محبوبترین نام های بازار سیسمونی نوزاد

در این نوشته بصورت خلاصه نام های تجاری بسیار معروف بازار لوازم نوزاد را برشمردیم

مارکهای لوازم بچه

در میان کسب و کار لوازم کودک هستند مارکهایی که تجربه سالها تحقیق و توسعه را پشت سر گذاشته تا محصولاتی مورد مصرف مشتریان را تولید کنند و مورد اعتماد آنها قرار گیرند بنوعی نامی برای خود دست و پا کرده اند آنهم در مقیاس جهانی یعنی فراتر از کشوری که متعلق بدان بوده و کار خود را در آنجا شروع کرده اند . در اینجا شما را با معروفترین برندهای تولیدکننده سیسمونی نوزاد آشنا می کنیم و خواهیم گفت هر کدام کدام کالایشان محبوب خانواده ها است.

برایتکس

یکی از سازندگان مطمئن و بنام صندلی ماشین و کالسکه کودک که برای والدینی که ایمنی حمل و نقل کننده ها برایشان در اولیت است میتواند انتخاب اول باشد . کارسیت های برایتکس خیال شما را از حفاظت فرزندتان درون خودرو راحت میکنند. بالاخره میدانید که امروزه بحث استفاده از ماشین خیلی پررنگ تر از قبل است و اکثر پدر و مادرها دارای وسیله هستند .

فیلیپس اونت

بقول خودش برند اولی که مادران به یکدیگر توصیه می کنند شاید اغراق هم نباشد چراکه محصولات اش همچون شیشه شیر های شکل سینه مادر یا پستانک های ارتدنسی اش محبوبیت خیلی بالایی در بین خانواده ها دارد البته میتوان به شیر دوش و غذاساز های خوبش هم اشاره کرد . بطور کلی هرچیز می سازد در زمره بهترینهاست .

فورمامز

اگر تجربه فراهم آوری یک لیست سیسمونی لاکچری را داشته باشید باید به احتمال زیاد با فورمامز آشنا باشید چراکه گهواره برقی های معروفی می سازد و این روزها بواسطه سبک زندگی جدید در میان تازه فرزند دارشده ها بیشتر اسمش بر سر زبانهاست .

گراکو

یکی دیگر از تولیدکنندگان بنام صندلی خودرو و کالسکه که در کشور ما هم بخوبی شناخته شده است . خریدارانی که دنبال کالای درجه یک باشند گراکو را هم مدنظر دارند .

قیمت کالسکه

دکتربراونز

اگر کمی در خصوص شیشه شیر نوزاد تحقیق کرده باشید یا سری به فروشگاه های ارائه دهنده این محصول زده باشید باید با این نام تجاری معروف که شیشه شیر های ضدنفخ خیلی معروفی دارد آشنا باشید . اگرچه دکتر براونز وسایل دیگری همچون لیوان یا پستانک و مواردی دیگر برای سیسمونی ها تولید می کند اما مهمترین محصولش همان شیشه نوزاد است بخصوص با قابلیت آنتی کولیک که بوسیله سوپاپ مبتکرانه درون بطری محقق می شود .

سامر

دارای تنوع بالایی از لوازم نوزادی تا نوپایی از وسایل کمکی حمام و سرویس بهداشتی برای کودکان بگیر تا صندلی غذا ، تشک ، کالسکه و کلی موارد دیگر که خیلی هایشان بواقع بسیاری کاربردی اند بطوریکه روزانه توسط خیلی از مادران برای فرزندانشان در سراسر دنیا استفاده می شوند .

جانسون

فکر کنم خیلی ها که حتی بچه داری هم نکرده اند جانسون را بشناسند . شامپو های معروف این شرکت از دیرباز تا بحال مورد استفاده بسیاری از کوچولوها و حتی بزرگترها بوده است. پس در زمینه لوازم بهداشتی سیسمونی بچگانه جانسون یک نام قدیمی و مطمئن برای خانواده هاست .

مانچکین

اگر بدنبال یک لیوان خیلی خوب برای کوچولیتان هستید میتوانید روی مانچکین حساب باز کنید برای ظروف غذاخوری یا همان سرویس غذای سیسمونی نوزاد هم همینطور چون وسایل جالبی در این زمینه ساخته است . یک مدل شیشه شیر ضد نفخ با عملکرد جالب هم دارد که اگرچه در کشور ما کمتر شناخته شده است ولی موفق و جالب توجه ظاهر شده است . سوپاپ آنتی کولیک این شیشه برخلاف رقبایش که درون بطری یا روی سرشیشه آنرا جایگذاری می کنند در کف قرار گرفته است . همانطور که گفتیم مانچکین در کشور ما زیاد شناخته شده نیست ولی اگر سری به سایت خودش بزنید یا محصولاتش را درون سایت معروف آمازون ببینید خواهید یافت که تنوع خیلی بالایی از وسایل سیسمونی را پوشش می دهد که خیلی هایش هم بسیار مورد تقاضا در بازار است یعنی در کشورهای غربی والدین از آنها استفاده می کنند .

مدلا

خانم هایی که تجربه شیردهی از سینه را برای کودک شان داشته اند با این برند شناخته شده سوئیسی آشنا هستند . مدلا در زمینه شیردوش دستی یا برقی همچنین تجهیزات کمک شیر دهی از پیشروهای بازار است و به عقیده خیلی از صاحب نظران بهترین تولیدکننده شیردوش در حال حاضر می باشد .

تامی تیپی

یکی دیگر از قدرت های بازار سیسمونی که با دیگر فعالین این حوزه رقابت سرسختی دارد . تامی تیپی پستانک های خوبی می سازد اخیرا" هم با توجه به خواست مشتریان که وجود یک پستانک شبیه با سری مشابه سینه مادر بود این خواسته را جامع عمل پوشانده و این محصول را روانه بازار ساخته که با استقبال خیلی خوبی هم از سوی مشتریان روبرو شده است بطوریکه احتمالا" رقبایش مثل فیلیپس اونت که در مقوله پستونک پرچم دار هستند را دچار نگرانی بکند .

شیشه ضدنفخ

چیکو

یک ایتالیایی خیلی شناخته شده که تنوع محصول خیلی بالایی هم دارد یعنی شما اگر یک لیست سیسمونی بلند بالا داشته باشید شاید بتوانید برای قریب به اتفاقش از چیکو نماینده ای پیدا کنید در حالیکه رقبای دیگری که تا کنون گفتیم بیشتر روی دسته ای فقط متمرکز هستند یعنی یکی کالسکه ساز هست یکی شیردوش می سازد و به همین منوال یکی کمتر و دیگری بیشتر ولی به احتمال زیاد هیچکدام تنوع کالای چیکو را ندارند . این مارک در ایران هم خیلی مشهور هست و قریب به اتفاق مشتریان آنرا می شناسند حتی ممکن است برخی پدر مادران امروزی ، خود در کودکی محصولی از چیکو را مورد استفاده قرار داده باشند .

ایونفلو

هم یکی از سازندگان مطرح در زمینه کالای مهم و بسیار چالش برانگیز خرید سیسمونی که شاید رتبه اول در زمینه تحقیق پیش از خرید باشد یعنی کالسکه است .

ناک

پیش از 70 سال قدمت در این زمینه دارد . سر شیشه شیر ناک مختص به خودش است و فرم جالبی دارد که برخی از نوزادان این شکل را می پسندند .

نابی

یکی از وسایل جذاب نوزادی دندانگیر است که این مارک چند مدل از بهترینهایش را می سازد بخصوص آن دندان گیر دسته کلیدی معروفش که چندین سال است جز پرفروش ترین های مغازه های لوازم کودک است چون علاوه بر کارآیی تسکین بخشی خود برای بچه وسیله ای جذاب بعنوان اسباب بازی هم هست . نابی لیوانهای آموزشی کودکانه خیلی خوبی هم بتولید می رساند .

MAM

اگر بدنبال خرید پستانک ارتودنسی خوب بودید جدا از فیلیپس که قبلا معرفی کردیم خدمتتان میتوانید روی برند مام هم حساب باز کنید چراکه در این زمینه چندین پستونک خیلی خوب روانه بازار کرده است . ویژگی جالبش هم داشتن قابی مخصوص است که با آن می توانید براحتی رویه مهم استریل کردن را در منزل انجام دهید . همین نوآوری ها و توجه به جزئیات است که فرق مارکهای معروف این مقاله را با دیگر سازندگانی که نتوانسته اند خود را در دل مصرف کنندگان جای کنند رقم می زند .

در این نوشته بصورت خلاصه نام های تجاری بسیار معروف بازار لوازم نوزاد را برشمردیم ، شما میتوانید از اینها بسیاری از لوازم لیست خرید سیسمونی را با به بهترین شکل در مقیاسی بین المللی تهیه کنید تا دوران زیبایی پس از بارداری کودک تان را با کمک آنها سپری کنید .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان