بهترین هتل ‌های ساحلی شمال در استان‌های گیلان و مازندران

شهر‌های شمالی کشورمان از محبوب‌ترین مقاصد سفر‌های داخلی هستند. در این مقاله، بهترین هتل ‌های ساحلی شمال در شهر‌های گیلان و مازندران را به شما معرفی کرده‌ایم.

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که بهتر است قبل از سفر انجام دهید، شناسایی بهترین گزینه‌های اقامتی است. بسته به بودجه‌ای که دارید، شاید تمایل داشته باشید در محیط‌هایی که شهرداری شهر مقصد مشخص کرده، چادر بزنید. شاید هم تمایل داشته باشید، چند روزی که در مسافرت هستید را در خانه دوستان یا آشنایان بگذرانید. هر دو این‌ها، گزینه‌های خوبی هستند. اما اگر می‌خواهید هم راحت باشید و هم مزاحم دوستان و آشنایان خود نشوید، بهترین گزینه برای شما اقامت در هتل، مهمان‌سرا یا مسافرخانه است. در این مقاله شما را با بهترین هتل‌ های ساحلی شمال در مازندران و گیلان آشنا خواهیم کرد.

هتل شمال

بهترین سواحل شمال برای یک مسافرت دلپذیر

استان گیلان، یکی از استان‌های شمالی کشورمان است که سواحل آن از زیبایی خاصی برخوردار هستند. از سوی دیگر، رفتن به شهر‌های ساحلی استان مازندران هم خالی‌ از لطف نیست. با توجه ‌به خیل زیاد مسافر و گردشگری که این دو استان دارند، صنعت هتلداری نیز پیشرفت قابل‌توجهی در آن‌ها داشته است؛ بنابراین جای تعجب ندارد که بهترین هتل‌ های ساحلی شمال نیز در این استان‌ها قرار داشته باشند. بیایید با بهترین هتل‌های ساحلی این دو استان شمالی بیشتر آشنا شویم.

بهترین هتل‌ های شمال در ساحل استان گیلان

اگر استان گیلان را برای گشت‌وگذار در سواحل دریای خزر انتخاب کرده‌اید، گزینه‌های زیر را برای یک اقامت دلپذیر به شما پیشنهاد می‌دهیم:

بهترین هتل‌های ساحلی در بندر انزلی

  • هتل سفیدکنار: این هتل چهار ستاره در سه طبقه با چشم‌انداز دریای خزر در کیلومتر 6 جاده آستارا قرار دارد.
  • مجتمع اقامتی متروپل: این مجتمع اقامتی، 12 سوئیت و ویلای نزدیک به دریا دارد و از امکاناتی نظیر زمین بازی، روم سرویس و دسترسی آسان به مکان‌های تفریحی بندر انزلی برخوردار است.

هتل‌های ساحلی در چابکسر

  • هتل نارنج متین: این هتل تازه‌تأسیس در شهر چابکسر قرار دارد. علاوه بر نزدیکی به دریا، فاصله آن با تله‌کابین رامسر تنها 13 کیلومتر است.
  • هتل آهوان: این هتل فاصله نزدیکی با ساحل و جنگل دارد و پنجره همه واحد‌های آن رو به دریا و جنگل باز می‌شوند.
  • هتل پاتریس: هتل پاتریس با واحد‌های رو به دریا و جنگل و امکانات بی‌نظیر، محل خوبی برای اقامت و لذت بردن از سواحل زیبای دریای خزر است.
  • مجتمع اقامتی پرستو: این مجتمع گردشگری نیز در شهر چابکسر قرار دارد و می‌تواند اقامتی دلپذیر را برای شما فراهم کند.

بهترین هتل‌های شهر تالش

  • مجتمع اقامتی قروق تالش: اگر تمایل دارید در شهر زیبای تالش اقامت داشته باشید، مجتمع اقامتی قروق تالش با واحد‌های رو به دریا بهترین گزینه است.

هتل ساحلی

بهترین هتل‌های ساحلی در استان مازندران

در این بخش، بهترین هتل ‌های ساحلی شمال در چالوس، رامسر، نوشهر و بابلسر را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل‌های ساحلی چالوس

اگر قصد رفتن به استان مازندران و شهر چالوس را دارید، هتل پارسیان خزر و هتل ونوس پلاس چالوس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دو هتل، از جمله هتل‌های ساحلی پنج‌ستاره شمال هستند. شما با اقامت در آن‌ها، به‌راحتی به نقاط گردشگری جنگلی شمال و سواحل زیبای دریای خزر دسترسی خواهید داشت. هتل پارسیان خزر دارای یک ساحل اختصاصی است و آلاچیق‌هایی نیز در بیرون هتل برای استفاده مسافران دارد. هتل ونوس پلاس چالوس نیز با وجود فاصله بیشتری که با دریا دارد، امکانات بسیار خوب و محیط شیک و آرامی ارائه می‌دهد.

هتل‌های ساحلی رامسر

اگر تمایل دارید به سواحل زیبای شهر رامسر نزدیک باشید هتل‌های ساحلی بسیاری پذیرای شما خواهند بود. در میان هتل ‌های ساحلی شمال در این شهر، هتل کیمیا و هتل پارسیان آزادی گزینه‌های بهتری برای اقامت هستند. با اقامت در هتل کیمیا، از منظره رو به دریای آن لذت خواهید برد. فاصله هتل پارسیان آزادی تا دریا اندکی بیشتر است. اما موقعیت آن به‌گونه‌ای است که می‌توانید دسترسی بیشتری به جاذبه‌های گردشگری شهر رامسر داشته باشید.

هتل‌های ساحلی نوشهر

در میان شهر‌های استان مازندران، دیدن شهر زیبای نوشهر را نباید از یاد برد. اگر دوست دارید در یک هتل آپارتمانی اقامت داشته باشید، هتل پرشیا و هتل دلفین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پنجره اتاق‌های آپارتمانی این هتل‌های زیبا، به سمت دریا باز می‌شوند و فاصله نزدیکی هم تا ساحل دریای خزر دارند. هتل صحرا نیز یکی از هتل‌های قدیمی در شهر نوشهر است که علاوه بر تراس‌ها و پنجره‌های رو به دریا، امکانات خوبی در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

هتل‌های ساحلی بابلسر

سواحل بابلسر از دیرباز پذیرای مسافران شمال کشور بوده‌اند. اقامت در هتل‌های تازه‌تأسیس و پنج‌ستاره آن می‌توانند اوقات خوشی را برای شما رقم بزنند. از میان این هتل‌ها، هتل میزبان را به شما پیشنهاد می‌دهیم که اتاق‌های آن، لذت بردن از مناظر جنگل یا دریا را به شما هدیه خواهند کرد. این هتل، یک هتل پنج‌ستاره است که علاوه بر اتاق، ویلای دوبلکس رو به دریا و جنگل نیز دارد.

جمع‌بندی

تعداد هتل‌های ساحلی در شمال کشور که منظره رو به دریا یا جنگل دارند، کم نیست. اما ما در این مقاله، بهترین هتل‌هایی را به شما معرفی کردیم که علاوه بر فاصله نزدیک به ساحل، امکانات مناسبی به مسافران عرضه می‌کنند. از جمله این امکانات می‌توان به واحد‌های رو به دریا و جنگل، پیست‌های دوچرخه‌سواری، ساحل اختصاصی، رستوران و... اشاره کرد. سایت فلای تودی، امکان مقایسه و انتخاب بهترین هتل‌ های ساحلی شمال از میان ده‌ها گزینه مختلف را برای شما فراهم کرده است تا با سفر به شهرهای شمالی، یک خاطره فراموش‌نشدنی برای خود بسازید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر