بررسی کامل تویوتا کمری ۲۰۱۸ ؛ سدان لوکس

با این که کراس آوور‌ و شاسی‌بلند‌ها در حال کسب سهم بیشتری از بازار سدان‌ها هستند؛ اما تویوتا کمری همچنان به فروش فوق‌العاده‌ی خود ادامه می‌دهد و در سال ۲۰۱۶ نیز عنوان پرفروش‌ترین خودروی سدان ایالات متحده را به خود اختصاص داد. در ادامه با کاربلد همراه باشید ... .

طراحی ظاهری تویوتا کمری 2018

 

 طول تویوتا کمری 2018 با 4859 میلی متر طولیتر از نسل قبلی گردید است و همچنین فاصله دو محور خودرو 50.8 میلی متر بیشتر گردیده است.همچنین ارتفاع کلی تویوتا کمری 2018 کمتر نسل فعلی گردیده است بطوریکه ارتفاع سقف 2.6 سانتی‌متر و ارتفاع درب موتور 3.8 سانتی‌متر کوتاهتر شده است. بطور کل ارتفاع تویوتا کمری 2018  برابر با 1440 میلی متر است.

 

Toyota-Camry-2018-Carbalad-1

 

تویوتا می‌گوید نسل جدید کمری هم خشن‌ترین و هم مدرن‌ترین نسل این خودروست. به چهره خودرو که دقت کنید، همان چراغ‌های جلویی ذوزنقه‌ای شکل نسل قبلش را می‌بینیم با این تفاوت که کشیده‌ترند و اضافه‌شدن خطوط LED آن‌را زیباتر کرده است. اما مهم‌ترین ویژگی ظاهری کمری جدید را باید در جلوپنجره‌ و همچنین سپر جدیدش دانست که ورودی هوای آن بیش از اندازه بزرگ است و ظاهری بسیار دلپذیر به تویوتا کمری 2018 یخشیده است.

 

Toyota-Camry-2018-Carbalad-2

 

Toyota-Camry-2018-Carbalad-3

Toyota-Camry-2018-Carbala4

 

 

طراحی کابین تویوتا کمری 2018

 

تویوتا در طراحی کابین کمری 2018، روند متفاوتی در پیش گرفته است. اکنون کابین خودرو بیشتر به راننده منعطف شده و فضای اسپرتی را فراهم آورده است. امکان سفارش سیستم جدید تویوتا با نام رابط انسان ماشین نیز در نسل جدید کمری فراهم است. این پلتفرم از نمایشگر 7 اینچی به جای نشانگر‌های آنالوگ کیلومتر شمار، در کنار نمایشگر 10 اینچی هدآپ میان داشبورد و ادوات کنترلی لمسی بهره می‌برد که کنترل سیستم تهویه‌ی خودرو نیز از همین طریق انجام می‌شود.

 

Toyota-Camry-2018-Carbalad-6

 

در داخل کابین تویوتا کمری 2018 با ترکیب داشبورد نسل های مختلف و نیم نگاهی به محصولات لکسوس، به یک طرح نهایی بسیار متفاوت رسیده که عادت کردن به آن کمی زمان می برد. برای مثال سیستم اینفوتینمنت در میان خطوط انحناداری که به سمت پایین جریان یافته اند، احاطه شده و طراحی متمایزی دارد. در این نسل تویوتا بر روی راحتی، آسایش و فضای زیاد کابین نیز تاکید ویژه ای می کند.

 Toyota-Camry-2018-Carbalad-7

 

مشخصات فنی تویوتا کمری 2018

 

بر خلاف شایعاتی مبنی بر استفاده کمری 2018 از یک موتور 4 سیلندر با توربوشارژ جدید، تویوتا همچنان از موتور های 6 سیلندر در کمری 2018 استفاده خواهد کرد.در تویوتا کمری 2018 شاهد استفاده از D-4S مستقیم، سیستم Port – injection، و یک محفظه 3.5 لیتری در موتور آن خواهیم بود که این اتومبیل را بسیار قدرتمند تر از نمونه های قبلی کمری خواهد کرد. موتور کمری 2018، قدرتی برابر با 295 اسب بخار و 263 پوند بر فوت دارد که تقریبا قدرتی برابر با موتور تویوتا هایلندر بازطراحی شده و لکسوس RX 350 (295 اسب بخار و گشتاور 268 پوند بر فوت) است. 

 

Toyota-Camry-2018-Carbalad-Engine

 

اما تویوتا مانند نسل گذشته کمری را بصورت هیبریدی هم عرضه خواهد کرد .پیشرانه مورد نظر تویوتا برای نسخه هیبریدی کمری ترکیب موتور 2.5 لیتری فوق   در کنار موتور های برقی خواهد بود که این ترکیب نسل جدید موتورهای هوشمند هیبریدی تویوتا با نام THS_11 را تشکیل خواهد داد. جعبه دنده جفت شده با این پیشرانه هیبریدی بصورت CVT خواهد بود.

 

 

 

امکانات تویوتا کمری 2018

 

تویوتا کمری 2018 برای رقابت با سدانهای اروپایی و آمریکایی به ویژگی‌های جدیدی مجهز است که تا قبل از این به صورت آپشن در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت. امکاناتی مثل کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییرلاین و سیستم پیشگری از تصادف با تشخیص عابر پیاده مهم‌ترین آپشن‌هایی است که از این به بعد آن‌ها را در لیست تجهیزات استاندارد کمری می‌بینیم. البته تویوتا دقیقا نگفته که این ویژگی‌ها مختص کمری 2018 بازار آمریکاست یا در تمام بازارهای جهانی استاندارد خواهد بود.

 

Toyota-Camry-2018-Carbalad-9

 

مشتریان کمری 2018 با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانند آپشن‌هایی مانند پیشگیری از تصادف در عقب، سنسورهای جدید سونار در عقب، هشداردهنده نقطه کور و دوربین 360 درجه‌ای را هم سفارش دهند.

 

 Toyota-Camry-2018-Carbalad-8

 

ایمنی تویوتا کمری 2018

 

 تویوتا مجموعه ای از سیستم های ایمنی نظیر سیستم هشدار پیش از برخورد،سیستم هشدار خروج از خط،کروز کنترل هوشمند و محدود کننده سرعت را به امکانات این خودرو افزوده است.همچنین با پرداخت هزینه کمی قادر خواهید بود این خودرو را مجهز به سیستم های بیشتری نظیر هشدار نقاط کور و یا دوربین های عقب و جانبی خودروموسوم به چشم پرنده ،مجهز نمایید.

 

نظر کاربلد

 

تویوتا کمری 2018 از طراحی بهتر، آپشن های داینامیک بیشتر، امکانات ایمنی پیشرفته تر و فناوری جدیدتری استفاده کرده است که بدون شک یکی از بهترین خودروهایی خواهد بود که در جاده ها تردد می کند. از قدرت بیشتر تویوتا کمری 2018 گرفته تا اپلیکیشن های اتصال و تغییرات در طراحی آن، همگی نکات جالبی دارند. حال باید دید تویوتا کمری 2018 با ورود به بازار ایران چه شرایطی را رقم خواهد زد.

 

Toyota-Camry-2018-Carbalad-5

 

کلیپ تویوتا کمری 2018

 

 



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان