اختصاصی)

 

همه چیز همه جا به یک‌باره (Everything Everywhere All at Once)

  • کارگردان: دانیل کوان، دانیل شاینرت
  • بازیگران: میشل یئو، جیمی لی کرتیس، جاناتان کی کوا
  • تاریخ انتشار: 1400/12/20

از دیگر فیلم‌هایی که شما می‌توانید آن را در لیست دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله اختصاصی قرار دهید، ما می‌توانیم به همه‌ چیز همه ‌جا به‌ یک‌باره اشاره کنیم. این فیلم در ژانر کمدی درام ساخته شده و محصول کشور آمریکاست. عمده بازیگران اصلی این فیلم را بازیگران چینی تشکیل می‌دهند. به‌ طور کلی این فیلم داستان زنی را روایت می‌کند که به‌ تازگی با اتفاقاتی غیرعادی در زندگی‌اش رو به‌ رو شده است. در این فیلم  افراد می‌توانند با ورژن‌های متفاوت خود از جهان‌های دیگر ارتباط بگیرند و از مهارت آن‌ها بهره ببرند تا بتوانند به موفقیت برسند. در واقع تم اصلی این فیلم تم مولتی ورس یا چند جهانی است که در آن باید با افراد شرور مبارزه کرد.


بچه‌های بد
(The Bad Guys)

  • کارگردان: پیر پریفل
  • بازیگران: سم راکول، زازی بیتز، مارک مارون
  • تاریخ انتشار: 1401/02/02

انیمیشن بچه‌های بد (The Bad Guys) انیمیشنی کمدی و جنایی می‌باشد که ساخت کشور آمریکاست. ایده اصلی این انیمیشن از مجموعه کتاب‌های کودکان با همین نام برگرفته شده ‌است. در دنیای انیمیشن بچه‌های بد، آدم‌‌ها و حیوانات در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. در این شرایط یک گروه جنجال‌ برانگیز از حیوانات دست ‌به ‌دست یکدیگر می‌دهند و کارهای غیر قانونی انجام می‌دهند. عمده فعالیت‌های این گروه شامل سرقت می‌شود. شخصیت‌های اصلی این فیلم پنج حیوان هستند.

 

آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water)

  • کارگردان: جیمز کمرون
  • بازیگران: سم ورژینگتون، زوئی سالدانیا، کیت وینسلت، وین دیزل
  • تاریخ انتشار: 1401/09/25

یکی دیگر از فیلم‌هایی که حتما باید در لیست دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله اختصاصی قرار بگیرد، فیلم آواتار 2 می‌باشد. قسمت یک این فیلم چند سال پیش منتشر شد و با استقبال شگفت‌انگیزی روبرو شد. این فیلم یک فیلم اکشن، علمی‌تخیلی، ماجراجویی، هیجان‌انگیز و فانتزی می‌باشد که محصول کشور آمریکا است‌. شما در این سری از فیلم آواتار خواهید دید که جیک و نیتری یک خانواده‌ی جدید و دوست ‌داشتنی تشکیل داده‌اند و در سیاره‌ای دور زندگی می‌کنند‌. اما به واسطه تهدیدات گوناگون علیه پاندورا و اتفاقات ناگوار، جیک و نیتری مجبور می‌شوند تا خانه و خانواده خودشان را ترک کنند و برای نجات سیاره خودشان اقدام کنند.

آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water)

آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water)


نورثمن
(The Northman)

  • کارگردان: رابرت اگرز
  • بازیگران: الکساندر اسکاشگورد، آنیا تیلور-جوی، نیکول کیدمن، ایثن هاک
  • تاریخ انتشار: 1401/01/08

فیلم نورثمن (The Northman)قصه‌ای الهام‌ گرفته شده از افسانه‌ای قدیمی می‌باشد. این افسانه مربوط به شاهزاده آملث می‌باشد که در اوایل قرن سیزدهم میلادی نگاشته شد. آملث به ‌عنوان یک شاهزاده‌ی وایکینگ شناخته می‌شود که چندین و چند سال است که در آتش انتقام در حال سوختن است. همین موضوع باعث شده تا این شخصیت ویژگی‌های انسانی را فراموش کند و بیشتر شبیه یک هیولا شود. او تلاش می‌کند که بعد از گذشت سال‌ها به سرزمین مادری خود بازگردد و انتقام پدرش را از عمویش بگیرد و همچنین مادرش را نیز نجات دهد. آملث برای باز پس‌گیری پادشاهی، خودش را یک برده جا می‌زند تا بتواند به زمین‌های کشاورزی در ایسلند برسد و روند انتقام‌ جویی خودش را شروع کند.

 

هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا (Hotel Transylvania: Transformania)

  • کارگردان: درک درایمون، جنیفر کلوسکا
  • بازیگران: آدام سندلر، برایان هال، سلنا گومز، اندی سمبرگ
  • تاریخ انتشار: 1400/10/24

 قسمت‌های 1، 2 و 3 انیمیشن هتل ترانسیلوانیا به‌ عنوان یکی از پرطرفدارترین سری انیمیشن‌ها در سراسر جهان شناخته می‌شوند. شما می‌توانید با اضافه کردن قسمت 4 این فیلم به لیست دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله اختصاصی، ادامه داستان شگفت‌انگیز این انیمیشن را دنبال کنید. در قسمت‌های پیشین شما با فضای این هتل و داستان آن آشنا شدید. در قسمت 4 این انیمیشن دراکولا تصمیم خود را مبنی‌ بر بازنشسته شدن قطعی می‌کند و داماد او یعنی جانی تلاش دارد که هتل را بازسازی کند و مدیریت آن را برعهده بگیرد. در این‌ میان، اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث می‌شود جانی به یک هیولا و دراکولا به یک انسان تبدیل شود. همین موضوع باعث می‌شود تا چالش‌ها و اتفاقات ناگوار پشت سر یکدیگر رخ دهند و هیجان فیلم را چندین برابر کنند.

 

طعمه (Prey)

  • کارگردان: دن تراختنبرگ
  • بازیگران: امبر میدتاندر، داکوتا بیورز، دین دیلیگرو
  • تاریخ انتشار: 1401/04/30

داستان فیلم طعمه (Prey)درباره قبیله‌ای است که در آن یک شخصیت زن با نام نارو تلاش می‌کند تا به یک شکارچی تبدیل شود. اما براساس سنت‌های قبیله از طرف خانواده و اعضای قبیله نادیده گرفته می‌شود و هیچ توجهی به علاقه او نمی‌شود. در همین گیرودار، نارو متوجه می‌شود که حیوانات جنگل دانه به دانه به‌ طرز وحشیانه‌ای از بین می‌روند و تلاش می‌کند به راز این اتفاق پی ببرد.

طعمه (Prey)

طعمه (Prey)


بلک آدام (Black Adam)

  • کارگردان: ژاومه کویت-سرا
  • بازیگران: دوئین جانسون، سارا شاهی، هنری کویل، نوحا سنتینو
  • تاریخ انتشار: 1401/07/29

فیلم بلک آدام از دیگر فیلم‌هایی می‌باشد که باید حتما در لیست دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله اختصاصی قرار بگیرد. این فیلم یک فیلم ابرقهرمانی است که توسط کمپانی دی سی عرضه شده. تقریباً حدود 1200 قبل ‌از میلاد مسیح یک جادوگر به نام شزم برای خدمت به فرعون انتخاب می‌شود. اما بعد از گذشت سال‌های طولانی شزم به ‌دنبال یک جانشین برای خودش می‌گردد‌ به همین دلیل او پسر فرعون را به‌ عنوان جانشین خودش انتخاب می‌کند. اما در همین حین دختر نیمه شیطانی شزم وارد داستان می‌شود و تلاش می‌کند تا با پسر فرعون معامله‌ای را انجام دهد. همین موضوع باعث می‌شود شزم از انتخاب پسر فرعون صرف ‌نظر کند. به دلیل اتفاقات ناگواری که توسط پسر فرعون رخ می‌دهد، شزم تصمیم می‌گیرد تا هیچ جایگزینی را برای خودش انتخاب نکند. این تصمیم آن‌ قدر ادامه پیدا می‌کند تا در نهایت در زمان حال او تصمیم می‌گیرد تا قهرمانی را برای جانشینی انتخاب کند.


بانشی‌های اینیشرین (The Banshees of Inisherin)

  • کارگردان: مارتین مک دونا
  • بازیگران: کالین فارل، برندن گلیسون، کری کندن
  • تاریخ انتشار: 1401/07/29

فیلم داستانی بانکشی‌های اینیشرین فیلمی است در ژانر کمدی سیاه. داستان فیلم در رابطه با رفاقت دو دوست است که به ‌صورت ناگهانی یکی از آن‌ها تصمیم می‌گیرد تا به دوستی‌اش پایان دهد. پایان دوستی این دو طرف، عواقبی را با خود به‌ همراه خواهد داشت که این عواقب در واقع داستان اصلی فیلم را می‌سازند.


مینیون‌ها: خیزش گرو (Minions: The Rise of Gru)

  • کارگردان: کایلی بالدا
  • بازیگران: استیو کرل، جولی اندروز، ژان-کلود ون دا
  • تاریخ انتشار: 1401/03/23

کارتون مینیون‌ها 2 یک انیمیشن بسیار سرگرم‌ کننده است که ژانری کمدی دارد. در واقع داستان این فیلم به گذشته و زندگی کودکی گرو بازمی‌گردد. در این فیلم گرو 12 سال دارد و تلاش می‌کند تا به ‌عنوان یکی از افراد خبیث‌ترین گروه جهان پذیرفته شود. هنگامی ‌که یکی از اعضای این گروه اخراج می‌شود، گرو در مصاحبه شرکت می‌کند تا شانس خودش را برای عضویت در این گروه امتحان کند. اما او در این مصاحبه موفق نمی‌شود. در ادامه او تلاش می‌کند تا یکی از اشیاء با ارزش این گروه را بدزدد. اما این دزدی، مشکلات زیادی برای گرو و مینیون‌ها به وجود می‌آورد.

مینیون‌ها: خیزش گرو (Minions: The Rise of Gru)

مینیون‌ها: خیزش گرو (Minions: The Rise of Gru)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر