طرز تهیه دسر کافی جوی سه لایه خوشمزه

دسر کافی جوی یک نوع دسر سه لایه با طعمی فوق العاده است که به راحتی می توانید مواد آن را در خانه تهیه کنید برای تهیه این دسر نیاز به زمان زیادی برای تهیه خود دسر نمی باشد اما باد چند ساعتی را در یخچال سر کند اگر می خواهید طرز تهیه این دسر خوشمزه را مشاهده کنید همراه این مطلب باشید.

طرز تهیه دسر کافی جوی سه لایه خوشمزه

دسر کافی جوی یکی از محبوب ترین دسرها به علت سه لایه بودن آن شناخته شده است که این دسر خوشمزه را همچون دسر تامیلا و دسر تیرامیسو به راحتی می توان در خانه تهیه و در کنار عزیزانتان نوش جان کنید. این دسر با استفاده از مواد اولیه ای مانند کیک شکلاتی، شیر عسلی و پودر خامه تهیه و سرو می شود. اگر علاقمندید طرز تهیه دسر کافی جوی با طعمی عالی را آموزش ببینید این مطلب را از دست ندهید.

برای تزئین دسر کافی جوی می توان از پودر قند، کاکائو و شکلات جامد خرد شده استفاده کرد. این دسر را معمولا به عنوان عصرانه میل می کنند که شما می توانید در جشن تولد ها و … هم آن را تهیه کنید. کافی جوی با بسیار مواد متنوعی درست می شود که هرگز دلتان را نمی زند.

دسر کافی جوی با کاکائو

مواد لازم دسر

  • شیر به مقدار لازم
  • کیک شکلاتی به مقدار لازم
  • بیسکوییت پتی بور به مقدار لازم

مواد لازم کرم پنیری

  • شیر خنک 1 لیوان
  • پنیر کیبی 6 عدد
  • خامه صبحانه 200 گرم
  • شیر عسلی 1/4 پیمانه
  • پودر خامه 3 قاشق غذاخوری

مواد لازم لایه سوم

  • شکلات کیندر شیری 2 عدد
  • شکلات گلکسی 2 عدد
  • خامه صبحانه 200 گرم

دسر کافی جوی خوشمزه

طرز تهیه دسر کافی جوی سه لایه

ابتدا برای تهیه دسر کافی جوی سه لایه یک ظرف مناسب انتخاب کنید و به صورت منظم کیک های شکلاتی را درون آن بچینید. حالا زمان آماده سازی کرم پنیری است، برای تهیه کرم پنیری خامه صبحانه، پودر خامه، شیر عسلی و پنیر کیبی را درون یک کاسه گود بریزید و سپس با دور تند همزن آن را تا زمانی که کاملا مخلوط شوند هم بزنید.

در مرحله بعد شیر را آرام آرام به کاسه گود اضافه کنید و در حین اضافه کردن آن را با همزن هم بزنید تا رقیق تر شود.در ادامه 1/3 مایه کرم پنیری را بر روی کیک شکلاتی ریخته و با یک لیسک آن را کاملا پخش کنید.

حالا بیسکوییت پتی بور را به شیر آغشته کنید و به صورت تمیز و مرتب بر روی کرم پنیری بچینید. سپس نصف مقداری که از کرم پنیری مانده است را بر روی بیسکوییت های پتی بور ریخته و با یک لیسک دوباره سطح آن را صاف کنید و  باز هم روی کرم پنیری را با بیسکوییت آغشته به شیر بپوشانید.

در ادامه زمانی که بر روی کرم پنیری را با بیسکوییت پوشاندید باید به سراغ تهیه لایه سوم بروید. برای تهیه لایه سوم اول خامه صبحانه را درون یک قابلمه ریخته و روی حرارت متوسط بگذارید تا خامه روان و گرم شود.

زمانی که بر روی خامه حباب هایی ایجاد شد، حرارت را خاموش کرده و شکلات کیندر شیری به همراه شکلات گلکسی اضافه کنید و جوری مخلوط کنید که آن دو با حرارت باقی مانده خامه ذوب شود. زمانی که کمی خنک شد لایه سوم را هم بر روی دسر بریزید.

طرز تهیه دسر کافی جوی خوشمزه

دسر را به مدت 5 الی 6 ساعت برای خنک شدن درون یخچال قرار دهید و پس از گذشت این زمان آن را با مواد دلخواه مانند پودر کاکائو تزئین کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان