ماهان شبکه ایرانیان

موکت پرز بلند جایگزین فرش، امکان پذیره؟

فرش و قالیچه: موکت ها از گذشته های دور به عنوان کفپوش های پر طرفدار فضای دکوراسیون داخلی در کنار فرش ها  محسوب می شدند و گاهی نوع ضخیم و نرم آن به صورت تک به عنوان کفپوش اتاق خواب مورد استفاده قرار می گرفتند

فرش و قالیچه: موکت ها از گذشته های دور به عنوان کفپوش های پر طرفدار فضای دکوراسیون داخلی در کنار فرش ها  محسوب می شدند و گاهی نوع ضخیم و نرم آن به صورت تک به عنوان کفپوش اتاق خواب مورد استفاده قرار می گرفتند. موکت پرز بلند جایگزین فرش موضوعی سوالی است که یکی از کاربران چیدانه مطرح کرده است، شاید این سوال دغدغه ی شما عزیزان هم باشد پس با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.  

سوال: سلام من می خواستم برای فضای خونم موکت ضخیم انتخاب کنم که نخواهیم فرش بگذاریم می تونید کمکم کنید چه نوع موکتی انتخاب کنم؟
پاسخ: موکت پرز بلند یا موکت تافتینگ بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. این موکت مناسب افرادی است که در مناطق سردسیر سکونت دارند، ضخامت برخی از این موکت ها آنقدر زیاد است که از این لحاظ به فرش های ماشینی شباهت زیادی دارند به همین منظور می تواند جایگزین مناسبی برای فرش درخانه های امروزی محسوب می شوند. مطلب موکت پرز بلند، کفپوش نرم و راحت در دکوراسیون منزل اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد.  

به ویترین کالای چیدانه سری بزنید تا بتوانید بهترین فرش و موکت را به دکوراسیون منزل خودتان بیاورید. شما هم می توانید سوال خود را در بخش افزودن دیدگاه پایین صفحه به اشتراک بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان