دلاوری در گفت‌و‌گو با میزان:

در فاز دوم سریال آنام نقشی مثبت را ایفا می‌کنم/بازیگری در سینما سخت شده است

بازیگر فیلم "چ" گفت: کارهای زیادی طی سال جاری به من پیشنهاد شد و من از میان آنها بازی در سریال "آنام" را پذیرفتم. حجم این شخصیت و حضور من در این سریال بسیار بالا بوده و فعلاً تا شروع این پروژه نمی‌توانم کار دیگری را قبول کنم.

امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: کارهای زیادی طی سال جاری به من پیشنهاد شد و من از میان آنها بازی در سریال "آنام" را پذیرفتم. حجم این شخصیت و حضور من در این سریال بسیار بالا بوده و فعلاً تا شروع این پروژه نمی‌توانم کار دیگری را قبول کنم.
 
وی درباره حضور در فاز دوم سریال آنام افزود: بحث فصل اول و دوم سریال آنام در مورد حضور بازیگران اصلی است. در فصل اول این سریال بازگشت به گذشته اتفاق افتاده و در فصل دوم آن که من هم حضور دارم به زمان حال پرداخته و بازیگران اصلی در آن حضور خواهند داشت.
 
بازیگر فیلم سینمایی "چ" در مورد نقش خود در این سریال ادامه داد: من در تمام سالیان کاری خود سعی کردم شخصیت‌های متفاوت را انتخاب کنم. این سبک انتخاب در سینما سخت است زیرا همه عادت کرده‌اند که آخرین کاراکتری که از شما دیده‌اند و موفق بوده‌ای را تکرار کنند. حال آن نقش مثبت باشد و یا منفی شما را فقط برای آن جنس بازی دعوت می‌کنند.
 
وی در همین راستا ادامه داد: من سعی کرده‌ام اگر کار قبلی مثبت بوده نقش بعدی‌ام را خاکستری و یا منفی انتخاب کنم و در صورت انتخاب مشابه در پرداخت آن شخصیت متفاوت ظاهر شوم. این کاراکتر در سریال آنام جای کار زیاد داشته و به خوبی در فیلمنامه به آن پرداخته شده است.
 
این بازیگر تئاتر و سینما با بیان مثبت بودن نقش خود در آنام تصریح کرد: در این سریال نقشی متفاوت و مثبت را بازی می‌کنم. نقشی که با وجود اینکه مثبت است در طول داستان با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده و بالا و پایین زیادی دارد.
 
دلاوری درمورد حضور خود در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: همه چیز به نحوه و زمان‌بندی سریال آنام بستگی دارد و من الان به این اثر متعهد هستم اما در صورتی که زمان باشد از حضور در آثار سینمایی هم استقبال می‌کنم.
 

 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان