تقسیم کارخانه رنو به پنج شرکت مختلف

در تقسیم‌بندی جدید، تولید ماشین‌های الکتریکی به طور مجزا فعالیت خواهد کرد و سهامش به عنوان شرکتی مستقل در بورس عرضه خواهد شد. ساخت موتورهای درون‌سوز هم مستقل می‌شود و رنو آن را به صورت ۵۰-۵۰ با شرکت چینی جیلی اداره خواهد کرد. این شرکت قرار است هم برای رنو و هم برای خودروسازان دیگر موتور و سیستم‌های هیبرید تولید کند.

تقسیم کارخانه رنو به پنج شرکت مختلف

رنو با هدف دو برابر کردن سود شرکت قصد دارد ساختار کسب و کارش را به طور کامل تغییر دهد. در برنامه‌ای که هفته گذشته توسط لوکا دی مئو، مدیر رنو اعلام شد این کارخانه به پنج شرکت مختلف تقسیم می‌شود.

در تقسیم‌بندی جدید، تولید ماشین‌های الکتریکی به طور مجزا فعالیت خواهد کرد و سهامش به عنوان شرکتی مستقل در بورس عرضه خواهد شد. ساخت موتورهای درون‌سوز هم مستقل می‌شود و رنو آن را به صورت 50-50 با شرکت چینی جیلی اداره خواهد کرد. این شرکت قرار است هم برای رنو و هم برای خودروسازان دیگر موتور و سیستم‌های هیبرید تولید کند.

در برنامه جدید رنو، شرکت آلپین به عنوان خودروسازی مستقل فعالیت خواهد کرد

در برنامه جدید رنو، شرکت آلپین به عنوان خودروسازی مستقل فعالیت خواهد کرد

آلپین بخش دیگری است که ماشین‌های اسپرت و لوکس الکتریکی خواهد ساخت و یک بخش هم به خدمات اجاره ماشین خواهد پرداخت. رنو همچنین قسمتی را به تحقیق و ارائه راه‌حل برای کاهش آلودگی محیط زیست در تولید خودرو اختصاص داده است.

آقای دی‌ مئو در سال 2020 و زمانی به مدیریت رنو منصوب شد که شرکت در بحران بود و تنها در شش ماه بیش از هفت میلیارد یورو ضرر کرده بود. او ابتدا برنامه‌ای برای کاهش هزینه‌های رنو اجرا کرد و سپس با حذف مدل‌هایی که سود کمی داشتند مجموعه‌ای از مدل‌های الکتریکی به محصولات رنو اضافه کرد. او می‌گوید با اجرای گام بعدی برنامه‌اش رنو را برای دورانی تازه در صنعت خودرو آماده می‌کند که با ساخت خودروهای الکتریکی آغاز شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان