ماهان شبکه ایرانیان

پر فروش ترین خودرو های دنیا

قصد داریم نگاهی به پنج مدل از پر فروش ترین خودرو ها در دنیا در سال ۲۰۱۴ میلادی بیندازیم. با بررسی اطلاعات برای تهیه این مقاله، نکته قابل توجه حضور چهار خودرو ساز آسایی در لیست پنج تایی ما بود که موکد نقش آسیایی ها در بازار جهانی بود در ادامه با ما همراه باشید.

1- تویوتا کرولا

با وجود فجایع جوی به وجود آمده برای ژاپن در سال جاری، این خودرو ساز ژاپنی با سرسختی 1.02 میلیون دستگاه از این خودرو را فروخت و همچنان لقب پرفروش ترین  خودروی دنیا را برای خود نگه داشت.

 

 

2- هیوندای النترا

هیوندای کرولا که با نام آوانته هم در کره شناخته می شود رقیت سرسخت کرولا محسوب مشود و با فروش جهانی 1.01 میلیون دستگاه در سال جاری در رتبه دوم لیست ما جای می گیرد. 

 

 

3- وولینگ سانزشاین

این خودرو چینی هم که پرتیراژ ترین چین هم به حساب می آید برای حمل و نقل مردم و کالا مورد استفاده قرار می گیرد. با فروش 943000 دستگاه رتبه سوم، پرفروش ترین خودروهای دنیا را بدست می آورد.

 

 

4- فورد فوکوس

کمپانی فورد این ماشین را با هدف ارائه در بازار جهانی عرضه کرده است و با فروش 919000 دستگاه در سال، جایگاه چهارم لیست را به خود اختصاص می دهد.

 

 

5- کیا ریو

کیا با طراحی مجدد ریو و ارائه آن در بازار آمریکا و سایر بازارهای مهم جهانی به فروش 500000 دستگاه در سال رسید و آخرین خودرو پرفروش لیست ما نیز محسوب می شود. کیا پیشتر تعداد قابل توجهی از مدل قدیمی این خودرو را در ایران به فروش رسانده بود.

 



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان