گروه وکلای پایه یک دادگستری عدل و حق Adlohagh

گروه وکلای پایه یک دادگستری عدل و حق نیز با سال های سابقه درخشان در زمینه انواع پرونده های حقوقی ، کیفری ، ملکی ، خانواده ، ارث ، شهرداری ، مالیات و ... به شما در زمینه انواع مشکلات قانونی و حقوقی کمک خواهند کرد.

گروه وکلای پایه یک دادگستری عدل و حق Adlohagh

با پیشرفته تر شدن جوامع و گسترش روابط و مناسبات انسانی ، روابط میان اعضای یک جامعه نیز به همان میزان گسترش پیدا می کند و پیشرفته تر می شود و همین موضوع نیاز به سیستم قضایی و قانونی برای نظم بخشی هر چه بیشتر به جامعه را بیشتر کرد. با شکل گیری این سیستم افرادی در این رشته تخصص پیدا کردند تا به عموم مردم جامعه برای احقاق حق خود کمک کرده و در این سیستم قضایی راهنمای ما باشند. این افراد همان وکلا پایه یک دادگستری می باشند که می تواند شما را به حق از دست رفته خویش برسانند.

گروه وکلای پایه یک دادگستری عدل و حق نیز با سال های سابقه درخشان در زمینه انواع پرونده های حقوقی ، کیفری ، ملکی ، خانواده ، ارث ، شهرداری ، مالیات و ... به شما در زمینه انواع مشکلات قانونی و حقوقی کمک خواهند کرد. کافیست با ما تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

آیا گرفتن وکیل پایه یک دادگستری لازم است ؟

در لغت وکیل به معنی پشتیبان و مدافع می باشد و چنین فردی وظیفه دارد تا از شما در تمامی مراحل پشتیبانی و دفاع به عمل بیاورد. کسی که در این زمینه از شما دفاع می کند یک فرد متخصص می باشد که تمامی اطلاعات تخصصی در زمینه مشکل شما در دست دارد و با تکیه بر تجربه خود پرونده را در بهترین مسیر خود هدایت می کند و به نتیجه مطلوب می رساند.

بدیهی است که مردم عادی اطلاعات تخصصی حقوقی ندارند و تجربه کافی جهت به نتیجه رساندن پرونده خود را ندارند. همین عمر باعث می شود که نه دادخواست مناسبی را تقدیم کنند ، نه دفاعیه ای منطقی و محکمه پسند به دادگاه ارائه کنند و در آخر نتوانند حکم مورد نظر خود را از دادگاه دریافت نمایند. خوب است بدانید هر چقدر هم که حق با شما باشد اثبات آن و دریافت حکم چندان آسان نمی باشد و ممکن است با شکست رو به رو شود.

امروزه پیروزی در دادگاه های ما نه مبتنی بر ذی حق بودن افراد بلکه مبتنی بر دفاعیه و دادخواستی است که در دادگاه ارائه می دهند. کسی که می تواند این اقدامات را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد که تخصص را در طول سال های فعالیت از طریق تحصیل و تجربه کسب کرده باشد که همان وکیل پایه یک دادگستری می باشد.

شما با تماس با موسسه ما و وکیل پایه یک دادگستری عدل و حق می توانید از انواع خدمات حقوقی بهره مند شوید و به بهترین شکل به حل و فصل مشکل خود بپردازید.

گروه وکلا پایه یک دادگستری عدل و حق در چه حوزه ای فعالیت می کنند ؟

خوب است بدانید که موسسه حقوقی عدل و حق در انواع حوزه های تخصصی حقوقی فعالیت دارند و در این زمینه سابقه ای ممتاز دارند. شما می توانید از وکلای ما در این زمینه ها استفاده کنید :

وکیل ملک عدل و حق

پرونده های ملکی را می توان یکی از مهم ترین و حساس ترین پرونده های دادگستری معرفی کرد که شکست در آن منجر به خسارات مالی فراوانی می باشد. همچنین این پرونده ها معمولا پیچیدگی هایی دارند که نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد و به هیچ عنوان یک فرد معمولی نمی تواند از عهده آن بر بیاید.

توجه داشته باشید که شما نیز به عنوان کسی که در معرض خطر مالی زیادی می باشد نباید چنین ریسکی انجام دهید و بدون کمک گرفتن از یک وکیل ملکی خوب اقدام به پیگیری این پرونده کنید.

یکی از حوزه های تخصصی موسسه حقوقی عدل و حق پرونده های ملکی می باشد. وکلا ما سال هاست در زمینه انواع پرونده های ملکی تخصصی دارند و پرونده هایی زیادی را نیز به نتیجه رسانده اند. شما می توانید با گروه وکلا پایه یک دادگستری عدل و حق تماس بگیرید و با انجام مشاوره ملکی اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و در نهایت اقدام به گرفتن وکیل مورد نظر خود اقدام نمایید.

وکیل حقوقی

وکیل ملکی غرب تهران تنها کسی نیست که شما می توانید با تماس با موسسه حقوقی عدل و حق از آن بهره مند شوید. ما در زمینه حل و فصل انواع پرونده های حقوقی نیز تخصص داریم و می توانیم در سریع ترین زمان ممکن پرونده شما را به نتیجه برسانیم. خوب است بدانید تمامی پرونده های حقوقی از سه ویژگی مشترک برخوردار هستند :

  1. افراد در این پرونده ها مالی را از دست داده اند که شکست در پرونده می تواند خسارات مالی آن تشدید کند.
  2. هزینه دادرسی پرونده های حقوقی معمولا بالا می باشد به همین علت ورود به مراحل رسیدگی آن باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد تا دچار شکست نشود.
  3. رسیدگی به این پرونده ها مدت زمان طولانی را به طول می انجامد.

این سه ویژگی است که مراجعه به یک وکیل پایه یک دادگستری را بیش از پیش مهم می کند. شما می توانید به راحتی از طریق گروه وکلا پایه یک دادگستری عدل و حق یک وکیل خوب حقوقی در تهران را پیدا کرده و از آن جهت احقاق حق خود استفاده نمایید.

وکیل کیفری

پرونده های کیفری از نظر موضوع پرونده به دو دسته تقسیم می شوند :

  • پرونده های کیفری مالی
  • پرونده های کیفری جسمی و جانی

به همین علت از نظر موضوع و اهمیت می توان گفت این پرونده های از همه مشکلات و موضوعات حقوقی مهم تر می باشند. بدیهی است که به دست گرفتن پرونده های مهم و حساس نیز دشوار می باشد و نیاز به تخصص زیادی دارد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. متاسفانه شکست در این پرونده ها در برخی از مواقع تبعات غیر قابل جبرانی به دنبال خود دارد.

به همین علت گرفتن یک وکیل کیفری خوب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و باید در زمان انتخاب این وکیل نهایت دقت را به کار گرفت. موسسه حقوقی عدل و حق و گروه وکلای پایه یک دادگستری ما با کادر حرفه ای و متخصص آماده اند تا در زمینه انواع پرونده های کیفری به شما کمک کنند. با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

البته حوزه فعالیت گروه وکلا پایه یک دادگستری عدل و حق محدود به این سه مورد نمی باشد. چنانچه در هر یک از موضوعات زیر به مشکل حقوقی و قانونی برخورده اید با موسسه ما همراه باشید :

  • کلاهبرداری
  • ارث
  • انحصار وراثت
  • مالیات
  • چک
  • توقیف اموال
  • وقف
  • دیه
  • مهریه
  • طلاق
  • و...

همچنین علاوه بر گرفتن وکیل می توانید در تمامی حوزه های فوق از وکلا ما مشاوره حقوقی دریافت کنید و آگاهانه تر اقدام به پیگیری پرونده خود نمایید.

حق الوکاله موسسه حقوقی عدل و حق به چه صورت می باشد ؟

بدون شک هزینه وکیل ضمن مشکلی که با آن روبه رو شده اید برای شما دغدغه ی زیادی ایجاد کرده است و همین دغدغه در بسیاری از مواقع مانع از مراجعه به وکیل می شود.

اما خوب است بدانید در صورتی که دادخواست شما در دادگاه به نتیجه برسد نه تنها می توانید هزینه های دادرسی را از طرف مقابل پس بگیرید بلکه می توانید حق الوکاله وکیل را نیز از وی مطالبه کنید.

پس از یک وکیل متخصص غافل نشوید و با استفاده از یک وکیل پایه یک دادگستری خوب به حل مشکلات خود بپردازید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان