طرز تهیه دسر مارس یک انتخاب عالی برای پذیرایی

طرز تهیه دسر مارس بسیار ساده بوده و می توانید در این بخش دستور تهیه ای ساده از آن را مطالعه کنید. این دسر شکلاتی با بیسکویت و مقداری شکلات و خامه تهیه می شود.

طرز تهیه دسر مارس یک انتخاب عالی برای پذیرایی

از انواع دسرهای بین المللی خوشمزه و متنوع می توان به دسر مارس اشاره کرد. این دسر طعم و مزه ای عالی دارد. شما علاقمندان می توانید در این بخش با طرز تهیه دسر مارس آشنا شوید. این دسر برای عصرانه و پذیرایی در مهمانی ها بسیار مناسب است.

طرز تهیه دسر مارس

تهیه انواعی از دسرهای خانگی کار بسیار ساده ای می باشد. تهیه این دسرها به شکل مرحله ای کار آسانی است. شما با داشتن یک دستور تهیه عالی از دسرها می توانید انواعی از آن را آماده کنید. شما علاقمندان علاوه بر آموزش دسر مارس در این مطلب می توانید با نحوه تهیه دسر کادایف و دسر تیرامیسو آشنا می شوید.

مواد لازم

  • تی تاب شکلاتی: 5 عدد
  • پودر خامه: 3 قاشق غذاخوری
  • خامه صبحانه: 350 گرم
  • شیر: به میزان لازم
  • بیسکویت پتی پور: 1 بسته
  • بیسکویت اوریو: 1 بسته
  • شکلات مارس: 3 عدد

دستور تهیه دسر مارس

طرز تهیه دسر مارس عالی

برای آماده کردن این دسر خوشمزه و خوش طعم ابتدا باید طبقه اولی کار را آماده کنید. کیک های تی تاپ را از وسط دو نیم کرده و درون ظرف دلخواه بریزید. کیک ها درون ظرف کنار یکدیگر بچینید تا تمام سطح ظرف پوشیده شود. حالا باید طبقه میانی دسر را آماده کنید.

خامه صبحانه را درون یک ظرف ریخته و مقداری پودر خامه به آن اضافه می کنید. مواد را با استفاده از دور تند همزن بزنید. بعد از اینکه حجم مواد دو برابر شد و به خوبی هم خورد، نیمی از مایه را روی کیک ها بمالید و سطح آن را کمی صاف نمایید. برای این کار می توانید از یک لیسک استفاده کنید.

در این مرحله باید بیسکوییت های پتی پور را درون شیر بگذارید و بعد از اینکه کمی مرطوب شد، روی ردیف خامه ای دسر بچینید. در ادامه نیز خامه های باقی مانده را روی بیسکویت ها بمالید. برای لایه های آخری این دسر باید از بیسکوییت اوریو استفاده کنید. این بیسکوییت ها را درون مقداری شیر مرطوب کرده و روی سطح خامه ای دسر بچینید.

در این مرحله  از طرز تهیه دسر مارس خامه را درون قابلمه ای بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. بعد از اینکه خامه کمی روان شد، شکلات های مارس را خرد کرده و به آن اضافه نمایید. با استفاده از یک همزن مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید. شکلات ذوب شده را از روی حرارت برداشته و  این گاناش را روی دسرتان سرو کنید.

نحوه تهیه دسر مارس

دسر را به مدت 4 ساعت درون یخچال قرار داده و بعد از خنک شدن می توانید آن را سرو نمایید. این دسر به سادگی تهیه شده و می توانید روی آن را با استفاده از پودر نارگیل و مقداری پودر پسته نیز تزئین کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان