همه چیز درباره فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

فیلم چاقوکشی (Knives Out) در سال ۲۰۱۹ میلادی روی پرده سینماها اکران شد و توانست به موفقیت قابل توجهی تبدیل شود. طنز جالب‌توجه در کنار بازیگران برجسته و نام آشنا سبب شدن تا این فیلم رازآلود و جنایی به موفقیت مالی خوبی دست پیدا کند و در عین حال، در مراسم‌های مختلف نامزد دریافت جایزه شود.

همه چیز درباره فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

فیلم چاقوکشی (Knives Out) در سال 2019 میلادی روی پرده سینماها اکران شد و توانست به موفقیت قابل توجهی تبدیل شود. طنز جالب‌توجه در کنار بازیگران برجسته و نام آشنا سبب شدن تا این فیلم رازآلود و جنایی به موفقیت مالی خوبی دست پیدا کند و در عین حال، در مراسم‌های مختلف نامزد دریافت جایزه شود.

در این اثر، دنیل کریگ (Daniel Craig) نقش کاراگاهی خصوصی به نام بنوا بلانک را بازی می‌کند. حالا او قرار است این نقش را بار دیگر در دنباله این اثر به نام فیلم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery) بازآفرینی کند. همانند فیلم قبلی، ریان جانسون (Rian Johnson) سکان نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

داستان فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» در دست نیست. بنا بر گفته خالق این فرنچایز یعنی ریان جانسون، فیلم «چاقوکشی2» دنباله مستقیمی برای فیلم اول نخواهد بود و داستانی کاملا متفاوت را به تصویر خواهد کشید. در این داستان تازه نیز بنوا بلانک باید معمای پشت قتل یا چندین قتل را پیدا کند و قاتل را بیابد.

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» بدین شرح است:

«میلیاردر دنیای تکنولوژی به نام مایلز بران از دوستان خودش دعوت می‌کند تا برای گذراندن تعطیلاتی به جزیره خصوصی‌اش در یونان سفر کنند. با این حال، همه چیز زمانی تغییر می‌کند که جسد شخصی در آنجا پیدا می‌شود. حالا کاراگاه بنوا بلانک باید تلاش خودش را بکند تا بتواند این پرونده را حل کند و قاتل را بیاید.»

ریان جانسون در مورد عنوان فیلم «چاقوکشی 2» و معنای پشت آن گفته که عنوان این اثر بر اساس آهنگی به همین نام از گروه بیتلز (Beatles) محصول سال 1968 میلادی است.

بازیگران فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

همانطور که در بالا ذکر شده بود، فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» داستانی کاملا متفاوت را دنبال می‌کند و به همین دلیل نیز بسیاری از بازیگران فیلم اول در این فیلم تازه حضور نخواهند داشت. با این حال، دنیل کریگ همانند فیلم قبلی قرار است در فیلم «چاقوکشی 2» نقش کاراگاه بنوا بلانک را به تصویر بکشد.

سرویس آنلاین نتفلیکس حق پخش این فرنچایز را به مبلغ 450 میلیون دلار خریداری کرده بود و مطمئنا قصد دارد تا آثار جذاب و موفقی در این مجموعه تولید کند. بخشی از این توافق مربوط به نیز حضور دنیل کریگ در پروژه‌های این مجموعه است.

در کنار بازیگر سابق جیمز باند نیز بازیگران برجسته و نام آشنای زیادی قرار دارند که قبلا در آثار بزرگ و معروفی نقش‌آفرینی کرده‌اند. از جمله آن‌ها نیز می‌توان به کیت هادسون (Kate Hudson) اشاره کرد که بیشتر برای بازی در فیلم تقریبا مشهور (Almost Famous) شناخته می‌شود و در فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» قرار است نقش طراح مُد به نام بیردی جی را بازی کند.

لزلی ادوم جونیور (Leslie Odom Jr) در نقش دانشمندی به نام لیونل توسنت، ادوارد نورتون (Edward Norton) در نقش میلیاردی به نام مایلز بران، دیو باتیستا (Dave Bautista) در نقش سلبریتی یوتیوب به نام دوک کودی، ژنل مونه (Janelle Monae) در نقش کارآفرین حوزه تکنولوژی به نام کاساندرا برند ملقب به اندی، کاترین هان (Kathryn Hahn) در نقش فرماندار کانکتیکات به نام کلیر دیبلا، مدلین کلاین (Madelyn Cline) در نقش دستیار دوک به نام ویسکی و جسیکا هنویک (Jessica Henwick) در نقش دستیار بیردی به نام پگ از جمله دیگر بازیگران فیلم «چاقوکشی 2» محسوب می‌شوند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ایثن هاک (Ethan Hawke) نیز قرار است در نقشی نامعلوم در فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» حضور داشته باشد اما احتمالا حضور او کوتاه خواهد بود. از سوی دیگر، فعلا پیوستن او به جمع بازیگران این فیلم به صورت رسمی تایید نشده است.

تاریخ اکران فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در ماه سپتامبر سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شد و در ماه اکتبر نیز در جشنواره فیلم لندن به روی پرده آمد. این فیلم از 23 تا 29 نوامبر (2 تا 8 آذر) به صورت محدود روی پرده سینماها اکران می‌شود و سپس در تاریخ 23 دسامبر سال 2022 میلادی (جمعه 2 دی 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

آیا فیلم Knives Out 3 ساخته می‌شود؟

هنوز سرویس آنلاین نتفلیکس به صورت رسمی دستور ساخت فیلم «چاقوکشی 3» را نداده است اما با توجه به قرارداد 450 میلیون دلاری این کمپانی، آن‌ها به دنبال ساخت سه فیلم هستند. همانند دو فیلم قبلی، ریان جانسون بار دیگر مسئولیت نوشتن فیلم‌نامه فیلم «چاقوکشی 3» و همچنین کارگردانی آن را برعهده دارد.

در صورت ساخت فیلم «چاقوکشی 3» که با توجه به موفقیت فیلم اول و همچنین تحسین منتقدان نسبت به فیلم دوم احتمالش بسیار زیاد است، دنیل کریگ نیز بار دیگر نقش کاراگاه بنوا بلانک را بازآفرینی خواهد. با این حال، برای تماشای سومین فیلم این فرنچایز رازآلود باید چندین سال منتظر ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان