قدرت پاسپورت دومینیکا و قیمت اخذ آن برای ایرانیان

کشور دومینیکا جزیره‌ای توریستی و بسیار زیبا در شرق دریای کارائیب است که سالانه توریست‌های زیادی برای دیدن جاذبه‌های طبیعی این جزیره شگفت‌انگیز به دومینیکا سفر می‌کنند.

دومینیکابرنامه پاسپورت دومینیکا محبوب‌ترین و اقتصادی‌ترین برنامه اخذ پاسپورت دوم در سراسر دنیا است. طبق آخرین خبر‌ها، اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان قانونی است و سریع‌ترین روش برای اخذ پاسپورت دوم محسوب می‌شود. ایرانیان علاقه‌مند به اخذ پاسپورت دومینیکا سؤالات زیادی پیرامون اعتبار پاسپورت دومینیکا و هزینه آن دارند. در مسیر اخذ تابعیت مضاعف عواملی مانند قدرت پاسپورت، مدت زمان اخذ پاسپورت و هزینه آن اهمیت زیادی برای متقاضیان دارد. به همین دلیل در این مقاله سعی کرده‌ایم به تمامی سؤالات مهم درباره برنامه اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری پاسخ دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه پرطرفدار تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری

کشور دومینیکا جزیره‌ای توریستی و بسیار زیبا در شرق دریای کارائیب است که سالانه توریست‌های زیادی برای دیدن جاذبه‌های طبیعی این جزیره شگفت‌انگیز به دومینیکا سفر می‌کنند. گسترش صنعت توریسم از اهداف مهم و بلندمدت دولت دومینیکا برای توسعه اقتصادی این کشور است. اقتصاد دومینیکا وابستگی زیادی به بخش کشاورزی دارد و دولت دومینیکا در تلاش است تا با رشد صنعت گردشگری این وابستگی را کاهش دهد. به همین دلیل دولت دومینیکا از سال ۱۹۹۳ برنامه‌‌ای برای اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری معرفی کرده است. به واسطه این برنامه‌، سرمایه‌های زیادی وارد دومینیکا می‌شود تا دولت بتواند در جهت رشد و توسعه دومینیکا از آنها استفاده کند.

۲ گزینه مهم اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری:

  • برنامه کمک بلاعوض به دولت دومینیکا
  • برنامه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت

در گزینه کمک بلاعوض، دولت دومینیکا سرمایه‌های جذب شده را در جهت توسعه زیر ساخت‌های شهری مانند ساختن مدرسه، درمانگاه، ورزشگاه و ... هزینه می‌کند. با توجه به موقعیت استراتژیک جزیره دومینیکا و پتانسیل‌های گردشگری آن، پروژه‌های ساختمان‌سازی و هتل‌سازی زیادی در این جزیره در حال ساخت‌وساز هستند. تعدادی از این پروژه‌ها مورد تأیید دولت دومینیکا هستند و شما با سرمایه‌گذاری در یکی از آنها پاسپورت دومینیکا را دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، پروژه هتل هیلتون دومینیکا یکی از پروژه‌های مهم و مورد تأیید دولت است. شما با سرمایه‌گذاری در این پروژه سهام‌دار هتل معروف هیلتون شده و پاسپورت دوم دومینیکا را دریافت می‌کنید. شرکت کنکاش تنها نماینده قانونی فروش سهام هتل هیلتون دومینیکا در ایران است. نمایندگان مورد تأیید دولت دومینیکا در تیم کنکاش تمام مراحل درخواست پاسپورت دوم تا اخذ آن را برای شما انجام می‌دهند.

پاسپورت دومینیکا

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا

برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا برای ششمین سال متوالی در سال ۲۰۲۲ به عنوان بهترین برنامه اخذ پاسپورت از طریق سرمایه‌گذاری انتخاب شده است. هزینه مقرون به صرفه این برنامه یکی از دلایل مهم محبوبیت آن است. از طرف دیگر، شما می‌توانید با هزینه‌ای محدود برای دیگر اعضای خانواده درخواست پاسپورت دوم بدهید. چه چیزی از این بهتر که به همراه فرزندان و والدین خود پاسپورت دوم قدرتمند دومینیکا را دریافت کنید؟

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا در دو گزینه اخذ پاسپورت دومینیکا متفاوت است. هزینه هر گزینه به صورت زیر است:

  • کمک بلاعوض به دولت دومینیکا به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار آمریکا
  • سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا به مبلغ ۲۲۰ هزار دلار آمریکا

شاید تفاوت هزینه این دو برنامه زیاد به نظر برسد، اما گزینه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تایید دولت دومینیکا مزیت چشمگیری نسبت به کمک بلاعوض به دولت دارد. مهمترین مزیت این گزینه در مورد کسب سود حاصل از سرمایه‌گذاری است. به عبارت دیگر، شما نه تنها پاسپورت دوم معتبر دریافت می‌کنید، بلکه سود سرمایه‌گذاری نیز به شما نیز تعلق می‌گیرد. مشاوران تیم کنکاش شرایط هر متقاضی را بررسی کرده و با توجه به آن بهترین برنامه را برای اخذ پاسپورت دوم پیشنهاد خواهند داد.

مدت زمان اخذ پاسپورت دومینیکا

شما که نمی‌خواهید چند سال در انتظار اخذ پاسپورت دوم بمانید؟ مدت زمان کوتاه اخذ پاسپورت دومینیکا یکی از مهمترین مزایای این برنامه است. از زمان ثبت درخواست توسط ایجنت‌های مورد تأیید دولت دومینیکا تا بررسی پرونده و صدور پاسپورت دوم بین ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد. چه چیزی از این بهتر که در کمتر از ۶ ماه صاحب یک پاسپورت دوم قدرتمند شوید و بتوانید آزادانه به کشور‌های زیادی از دنیا بدون ویزا سفر کنید؟

اعتبار پاسپورت دومینیکا در سال ۲۰۲۲

اعتبار بالای پاسپورت دومینیکا یکی دیگر از مزایای مهم برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری است. طبق آخرین رتبه‌بندی در سال ۲۰۲۲، پاسپورت دومینیکا در رتبه ۳۱ جهان بالاتر از بسیاری از کشورها قرار می‌گیرد. شما با در دست داشتن پاسپورت دوم دومینیکا امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۴ کشور جهان را دارید. سفر بدون ویزا به کشور‌های حوزه شنگن با پاسپورت ایرانی مانند یک رؤیا است، اما با پاسپورت دومینیکا این رؤیا فاصله‌ای تا محقق شدن ندارد. فقط باید بلیط هواپیما به کشور مورد نظر خود را بگیرید و سفر کنید.

سفر بدون ویزا به انگلستان، روسیه، چین و سنگاپور از دیگر مزایای پاسپورت قدرتمند دومینیکا است. علاوه بر این، شانس دارندگان پاسپورت دوم دومینیکا برای اخذ ویزای آمریکا تا بالای ۹۰ درصد افزایش می‌یابد. اتفاقی که با پاسپورت ایرانی تقریباً غیرممکن است!

اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق شرکت کنکاش

متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری باید از طریق ایجنت‌های مورد تأیید دولت دومینیکا و نماینده‌های قانونی این کشور درخواست خود را ثبت کنند. شرکت کنکاش نماینده برنامه پاسپورت دومینیکا در ایران است. شما از طریق تیم کنکاش می‌توانید در کمتر از ۶ ماه پاسپورت دوم خود را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و بررسی شرایط خود با مشاوران کنکاش تماس بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان