فوت و فن برای سفید کردن دوباره کفش‌های کتانی کثیف

یک مادر باهوش فاش کرده است که چگونه کفش‌های کتانی سفید کثیف خانواده‌اش را با ترفندی چنان تمیز می‌کند که دوباره کاملا نو به نظر می‌رسند.

فوت و فن برای سفید کردن دوباره کفش‌های کتانی کثیف

آب گرم، اسپری لکه‌بر، قرص پاک‌کننده دندان مصنوعی و پودر لباسشویی چیزهایی است که لازم دارید.

یک مادر باهوش فاش کرده است که چگونه کفش‌های کتانی سفید کثیف خانواده‌اش را با ترفندی چنان تمیز می‌کند که دوباره کاملا نو به نظر می‌رسند.

این زن استرالیایی تجربه‌اش را با بقیه اعضای یک گروه در فیس‌بوک به اشتراک گذاشت. به گزارش روزنامه دیلی‌میل، این زن ابتدا قصد داشته است کتانی‌های مارک «کانوِرس» دخترش را که خیلی کثیف بودند دور بیندازد، اما پس از چند بار ساییدن آن‌ها با لکه‌بر و خیساندنشان در آب با قرص‌های تمیز‌کننده پروتزها یا به‌اصطلاح پاک‌کننده دندان مصنوعی، آن‌ها تمیز و درخشان شده‌اند. این مادر نوشت: «دخترم اجازه نمی‌داد آن‌ها را دور بیندازم، بنابراین مجبور شدم آن‌ها را تمیز کنم.»

او گفت که کفش‌ها را آبکشی و سپس با آب گرم و اسپری لکه‌بر (Vanish Oxi Action) کثیفی‌ها را پاک کرده است.

سپس آن‌ها را به مدت نیم ساعت خیسانده و بعد چندبار دیگر شست‌وشو داده است.

در مرحله بعدی آن‌ها را در یک سطل آب گرم با چهار قرص پاک‌کننده دندان مصنوعی برای هر جفت کفش خیسانده است.

هنگامی که لکه‌های کثیفی عمدتا از بین رفتند، آن‌ها را با مقداری لباس و پودر یا شوینده معمولی در ماشین لباسشویی قرار داده است و سپس آن‌ها را در آفتاب گذاشته تا خشک شوند.

نتیجه کار آن‌قدر ‌باور‌نکردنی بود که برخی از اعضای گروه در نظرها نوشتند فکر می‌کنند این مادر نتایج را دست‌کاری کرده است.

در ادامه دیگر کاربران نیز نکات و ترفندهای خود را برای تمیز کردن کفش‌های کتانی سفید به اشتراک گذاشتند.

یکی از کاربران گفت که کفش‌هایش را با استفاده از صابون ونیش و ساییدن آن‌ها به مدت پنج‌دقیقه با برس و سپس شست‌وشو با دمای 40 درجه سانتی‌گراد همین‌قدر تمیز می‌کند.

دیگری پیشنهاد داد که با خمیر دندان کفش‌ها را تمیز کنند: «من از خمیر دندان روی کفش‌هایم استفاده می‌کنم و آن‌ها سفید روشن می‌شوند! فقط کفش را خیس کنید، روی آن خمیر دندان (سفید) بمالید، از یک مسواک قدیمی برای ساییدن آن استفاده کنید و بگذارید یک ساعت یا بیشتر بماند و سپس به‌طور معمول بشویید.»

برای تمیز نگه‌داشتن کفش‌های کتانی سفید بهتر است قبل از اینکه به حد باورنکردنی کثیف شوند، دست به‌کار شوید. آن‌ها را همیشه خشک نگه دارید و یک برس زبر و تمیز برای پاککردن گردوخاک و گل‌ولای چسبیده به آن دم دست داشته باشید. قبل از آنکه از ماشین لباسشویی و نظیر آن استفاده کنید، مطمئن شوید که کفش‌ها استحکام کافی دارند. دوختن هرگونه پارگی یا تعمیر باید قبل از شست‌وشو انجام شود تا بهترین نتیجه به‌دست بیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان