مدیر عامل ایکنا:

شهید تقوی روحانی بسیار باصفایی بود

مدیر عامل خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با اشاره به خصوصیات اخلاقی حجت الاسلام تقوی مدیر عامل سابق این خبرگزاری که در جریان حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید، با بیان اینکه ایشان روحانی بسیار ساده و باصفایی بود،‌گفت: شهید تقوی جانباز جنگ تحمیلی بود و همواره حسرت شهید شدن در دلش مانده بود زیرا ایشان آرزوی شهادت داشت.

شهید تقوی روحانی بسیار باصفایی بود

حمید صابر فرزام مدیرعامل ایکنا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه حجت الاسلام تقوی یکی از شهدای واقعه تروریستی اخیر از نیروهای رسمی جهاد دانشگاهی بود، اظهار کرد: با توجه به ارتباط سازمان فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی با نهاد رهبری، شهید تقوی در دهه هشتاد از طریق این نهاد به جهاد دانشگاهی منتقل شد.

مدیرعامل خبرگزاری ایکنا افزود: شهید تقوی در ابتدا به عنوان امام جماعت سازمان فعالیت‌های قرآنی جهاد فعالیت می‌کرد و بعد در زمان ریاست دکتر یادگاری بر جهاد دانشگاهی به عنوان کارشناس و مدیرعامل سازمان فعالیت‌های قرآنی و خبرگزاری ایکنا مشغول به خدمت شد.

فرزام با اشاره به اینکه شهید تقوی در دوره جدید برای ارائه خدمت به مجلس شورای اسلامی رفت، افزود: در دوره قبل مجلس به عنوان مشاور فرهنگی فعال بود و در مجلس جدید نیز تحت عنوان مشاور فرهنگی فعالیت می‌کرد.

مدیرعامل خبرگزاری ایکنا ادامه داد: شهید تقوی قرار بود روز دوشنبه به مجلس برود اما با توجه به تعطیلات، روز چهارشنبه به مجلس رفت و در پی حادثه تروریستی رخ داده در مجلس  به فیض شهادت نائل آمد.

وی، با بیان اینکه دوتن از شهدای حادثه تروریستی مجلس از خانواده جهاد دانشگاهی بودند، افزود: مجلس تکریم و یادبودی به همت جهاد دانشگاهی برای شهیدان تقوی مدیر عامل سابق ایکنا و علی‌ توده‌فلاح همسر یکی از کارکنان جهاد دانشگاهی در واحد علم و صنعت نیز به همت جهاد دانشگاهی روز چهارشنبه از ساعت 11:30 تا 13 در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیکر مرحوم تقوی در قم به خاک سپرده شد، ‌اظهار کرد: روز جمعه در قم مراسم تشییع و مجلس ختم با شکوهی برگزار شد. همچنین امروز دوشنبه از ساعت 18 تا 20 مجلس یادبودی در حسینیه محبین در خیابان سهروردی برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر