همه چیز درباره فصل دوم سریال Warrior Nun

سریال راهبه جنگجو (Warrior Nun) اقتباسی از کاراکتری از کتاب‌های کمیک به نام راهبه جنگجو آریالا ساخته بن دان (Ben Dunn) است

همه چیز درباره فصل دوم سریال Warrior Nun

سریال راهبه جنگجو (Warrior Nun) اقتباسی از کاراکتری از کتاب‌های کمیک به نام راهبه جنگجو آریالا ساخته بن دان (Ben Dunn) است. این سریال داستان دختری یتیم و 19 ساله به نام آوا سیلوا را روایت می‌کند که در سردخانه از خواب بیدار می‌شود و می‌فهمد که شی‌ای الهی در پشت او جاسازی شده و به او قدرت‌های خارق‌العاده‌ای داده است. حالا او وظیفه دارد تا با شیاطین روی زمین مبارزه کند.

سایمون بری (Simon Barry) مسئولیت ساخت سریال «راهبه جنگجو» را برعهده داشته و خود بن دان نیز یکی از تهیه‌کننده‌های اجرایی این اثر بوده است. در ابتدا قرار بود فیلمی بر محوریت این کاراکتر ساخته شود اما بعدا به عنوان سریالی برای سرویس آنلاین نتفلیکس توسعه پیدا کرد. در سال 2020 میلادی اولین فصل از سریال پخش و در ادامه برای فصل دوم تمدید شد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی فصل دوم سریال «راهبه جنگجو» بپردازیم.

داستان فصل دوم سریال Warrior Nun

خلاصه داستان رسمی فصل دوم سریال «راهبه جنگجو» به شرح زیر است:

آوا و خواهران جنگجوی او‌سی‌اس باید راهی برای شکست فرشته‌ای به نام آدریل پیدا کنند چراکه او تلاش دارد تا پیروان خودش را به مذهب غالب روی کره زمین تبدیل کند.

بازیگران فصل دوم سریال Warrior Nun

مطمئنا فصل دوم سریال «راهبه جنگجو» بدون حضور ستاره فصل اول اصلا غیر ممکن است و آلبا بپتیستا (Alba Baptista) بار دیگر نقش آوا سیلوا را بازی می‌کند. این بازیگر بیشتر برای ایفای نقش اصلی فیلم کوتاهی از سال 2021 میلادی به نام میامی (Miami) شناخته می‌شود. نقش‌آفرینی او در این اثر کوتاه، جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره Festival Ibérico de Ciné برای وی به ارمغان آورده بود.

آلبا بپتیستا همچنین در فیلم‌های دیگری بازی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم پاتریک (Patrick) محصول سال 2019 میلادی و فیلم فاطیما (Fátima) محصول سال 2020 میلادی اشاره کرد. این بازیگر سابقه نقش‌آفرینی در دنیای سریال را نیز دارد که از جمله این آثار وی نیز می‌توان به دغل‌باز (A Impostora) و A Criação اشاره کرد. او همچنین در سال جاری میلادی در فیلم خانه هریس به پاریس می‌رود (Mrs. Harris Goes to Paris) بازی کرده است.

تویا ترنر (Toya Turner) دیگر بازیگر فصل دوم سریال «راهبه جنگجو» به شمار می‌رود که قرار است بار دیگر نقش خواهر مری یا شاتگان مری را بازی کند. این بازیگر سابقه حضور در سریال‌هایی همچون آسان (Easy) و آمستردام جدید (New Amsterdam) را در کارنامه هنری خودش دارد.

تریستن اولا (Tristán Ulloa) نیز بار دیگر نقش پدر وینست را به تصویر می‌کشد. این بازیگر برجسته سابقه بازی در فیلم‌های اسپانیایی‌های همچون فیلم Lucía y el sexo محصول سال 2001 و فیلم Pudor محصول سال 2007 میلادی و همچنین سریال‌هایی همچون La vida en el aire و Gran Reserva را دارد.

ویلیام میلر (William Miller) که در فصل اول سریال «راهبه جنگجو» حضوری کوتاه در نقش آدریل داشته بود، قرار است در فصل دوم حضور پررنگ‌تری داشته باشد. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی‌های خودش در فیلم‌هایی همچون فیلم ساگان (Sagan) محصول 2008 و فیلم مرد نیمه شب (The Midnight Man) محصول 2016 و سریال‌هایی همچون سریال بالاتر از سوءظن (Above Suspicion) و سریال صد (The 100) شناخته می‌شود.

تلکا روتن (Thekla Reuten) نیز قرار است همانند فصل اول سریال «راهبه جنگجو» در فصل دوم نقش مدیرعامل آرک‌تک به نام جولین سالویوس را بازی کند. این بازیگر بیشتر برای حضور در آثاری همچون فیلم در بروژ (In Bruges) محصول سال 2008 و فیلم آمریکایی (The American) محصول سال 2010 میلادی شناخته می‌شود.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فصل دوم سریال «راهبه جنگجو» حضور دارند، می‌توان لورنا آندریا (Lorena Andrea)، کریستینا تونتری یانگ (Kristina Tonteri-Young)، مینا رویان (Meena Rayann)، جک مولارکی (Jack Mullarkey) و ریچارد کلاوتیر (Richard Clothier) و اولیویا دلکان (Olivia Delcán) را نام برد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Warrior Nun

فصل اول سریال «راهبه جنگجو» 10 قسمت داشت ولی بر خلاف فصل اول، فصل دوم سریال هشت قسمت دارد که همگی آن‌ها در روز پخش به طور کامل روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شده‌اند.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Warrior Nun

سریال «راهبه جنگجو» اثری از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که همانند فصل اول، فصل دوم آن نیز در تاریخ 10 نوامبر سال 2022 میلادی (19 آبان 1401) روی این سرویس عرضه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان