هزینه افتتاح حساب پی پال

همه‌چیز درباره هزینه افتتاح حساب پی پال در ایران - سفیرپیمنت

وب گردی ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۳:۳۰ ۳۹۱۶۹۵۱

هزینه افتتاح حساب پی پال

هزینه افتتاح حساب پی پال سوالی پر تکرار در حوزه خدمات ارزی است که قصد داریم در این مقاله درباره آن صحبت کنیم. قیمت افتتاح حساب پی پال بستگی به این دارد که شما مدارک لازم را از کجا تهیه می‌کنید و یا افتتاح حساب پی پال را به چه شرکتی می سپارید. در ادامه ضمن صحبت راجب به هزینه افتتاح حساب پی پال در ایران شرکت سفیرپیمنت را به عنوان یک مجموعه فعال در این زمینه و ارائه‌دهنده انواع خدمات ارزی معرفی خواهیم کرد. اگر قصد دارید که افتتاح حساب پی پال را با خیال آسوده و با کمترین هزینه انجام دهید، تا پایان ما را همراهی کنید.

هزینه افتتاح حساب پی پال در ایران

هزینه افتتاح حساب پی پال برای ایران

افتتاح حساب بین المللی paypal در ایران با توجه به تحریم‌هایی که علیه کشورمان وجود دارد، چالش‌های بزرگی دارد. برای مثال از آنجایی که کاربران ایرانی اجازه استفاده از این سرویس را ندارند، لازم است که از پاسپورت غیرایرانی جهت افتتاح حساب استفاده نمایند و همین مسئله روی هزینه افتتاح حساب پی پال ایرانی اثرگذار خواهد بود. برای دور زدن تحریم‌ها ناچار خواهید بود در قسمت‌هایی که نیاز به احراز هویت دارد با پرداخت هزینه اطلاعات هویتی برای خود خریداری کنید؛ از این‌رو برای پاسخ به سوال  هزینه افتتاح حساب پی پال چقدر است باید این موارد بررسی شوند. به طور کلی موارد زیر روی هزینه افتتاح حساب پی پال جدید تاثیر می‌گذارد:

پاسپورت

روی هزینه افتتاح حساب پی پال پاسپورت بسیار تاثیر دارد. سرویس پی‌پال با توجه به حساسیت‌هایی که در امنیت خدماتش دارد، قبل از هرگونه ارائه خدماتی به کاربران از آن‌ها می‌خواهد اطلاعات هویتی خود را تایید کرده و احراز هویت را انجام دهند. برای اینکه کاربران ایرانی بتوانند این کار را انجام دهند نیازمند پاسپورتی با هویت غیرایرانی هستند که این پاسپورت را باید از جای دیگری تهیه کنند و هزینه آن را نیز بپردازند. برای پرداختن کمترین هزینه افتتاح حساب پی پال تلگرام پشتیبانی سفیرپیمنت می‌تواند راهنمای شما در این بخش باشد.

شماره تلفن

از دیگر مواردی که در هزینه افتتاح حساب پی پال برای ایرانیان موثر است تهیه یک شماره تلفن است که بتوانید با آن احراز هویت را انجام دهید. باید بدانید که در هزینه افتتاح حساب پی پال ثبت نام کردن در این سرویس است که مشخص می‌کند شما باید چه مقدار پرداخت داشته باشید. به هنگام ثبت‌نام شما در همان ابتدا باید یک شماره تلفن وارد کنید تا یک پیامک تایید به آن ارسال شود. بدیهی است که شماره تلفن ایرانی در این بخش معتبر نیست و باید از شماره‌های مجازی که متعلق به کشورهای دیگر است استفاده نمایید؛ از این‌رو تهیه یک شماره تلفن مجازی نیز در لیست هزینه افتتاح حساب پی پال پیدا شده است که باید مدنظر شما باشد.

بدیهی است که قیمت این شماره بستگی به میزان خرید، سایتی که از آن تهیه می‌کنید، کشور مقصد و... دارد؛ پس نمی‌توان قیمت مشخصی برای هزینه افتتاح حساب پی پال خارجی اعلام نمود.

آدرس

این قسمت شاید خیلی در هزینه افتتاح حساب پی پال ایران موثر نباشد؛ زیرا صرفا باید یک آدرس معتبر وارد کنید. منظور از آدرس معتبر این است که آدرس شما باید استانداردهای لازم آدرس‌دهی از جمله کدپستی را داشته باشد. سایت‌های مختلفی هستند که می‌توانید آدرس‌های فیک را از آن‌ها برداشته و استفاده کنید. برای تهیه این آدرس‌ها معمولا هزینه خاصی نیاز به پرداخت نیست مگر شرایط خاصی که باز هم نمی‌توان قیمت قطعی برای هزینه ی افتتاح حساب پی پال تعیین کرد.

کارت اعتباری

در روند ایجاد حساب کاربری پی‌پال نیاز به وارد کردن یک کارت اعتباری ارزی مانند مستر/ویزاکارت خواهید داشت. از این کارت برداشتی نخواهد شد و به طور مستقیم در لیست هزینه افتتاح حساب پی پال ثبت شده نیست اما تهیه آن برای افرادی که این کارت را ندارند مشمول هزینه خواهد بود. در این صورت می‌توان این مورد را نیز به عنوان یکی از بخش‌های هزینه افتتاح حساب پی پال ثابت در نظر گرفت.

 هزینه افتتاح حساب پی پال سفیرپیمنت

هزینه افتتاح حساب پی پال سفیرپیمنت

جدای از بحث هزینه افتتاح حساب پی پال چگونگی افتتاح حساب و یا افتتاح حساب پی پال بدون پاسپورت و یا با پاسپورت نیز اهمیت دارد و روی هزینه نیز موثر خواهد بود. باتوجه به چالش‌هایی که مطرح شد، ساخت اکانت پی پال نیاز به تخصص داشته و بهتر است این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید. سفیرپیمنت تیمی متخصص و فعال در عرصه خدمات ارزی است و می‌تواند به شما در ایجاد حساب پی پال و همچنین کاهش هزینه افتتاح حساب پی پال یاری رساند.

همانطور که اشاره شد برای افتتاح حساب پی پال شما نیاز به اطلاعاتی با هویت غیرایرانی دارید و تهیه این موارد هزینه افتتاح حساب پی پال خارج از کشور را مشخص می‌کنند. جدای از اینکه اگر تجربه کافی نداشته باشید در تهیه این موارد نیز به مشکل برمی‌خورید، ممکن است حتی ناچار به پرداخت هزینه‌های زیادی شوید؛ این در حالی است که مجموعه سفیرپیمنت برای ایجاد حساب پی پال این اطلاعات را تهیه کرده و چالش‌های آن را برایتان برطرف می‌کند. به راحتی می‌توانید انجام افتتاح حساب پی پال را به این تیم واگذار نمایید.

نکته دیگر که می‌توان در مبحث هزینه افتتاح حساب پی پال اموزش داد این است که هزینه افتتاح حساب پی پال بیزینس با حساب پرسونال تفاوت دارد؛ زیرا اطلاعاتی که در حساب بیزینس لازم است تهیه شوند کمی با اطلاعات حساب پرسونال تفاوت داشته که تفاوت در هزینه افتتاح حساب پی پال توسط ایران را رقم می‌زند.

برای استفاده نمودن  از خدمات سفیرپیمنت از جمله افتتاح حساب پی پال، پرداخت آزمون‌های بین‌المللی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و... کافی است با پشتیبانی این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی ارتباط گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. همچنین با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه می‌توانید نکات آموزشی متنوعی را مطالعه نمایید. همچنین از طریق قسمت تماس با ما نیز می‌توانید با این مجموعه ارتباط بگیرید.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

هزینه افتتاح حساب پی پال در ایران رایگان نیست و بستگی به مواردی دارد که در اینجا به آن‌ها اشاره کردیم. با توجه به تحریم‌های وضع شده علیه ایران جهت استفاده از سرویس پی پال لازم است تا حساب کاربری شما با کاربری غیرایرانی ساخته شود؛ از این‌رو نیاز به پاسپورت و شماره فیک خواهید داشت که در هزینه افتتاح حساب پی پال حرفه ای شما تاثیرگذار هستند. همچنین این کار نیازمند تجربه و تخصص است تا علاوه بر رعایت این نکات بتوانید بدون چالش حساب خود را ایجاد نمایید. پیشنهاد ما در این زمینه تیم حرفه‌ای سفیرپیمنت است.

با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط گرفته و سوالات خود را درباره هزینه افتتاح حساب پی پال حقیقی و حقوقی بپرسید. برای مثال ممکن است فارغ از هزینه افتتاح حساب پی پال چقدر طول میکشد تا حسابتان فعال شود نیز از سوالاتتان باشد. در صورتی که قبلا حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، شما پاسخ هزینه افتتاح حساب پی پال چیست را در کامنت‌ها مطرح کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان