جشن گلریزان آزادسازی زندانیان غیرعمد با حضور رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان غیرعمد رشت با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان در سالن همایش‌های امام خمینی (ره) دادگستری کل این استان برگزار شد.

به گزارش گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری گیلان، جشن گلریزان آزادسازی زندانیان غیرعمد رشت با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان در سالن همایش‌های امام خمینی (ره) دادگستری کل استان برگزار شد.

احمد سیاوش پور در آغاز این مراسم ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، قبولی طاعات همگی را از خداوند متعال مسئلت کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان جمهوری اسلامی ایران را کشوری مطرح و قدرتمند در منطقه و جهان توصیف کرد و گفت: در مجامع بین المللی از ایران به عنوان کشوری متمدن و تاثیرگذار یاد می‌شود چنان که بدون حضور جمهوری اسلامی ایران بسیاری از موضوعات مورد مناقشه در منطقه خاورمیانه قابل حل و فصل نیست.

وی همچنین افزود: قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در خارج از مرز‌ها و در عرصه جهانی از اراده سترگ ملت ایران نشات می‎گیرد.

رئیس شورای قضایی استان گیلان در ادامه با اشاره به معضلات امروز جامعه بیان داشت: با وجود حضور و حمایت‌های همیشگی ملت عزیز ایران همچنان مشکلات زیادی وجود دارد که نیازمند توجه و چاره سازی مسئولان است.

رئیس کل دادگستری استان منشا آسیب‌های اجتماعی را کمبود‌ها و کاستی‌های موجود در جامعه دانست و عنوان کرد: بخش ضعیف‌تر جامعه از نظر فرهنگی و اجتماعی در معرض آسیب بیشتری قرار دارد. این آسیب‌ها در قالب بروز انواع ناهنجاری نمایان می‌شود که بسیاری از آن‌ها بر طبق قانون جرم تلقی می‌شود.

وی تعداد افراد دربند استان گیلان را 7600 نفر ذکر کرد و گفت: تعدادی از این افراد انسانهایی دردمند هستند که قصد ارتکاب جرم و خیانت به جامعه را نداشته اند و گاهی براثر مشکلات و چالشهای موجود اجتماع در این موقعیت قرار کرفته اند.

سیاوش پور در پایان نقش همه مردم و مسئولین را در کمک به بازگشت این افراد به جامعه و برخورداری از یک زندگی سالم و آبرومند بسیار مهم برشمرد و از همه حضار و خیرین به سبب کمک به رهایی زندانیان غیرعمد از بند تقدیر و تشکر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان