بهترین هتل‌های ساحلی دوحه قطر

نزدیک بودن به سواحل بسیار زیبای خلیج فارس به هنگام اقامت در هتل‌های شهر دوحه (Doha) قطر می‌تواند مزیت بسیار خوبی برای شما به شمار برود و اوقات بسیار خوشی را برای شما فراهم بیاورد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین هتل‌های ساحلی پایتخت قطر یعنی شهر دوحه بپردازیم.

بهترین هتل‌های ساحلی دوحه قطر

نزدیک بودن به سواحل بسیار زیبای خلیج فارس به هنگام اقامت در هتل‌های شهر دوحه (Doha) قطر می‌تواند مزیت بسیار خوبی برای شما به شمار برود و اوقات بسیار خوشی را برای شما فراهم بیاورد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین هتل‌های ساحلی پایتخت قطر یعنی شهر دوحه بپردازیم.

هتل اینترکانتیننتال دوحه (InterContinental Doha)

InterContinental Doha

InterContinental Doha

یکی از بهترین هتل‌های شهر دوحه که در نزدیکی ساحل واقع شده، هتل اینترکانتیننتال دوحه است. این هتل پنج ستاره علاوه بر اینکه ساحلی اختصاصی بسیار زیبا و تماشایی‌ای دارد، از سرویس کامل آبگرم همراه با سونا و جکوزی نیز برخوردار است. در آنجا همچنین بار و رستورانی دیده می‌شود که در آن انواع غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌شوند.

از جمله دیگر امکانات برجسته هتل اینترکانتیننتال می‌توان به زمین تنیس و اسکواش، باشگاه ورزشی، دو استخر فضای باز بسیار خیره‌کننده و همچنین صندلی‌های مناسب آفتاب گرفتن در نزدیک ساحل و استخر اشاره کرد. در این هتل می‌توان استخر و زمین مخصوص بازی کودکان را نیز پیدا کرد. اتاق‌های خود هتل نیز به زیبایی و با ظرافت بسیار زیاد طراحی و تزیین شده‌اند.

هتل مارسا مالاز کمپینسکی (Marsa Malaz Kempinski)

Marsa Malaz Kempinski

Marsa Malaz Kempinski

هتل «مارسا مالاز کمپینسکی» یکی از برجسته‌ترین هتل‌های پنج ستاره در دوحه به شمار می‌رود. این هتل و تفرجگاه در نزدیکی پرل یا مروارید (The Pearl) قرار دارد و علاوه بر داشتن ساحلی اختصاصی، استخرهای فضای باز و آبگرمی مجلل در کنار دریا در آنجا به چشم می‌خورد. باشگاه مخصوص کودکان،‌ باشگاه ورزشی و 11 رستوران نیز از جمله دیگر بخش‌های این هتل به شمار می‌روند.

هتل از اتاق‌های بسیار زیادی بهره می‌برد که در دکوراسیون همگی آن‌ها از تزییناتی عربی استفاده شده است. بالکون‌های اتاق‌ها نیز مشرف به خلیج فارس هستند که منظره‌ای بسیار خیره‌کننده و تماشایی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

هتل سنت رجیس دوحه (St. Regis Doha)

St. Regis Doha

St. Regis Doha

یکی دیگر از هتل‌ها و تفرجگاه‌های ساحلی برجسته در شهر دوحه، هتل «سنت رجیس» است که اتاق‌های بسیار زیبا و خارق‌العاده‌ای دارد. این اتاق‌ها همگی دارای پنجره‌های بسیار بزرگی از کف تا سقف هستند و نمایی از آب‌های دریا را برای مهمانان به تصویر می‌شوند. سرویس بهداشتی بسیار شیک و همچنین فضای کافی برای لذت بردن از نمای بسیار زیبا نیز اقامت در این اتاق‌ها را دلنشین می‌کند.

مهمانان هتل «سنت رجیس» می‌توانند از امکانات بسیار بالای باشگاه ورزشی هتل بهره ببرند و اوقات خوشی را در استخر فضای باز و همچنین آبگرم آن سپری کنند. زمین تنیس، رستوران، بار و سرویس 24 ساعته از جمله دیگر امکانات و خدمات این هتل به شمار می‌روند.

هتل آنانتارا در جزیره بنانا (Banana Island by Anantara)

Banana Island by Anantara

Banana Island by Anantara

هتل جزیره بنانا یکی از هتل‌های برند آنانتارا به شمار می‌رود که از جمله زیباترین تفرجگاه‌ها و هتل‌های دوحه محسوب می‌شود و در آن، خدماتی در سطح بالا برای مهمانان ارائه می‌گردد. از جمله خدمات و امکانات این هتل لوکس نیز می‌توان به آبگرم، استخری خارق‌العاده و سالن سنیما اشاره کرد.

در ساحل خصوصی هتل نیز صندلی‌های مناسب برای آفتاب گرفتن به همراه چتر قرار دارد. اتاق‌های هتل همگی بسیار بزرگ هستند و دکوراسیونی عربی دارند و 9 رستوران مختلف هتل نیز انواع غذاهای بومی و بین‌المللی را برای مهمانان هتل سرو می‌کنند.

هتل فور سیزنز (Four Seasons)

Four Seasons

Four Seasons

هتل «چهار فصل» یا «فور سیزنز» شهر دوحه قطر علاوه بر داشتن ساحلی اختصاصی، از پنج استخر شنا، چندین رستوران، باشگاه ورزشی و مرکز سلامت نیز برخوردار است. شرکت در کلاس‌های ورزشی و یوگا یا تنیس این مجموعه می‌تواند اوقات بسیار خوبی را برای مهمانان هتل رقم بزند. اتاق‌های هتل «فور سیزنز» همگی شیک هستند و پنجره‌های بسیار بزرگی از کف تا سقف دارند که نمایی بسیار زیبا از شهر دوحه و خلیج فارس را به نمایش در می‌آورند.

هتل گرند حیات (Grand Hyatt)

Grand Hyatt

Grand Hyatt

یکی دیگر از هتل‌های ساحلی برجسته دوحه، هتل «گرند حیات» است که ساحل اختصاصی بسیار گسترده و بزرگی را به مهمانان خودش ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها، سوئیت‌‌ها و ویلاهای این هتل به سبک معماری سنتی عربی طراحی شده‌اند و بالکون‌های آن‌ها نیز نمایی بسیار زیبا و خارق‌العاده دارند.

اتاق‌های هتل همچنین امکانات مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به آشپزخانه و اتاق نشیمن اشاره کرد. استخرهایی در داخل و بیرون هتل «گرند حیات» قرار دارند و علاوه بر آن‌ها نیز آبگرمی با تجهیزات کامل، باشگاه، رستوران و موارد دیگری از جمله کلاب شبانه در آنجا به چشم می‌خورد.

هتل شراتون گرند دوحه (Sheraton Grand Doha Hotel)

Sheraton Grand Doha Hotel

Sheraton Grand Doha Hotel

هتل «شراتون گرند» یکی دیگر از استراحتگاه‌ها و تفرجگاه‌های خارق‌العاده شهر دوحه به شمار می‌رود که در نزدیکی ساحلی خصوصی قرار دارد و امکانات لوکس و خاصی را در اختیار مهمانان خودش قرار می‌دهد. از جمله این امکانات نیز می‌توان به سه استخر شنا اشاره کرد.

این هتل از هفت رستوران برخوردار است که غذاهای خوشمزه و لذیذی از کشورهای مختلف را ارائه می‌کند. آبگرمی با سونا، جکوزی و سولاریوم در کنار باشگاه ورزشی مجهز، زمین تنیس و اسکواش از جمله دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود.

هتل هیلتون (Hilton Doha)

Hilton Doha

Hilton Doha

هتل «هیلتون» بسیار لوکس و خیره‌کننده است که در کورنیش دوحه (Doha Corniche) و درست در مرکز شهر قرار دارد. اتاق‌های هتل همگی مجهز به تهویه هوای مناسب هستند که فضایی راحت و دلنشین را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند.

مهمانان هتل «هیلتون» می‌توانند از ساحل خصوصی هتل و همچنین استخر فضای باز و خارق‌العاده آن استفاده کنند. چندین رستوران نیز در این مجموعه وجود دارند که غذاهای خوشمزه‌ای را ارائه می‌کنند. آبگرم، جکوزی، اتاق بخار، زمین بازی کودکان و سرگرمی‌های عصرگاهی از جمله دیگر امکانات و خدمات این هتل محسوب می‌شوند.

هتل شارق (Sharq Village & Spa)

Sharq Village & Spa

Sharq Village & Spa

هتل ریتز کارلتون شارق به عنوان یکی از بهترین هتل‎های ساحلی در دوحه قطر شناخته می‌شود که پنج ستاره است و 365 متر خط ساحلی را در بر می‌گیرد. ساحل اختصاصی و بسیار زیبای این هتل در کنار سه استخر بسیار بزرگ فضای باز آن، محیطی دلنشین و خیره‌کننده را برای مهمانان فراهم آورده‌اند.

اتاق‌های هتل «شارق» بسیار بزرگ هستند. نورپردازی بسیار خوب و همچنین دکوراسیون شیک و مجلل عربی نیز سبب شده تا فضایی آرامش‌بخش در داخل آن‌ها ایجاد شود. بالکون اختصاصی این اتاق‌ها نیز نمایی بی‌نظیر را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. رستوران‌های متعددی نیز در این هتل به چشم می‌خورند که غذاهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان