ناصر ابراهیمی:

با دلیل می‌گویم ایران توان شکست ولز را دارد/ طارمی را به حال خودش بگذارید، او سیاسی نیست

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: امیدوارم با شکست تیم ولز امیدهای مان برای صعود زنده بماند چون در غیر این صورت و شکست دوباره، همه چیز برای ما تمام می‌شود.

سرویس ورزش مشرق - ناصر ابراهیمی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با مشرق، درباره دیدار اول تیم ملی مقابل انگلیس و اینکه چه اتفاقی افتاد تیم ملی مان در بازی اول با 6 گل مغلوب انگلیس شد اظهار داشت: من بازی اول را نتوانستم ببینم ولی از دوستانم شنیدم که ترکیب اولیه تیم ما چیزی نبود که انتظار می رفت. متاسفانه اگر از ابتدا با شرایط نیمه دوم کار می‌کردیم می‌شد نتیجه بهتری نسبت به این نتیجه بد گرفت.

وی افزود: هنوز هم می توانیم به صعود امیدوار باشیم اما این به شرط آن است که ولز را ببریم. امیدوارم این اتفاق برای ما بیفتد چون در حقیقت تنها امید تیم ما برای ماندن در جام جهانی در بازی با ولز خواهد بود. اگر قرار باشد در این بازی هم با ترکیب اشتباه و یا مشکلات دیگر به زمین برویم و دوباره شکست بخوریم جام جهانی بعد از سوت پایان این دیدار برای مان تمام می‌شود اما با یک مساوی یا حتی پیروزی می‌توانیم به بازی آخر امیدوار باشیم.

کارشناس فوتبال کشورمان تاکید کرد: من با دلیل می گویم که توان شکست دادن دو تیم بعدی را داریم. چون مطمئنم بچه های تیم ملی اگر خودشان باشند می توانند ولز را شکست بدهند. آمریکا را هم شکست میدهند. این بچه‌ها اگر درست هدایت شوند و کی روش ترکیب درست برای تیم ملی در نظر بگیرد این بچه ها توانایی هر کاری را دارند. خیلی از این بازیکنان در اروپا توپ می زنند.

با دلیل می‌گویم ایران توان شکست ولز را دارد/ طارمی را به حال خودش بگذارید، او سیاسی نیست

سرمربی سالهای دور تیم ملی در این باره که کی‌روش در تمرین روز چهارشنبه به صورت خصوصی با طارمی و آزمون صحبت کرده و این احتمال زیاد است ایران با دو فوروارد مقابل ولز به میدان برود توضیح داد: تیم ملی ما معمولاً با سیستم 1-5-4 بازی می کند ولی در مواقعی به 2-4-4 تغییر حالت می دهد. با توجه به خصوصیات آزمون و طارمی فکر می کنم کی روش آزمون را مهاجم نوک قرار می‌دهد و طارمی که از پشت خوب به خط حمله اضافه می شود را به عنوان مهاجم سایه پشت سر آزمون نگه می دارد.

مربی با تجربه کشورمان درباره طارمی یادآور شد: زمانی که مهدی طارمی 16 سالش بود او را دیدم و به پدرش گفتم که فوتبالیست بزرگی خواهد شد اما علی دوستی مهر او را از تیم نوجوانان کنار گذاشت که به او گفتم اشتباه می کند. الان هم شنیدم طارمی را تحت فشار گذاشته اند تا سیاسی حرف بزند! آخر یک فوتبالیست کاری به سیاست ندارد نباید او را تحت فشار قرار داد و از نظر روحی روانی به هم ریخت. مهدی فوتبالیستی است که در بین تمام بازیکنان ایران ستاره ماست. او دو گل به انگلیسی زد و یک گل دیگر هم می توانست بزند.

با دلیل می‌گویم ایران توان شکست ولز را دارد/ طارمی را به حال خودش بگذارید، او سیاسی نیست

ابراهیمی در این باره که گفته شده شاید طارمی بعد از جام جهانی به باشگاه های آرسنال یا چلسی برود خاطرنشان کرد: اصلا نباید این کار را بکند. طارمی اگر از پرتو جدا شود افت می کند و دیگر به این شرایط برنمی گردد. این را حتما به پدرش خواهم گفت که باید در پورتو بماند. کاری که مهدی مهدوی کیا در هامبورگ کرد و 10 سال مداوم در سطح اول حضور داشت. بازیکن ایرانی که در تیم های اروپایی جا افتاده باید همان جا بماند.

سرمربی اسبق تیم ملی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال کشورمان در پایان گفت: بعد از شکست تیم ملی مقابل انگلیس اهالی فوتبال خیلی ناراحت شدند. امیدوارم با یک نتیجه مطلوب در دیدار با ولز امیدها برای صعودمان دوباره زنده شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان