با جدیدترین ترندهای پاییزی آشنا شوید

فوت و فن یک آرایش پاییزی شیک

وب گردی ۱۴۰۱/۰۹/۲ ۱۱:۵۸ ۳۹۱۹۶۱۳

با جدیدترین ترندهای پاییزی آشنا شوید

ترندهای پاییزی امسال، با شعار زیبایی و درخشش جاودانه طراحی شده‌اند.صنعت مد و زیبایی، بار دیگر به تک تک شما یادآوری می‌کند که لایق بهترین‌ها هستید.پس سنت‌های قدیمی را کنار بگذارید و برای داشتن میکاپ شیک و جذاب پاییزی، به سمت دنیای جدید قدم بردارید.

آرایش نچرال و لایت را ادامه دهید

تا پیش از این، میکاپ‌های نچرال یکی از پایه‌های اصلی روزهای گرم تابستان بودند. اما خبر خوب این است که امسال می‌توانید این روند را ادامه دهید و در تمام روزهای پاییزی، زیبایی طبیعی خود را به نمایش بگذارید.

کارتان را با سایه‌های شاین و بالم لب آغاز کنید و در ادامه، رژگونه‌ ملایم و درخشانی را روی سیب گونه‌هایتان بمالید. همچنین، برای داشتن میکاپ ماندگار پاییزی و سبک، توصیه می‌شود خرید پرایمر را در برنامه‌تان قرار دهید. در ادامه، از اهمیت درخشش برنزی پوستتان غافل نشوید و بادی شیمرها را به روتین آرایش روزانه‌تان اضافه کنید.

درخشش تابستانه خود را به پاییز بیاورید

میکاپ‌های براق و درخشان، زیبایی‌های چهره‌تان را برجسته می‌کنند و به راحتی نقص‌ها را می‌پوشانند؛ تا پیش از این، میکاپ‌های براق یکی از نمادهای بهار و تابستان به حساب می‌آمدند. اما امسال همه چیز فرق می‌کند، پاییز آمده تا تمام اصول و قوانین را زیر و رو کند.

برای داشتن آرایش‌های براق، بهتر است کار را با سایه‌های لایت صدفی، صورتی، نقره‌ای و ... شروع کنید. استفاده از هایلایتر و برانزرها، درخشش محسوسی به صورتتان می‌دهد. در آخر می‌توانید به استقبال رژلب‌های شاین و برق لب بروید و میکاپ خود را تکمیل کنید.

خط چشم‌های جسورانه را به استایلتان اضافه کنید

اگر می‌خواهید پاییز باشکوهی داشته باشید، روی خرید خط چشم با‌کیفیت سرمایه گذاری کنید. امسال می‌توانید با هر سبک و سلیقه‌ آرایشی، به استقبال پاییز بروید. دوست دارید جسارت و بلند پروازی‌تان را به نمایش بگذارید؟ پیشنهاد ما برای شما خط چشم‌های گرافیکی بی‌پروا و پررنگ است. فرقی نمی‌کند الگوی‌های خود را با خط چشم‌های رنگی طراحی می‌کنید یا مشکی، فقط کافی است با استایل و باقی مراحل میکاپ هماهنگی داشته باشند.

پاییز امسال، در مقابل الگوهای مرتب خط چشم‌های گرافیکی، خط چشم‌های نامرتب و سراسری سبک گرانج قرار می‌گیرند. برای رسم این مدل خط چشم، کافی است مداد چشم مشکی و پر رنگی را بردارید و دور تا دور چشم‌هایتان بکشید.

پالت‌های نئونی خود را نگه دارید

پاییز امسال با سنت شکنی آغاز می‌شود؛ سایه‌های نئونی و فانتزی خود را نگه دارید و از درخشش بی‌نهایت آنها لذت ببرید. این سایه‌ها را به صورت تکه‌ای با خط چشم‌های نامرتب یا گرافیکی ترکیب کنید. حتی می‌توانید هایلایت منحصر به فردی برای پلک‌هایتان تدارک ببینید و سایه‌های نئونی را با درخشش گلیترهای رنگارنگ تکمیل کنید.

رژگونه پررنگ، بازگشتی باشکوه به گذشته است

این پاییز، فراخوانی برای ترکیب سنت و مدرنیته است. بازگشت رژگونه‌های پررنگ  دهه 80 شاهدی بر این مدعا است.  بهتر است در اولین فرصت، پالت رژگونه زرشکی یا صورتی پررنگی تهیه کنید.

وقتی براش خود را به رژگونه آغشته کردید، بدون تعلل آن را در سرتاسر گونه‌هایتان بمالید. تیرگی رژگونه، جذابیت چهره‌تان را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود استخوان گونه‌ها تراشیده و زاویه‌دار به نظر برسند. ترکیب رژگونه‌های دهه 80 با سایه‌های گلیتری تابستانه، می‌تواند استایلی نوین برای پاییز امسال باشد.

تینت لب‌ها، زیبایی طبیعی را به شما هدیه می‌دهند

پاییز، فصل درخشش سنت و مدرنیته است. برای شروع این تغییر، می‌توانید تینت لب‌ها را به کلکسیون رژ لب‌هایتان اضافه کنید. این محصول جدید آرایشی، ماندگاری بسیار بالایی دارد و رنگ و درخشش طبیعی به لب‌هایتان می‌دهد. تینت‌ها را می‌توانید به جای سایه چشم و رژ گونه نیز به کار ببرید و از ماندگاری بالا و جلوه طبیعی آن استفاده کنید.

ابروهای سفید شده، دو راهی عشق و تنفر 

ابروهای بی‌رنگ یا سفید شده، یکی از ترندهای جذاب و متفاوت پاییز امسال است و دو دستگی عجیبی در دنیای مد به وجود آورده است. حقیقت این است که ابروهای بی‌رنگ را دوست داشته باشید یا نه، قرار است از پاییز امسال آن را همه جا ببینید؛ از کندال جنر و کیم کارداشیان گرفته تا لیزو، این ترند با استقبال عجیبی روبرو شده و به نظر می‌رسد برای مدتی دنیای مد را همراهی کند.

شما هم می‌توانید به صورت موقت یا نیمه دائمی این ترند را امتحان کنید. چنانچه قصد دارید به صورت مقطعی ابروهایتان را سفید کنید، می‌توانید از کانسیلرها کمک بگیرید. برای این کار، به کانسیلری با قدرت پوشانندگی بالا نیاز دارید. برای اینکه ابروهایتان به خوبی کاور شوند، بهتر است بدون توجه به قیمت کانسیلر، محصول برند و مرغوبی تهیه نمایید.

برای بی‌رنگ کردن ابروها به صورت نیمه دائم، باید آنها را رنگ یا دکلره کنید. اگر تخصص و مهارتی در این زمینه ندارید، توصیه می‌شود به آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی مراجعه نمایید.

آرایش چشم قهوه‌ای

کارشناسان برند مکس فاکتور، معتقدند که سایه‌های قهوه‌ای، قهرمان‌های ناشناخته پالت‌های پاییزی هستند. این رنگ همه کاره، می‌تواند انواع آرایش دودی، نود و لایت را پوشش دهد و انتخابی جذاب برای گذراندن روزهای پاییزی باشد.

آرایش قهوه‌ای، سبک مورد علاقه ریانه برای گذراندن پاییز امسال است. برای همراهی با این ترند، سایه‌های قهوه‌ای کشیده‌ای را روی پلک‌هایتان اجرا کنید و امتداد آن را تا شقیقه‌ها بکشید. این ترند با خط چشم‌های کلاسیک پهن و کشیده، جذابیتی فوق‌العاده را برای چهره‌تان رقم می‌زند. برای داشتن میکاپ پاییزی، ترکیب رژ لب قهوه‌ای پررنگ و رژ گونه‌های بی‌پروا را انتخاب کنید.

رژلب‌های وینیل را امتحان کنید

غول‌های تولید لوازم آرایشی مانند Maybelline, Urban Decay امسال با تولیدات کم‌نظیر و نوین خود به استقبال پاییز می‌روند و رژ لب‌های سوپر براق، یکی از همین محصولات هستند. با توجه به ساختار متفاوت و جالب این رژ لب‌ها، تکنیک آرایشی بسیار جذابی به نام لب‌های وینیل ترند شده است. اگر پست اخیر جی جی حدید را دیده باشید، متوجه استقبال از این ترند باشکوه در دنیای مد و زیبایی می‌شوید.

رژ لب‌های قرمز و براق، تمام توجهات را به سمت لب‌هایتان معطوف می‌کنند و زیبایی متفاوتی به استایل پاییزی شما می‌دهند. ترکیب لب‌های وینیل با کانتورهای پررنگ‌تر دور لب، یکی از ترندهای فوق‌العاده پاییزی است که به راحتی با هراستایلی هماهنگ می‌شوند.

اکسسوری‌های آرایشی را امتحان کنید

یکی از ترندهای رو به رشد در صنعت زیبایی، اکسسوری‌های آرایشی هستند. این اکسسوری‌ها به صورت نگین و مروارید‌های آماده عرضه می‌شوند و با استقبال خاصی رو به رو شده‌اند. اگر به دنبال ظاهری خیره کننده و مجلل هستید، پیشنهاد می‌شود این اکسسوری‌ها را امتحان کنید.

از پرطرفدارترین انواع این اکسسوری‌ها می‌توان به نگبن‌های ظریف و فانتزی گوشه چشم و بالای ابرو اشاره کرد. مرواریدهای کوچک و نگین‌های شکل دار را می‌توانید در قسمت بالایی گونه‌ها و روی لب‌هایتان استفاده کنید.

آرایش چشم آبی، پیوند جدید پاییز امسال

خودتان را برای دیدن میکاپ چشم آبی در روزهایی پاییزی پیش رو آماده کنید. از خط چشم‌های رنگی مات و براق گرفته تا سایه‌های سرتاسری پلک، رنگ آب یکی از ترندهای امسال است. برای همراه شدن با این ترند، کافی است طیف‌های مختلف آبی کبالت، فیروزه‌ای و ... را امتحان کنید و ترکیب هماهنگ با تناژ پوستی خود را بیابید.

آرایش متالیک، برای داشتن ظاهری مجلل

می‌خواهید آرایش پر زرق و برق و چشمگیری داشته باشید؟ پس ترند متالیک را انتخاب کنید. در این سبک آرایشی، می‌توانید از سایه‌های متالیک آبی، برنز، سبز، صدفی و صورتی استفاده کنید و آنها را با کانتور لب و رژلب‌های براق ترکیب نمایید.

لب‌های مخملی را دست کم نگیرید

هیچ چیز به اندازه لب‌های مخملی، نمی‌تواند ظاهری لوکس و جذاب برای پاییز رقم بزند. اگر از طرفداران آرایش‌های شیک و استایل‌های دهه 90 هستید، پس دست به کار شوید و رژ لب مات و جذابی برای روزهای پاییزی پیش رو تهیه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان