مدل مانتو گلدار جدید و جذاب برای خانم های باسلیقه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو گلدار زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل مانتو گلدار جدید و جذاب برای خانم های باسلیقه

مدل مانتو گلدار از انواع طرح های مانتو تابستانه و بهاره است که در دوخت آن از پارچه های خنک استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید در روزهای گرم سال ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو گلدار زنانه و دخترانه

مانتوهای گلدار و طرح دار امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و این طرح مانتوها برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و استایلی خاص داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند. در ادامه انواع مدل مانتوهای گلدار را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مانتو گلدار

طرح های مانتوی گلدار کوتاه

مانتوی گلدار کوتاه از انواع طرح های شیک و خاص است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید از مانتوهای کوتاه در مکان های مختلف استفاده نمایید بهتر است این طرح را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
اگر شما تمایل دارید مانتویی که می پوشید گلدار باشد بهتر است فقط طرح مانتوی خود را به صورت گلدار انتخاب نمایید و روسری و شلوار و سایر اکسسوری هایتان را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید.

مانتوهای گلدار کوتاه و بلند در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند و اگر شما تمایل دارید ظاهری خاص و جذاب داشته باشید بهتر است رنگ مانتوی گلدار خود از بین رنگ های شاد و روشن انتخاب نمایید همچنین این طرح مانتوها برای خانم ها با اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
مانتوهای گلدار رنگ تیره نیز برای خانم هایی که دارای فرم اندام چاق و درشت هستند مناسب می باشند و اگر فرم اندام شما درشت است می توانید مانتوهای گلدار با طرح های ریز و رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب کنید تا فرم اندام تان ایده آل و متناسب تر به نظر برسد.
خانم هایی که تمایل دارند ظاهری منحصر به فرد و زیبا داشته باشند بهتر است رنگ لباس های دیگر خود را با توجه به زمینه مانتو انتخاب نمایید تا لباس هایشان با یکدیگر ست شوند و استایلی متفاوت داشته باشند.

مانتو گلدار زیبا و شیک

مانتو طرح دار

مانتو گلدار کوتاه

مانتوی زنانه گلدار

مانتو گلدار تابستانه

مانتوی سفید و قرمز گلدار

مدل مانتو دخترانه

مدل مانتو دخترانه طرح دار

مانتو گلدار زیبا و شیک

مدل مانتوی طرح دار و شیک

مانتو گلدار زنانه

مانتو جلوباز گل گلی

مدل مانتو زنانه

مانتوی زنانه گل دار

مانتو گلدار دخترانه

مدل مانتوی مجلسی گل دار

مدل مانتوی کوتاه گلدار

مانتوی دخترانه گل دار

مانتو زنانه طرح دار

مدل مانتو تابستانی

مانتوی گلدار

طرح مانتوی گلدار

مدل مانتو گلدار زیبا و شیک

مانتوی مجلسی گلدار و زیبا

مانتو طرح دار زنانه

مانتوی دخترانه گل دار

مانتو گلدار زیبا و شیک

مدل مانتوی کوتاه و شیک

مانتو گلدار زیبا و شیک

مدل مانتوی زنانه

مانتو کوتاه گلدار

مانتو دخترانه مجلسی

مانتوی گلدار

مدل مانتوی طرح دار و شیک

مدل مانتوی کوتاه

طرح مانتوی گلدار

مانتوی گلدار زیبا و شیک

مانتوی گلدار زیبا و شیک

مانتوی گلدار دخترانه

مدل مانتو دخترانه گلدار

مدل مانتوی طرح دار

طرح های مانتوی گلدار بلند

مانتوهای گل دار بلند برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و تیپی پوشیده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند. مانتوهای بلند گل دار به صورت جلو باز و جلو بسته و دکمه دار دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید حجابی کامل داشته باشید بهتر است مانتو جلو بسته و دکمه دار گل دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
مانتوهای بلند گلدار برای خانم های قد بلند و خانم ها با قد معمولی انتخابی مناسب و ایده آل هستند و اگر شما قد کوتاه هستید بهتر است این طرح مانتوها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا ظاهر و تیپی جذاب داشته باشید و خوش اندام تر به نظر برسید.
برای داشتن استایلی به روز بهتر است به همراه مانتوهای گلدار از کیف و کفش ساده و زیبا استفاده نمایید همچنین به همراه این طرح مانتوها نباید آرایش غلیظ داشته باشید و برای آرایش چشم هایتان از سایه های رنگی و طرح دار استفاده کنید.

مدل مانتو بلند زنانه

مانتو بلند طرح دار

مانتو تابستانه سفید

مانتوی گلدار بلند

مانتو زنانه بلند

طرح مانتوی گلدار

مانتوی گلدار زنانه

مانتو بلند و شیک گل دار

مانتوی زنانه گلدار

مانتوی زنانه گلدار

مانتو گلدار شیک و زیبا

مانتو تابستانه گل دار

مانتو بلند گلدار

مانتوی مشکی گلدار

مانتو تابستانه گلدار

مدل مانتوی طرح تابستانه

مانتو گلدار

طرح مانتوی گلدار

مانتو دخترانه گلدار

مانتوی گلدار بلند

مانتوی بلند گلدار

مانتوی گلدار زنانه

مانتو دخترانه گلدار

مانتوی بلند جدید

مانتو جلوباز گلدار

مانتوی جلو باز و شیک گلدار

مانتو گلدار مجلسی

مانتوی گلدار آبی

مانتوی گلدار زنانه

مانتوی مجلسی گلدار

مانتو گلدار زرد و سفید

مدل مانتو گلدار دخترانه

مانتوی گلدار مجلسی

مانتوی دخترانه گلدار

مانتوی گلدار

مانتوی مجلسی زنانه

مانتو جلو بسته گلدار

مدل مانتوی جلو بسته گل دار

مانتو گلدار شیک

طرح مانتوی زنانه

مانتو گلدار شیک

مانتوی طرح دار زنانه

مانتو گلدار شیک زنانه

طرح مانتوی مجلسی

مانتو بلند گلدار

روشهای ست کردن شال و روسری و اکسسوری ها با مانتو گلدار

به منظور ست کردن مانتو های گلدار نخی با استایل های کژوال رعایت نکاتی در این زمینه اهمیت زیادی دارد، زیرا با رعایت این نکات که در زیر به آنها اشاره کرده ایم، می توانید استایل زیبا و جذابی داشته باشید :

از شال ها و روسری های نخی و ابریشم کجراه استفاده کنید، ضمن اینکه انتخاب روسری های ابریشمی، شال شاین و ساتن برای این منظور مناسب نیستند.

در انتخاب رنگ روسری و شال، لازم است از شال و روسری های ساده که متناسب با رنگ زمینه مانتو هستند و یا اینکه همرنگ یکی از گلهای مانتو می باشند، استفاده کنید.

همچنین روش دیگر برای انتخاب رنگ شال و روسری برای این نوع استایل، انتخاب شال و روسری هاییی با رنگ خنثی می باشد، اگر رنگ مانتوی گلدار تان تیره است، یک شال یا روسری مشکی مناسب می باشد ولی از آنجا که اکثر مانتوهای گلدار دارای رنگ روشن هستند، می توانید یک شال و روسری سفید یا طوسی روشن انتخاب کرده و بپوشید.

برای انتخاب کیف  کفش ست با مانتوهای گلدار نیز می توانید از کفش های اسنیکر و کفش های عروسکی و بدون پاشنه بهره ببرید، استفاده از کیف و کفش رسمی و چرم اصلا برای این منظور مناسب نیستند.

از آنجا که مانتوهای گلدار طرح شلوغ دارند، بهتر می باشد که از استفاده بیش از حد اکسسوری و جواهرات خودداری شود. در اینجا می توانید استایل های جذابی با مدل مانتوهای گلدار مشاهده کنید.

تصاویر مانتوهای گلدار مدلی شیک از مانتوی گلدار مدلی از مانتوی گلدار انواع مانتوهای گلدار مدل مانتوی گلدار سنتی مدل مانتوی گلدار زنانه زیباترین مدل مانتو گلدار مدل مانتوی گلدار جدید مدل مانتوی گلدار جذاب جدیدترین مدل مانتو گلدار مدل مانتوی گلدار زیبا مدل مانتوی گلدار مجلسی مدل مانتوی گلدار شیک مدل مانتوی گلدار دخترانه مدل مانتو گلدار مجلسی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو زنانه و دخترانه گلدار را مشاهده کردید که امیدواریم از بین این طرح ها بتوانید مانتویی با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید و خوش تیپ و شیک پوش به نظر برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر