راهنمای گام به گام انتخاب آنلاین بهترین معلم خصوصی از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

در این مقاله به صورت گام به گام در رابطه با نحوه انتخاب یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی و معلم خصوصی خوب از سایت ایران مدرس توضیح داده شده است. یک معلم خصوصی خوب می تواند در کمترین زمان شما را به نمرات عالی و موفقیت تحصیلی برساند.

راهنمای گام به گام انتخاب آنلاین بهترین معلم خصوصی از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

در این مقاله به صورت گام به گام در رابطه با نحوه انتخاب یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی و معلم خصوصی خوب از سایت ایران مدرس توضیح داده شده است. یک معلم خصوصی خوب می تواند در کمترین زمان شما را به نمرات عالی و موفقیت تحصیلی برساند.

موارد لزوم داشتن معلم خصوصی و فواید و مزایای آن

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در دروس مختلف اشکالات متعدد و ضعف های پایه ای دارند. به عنوان مثال در دروسی مانند ریاضی و فیزیک بسیاری از دانش آموزان مشکلات پایه ای دارند. در چنین شرایطی وقتی دانش آموز در کلاس های مدرسه و یا دانشجو در کلاس های دانشگاه حاضر می شود اعتماد به نفس خودش را به صورت کامل از دست خواهد داد چرا که مطالب جدیدی که استاد تدریس می کند را هم متوجه نخواهد شد. یک معلم خصوصی خوب در چنین شرایطی می تواند شاگرد خودش را دوباره به مسیر موفقیت و درس خواندن باز گرداند. کلاس های خصوصی مزیتی که دارد این است که متناسب با سطح دانش و توانایی شاگرد مطالب درسی در آن ارائه می شود و در نتیجه بیشترین بازدهی را خواهد داشت. مدرسین برجسته در کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری نه تنها تدریس می کنند بلکه به شاگرد خودشان در رابطه با نحوه مطالعه صحیح دروس، برنامه ریزی تحصیلی درست، روش های درست حل تمرین برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و …هم مشاوره می دهند و به این ترتیب شاگردهای ایشان با سرعت بیشتری مسیر موفقیت تحصیلی را طی می نمایند. بنابراین اگر خود شما یا فرزندتان در دروس مختلف اشکال دارید و می خواهید در درس و تحصیل موفق باشید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن یکی از بهترین معلم های خصوصی می تواند یک راهکار فوق العاده برای برگشت به مسیر صحیح باشد. یکی از بهترین سایت هایی که در زمینه معرفی اساتید برجسته تدریس خصوصی فعالیت دارد سایت ایران مدرس است که در ادامه در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب و معتبر از سایت مذکور به صورت گام به گام و قدم به قدم توضیح داده می شود.

راهنمای قدم به قدم انتخاب معلم خصوصی خوب از سایت ایران مدرس

در سایت ایران مدرس اساتید خصوصی بسیار خوب و مجربی حضور دارند و با اطمینان می توان گفت بهترین اساتید و مدرسین برجسته دروس مختلف در سایت مذکور حاضر هستند. در ادامه راهنمای قدم به قدم انتخاب معلم خصوصی خوب و برتر از سایت ایران مدرس ارائه می گردد. اگر برای درس یا نرم افزار مد نظر خودتان در جستجوی یک استاد و معلم خصوصی خوب برای تدریس خصوصی در منزل و یا آموزش آنلاین و مجازی هستید، ادامه این مطلب را بخوانید.

در سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی دروس از ابتدایی تا دانشگاه، کامپیوتر و انواع نرم افزارها، زبان انگلیسی، تافل، آیلتس، فتوشاپ، ریاضی، شیمی، فیزیک و سایر زبان های خارجی و …. اساتید بسیار خوبی حضور دارند. اگر در جستجوی یک استاد خوب برای درس مورد نظر خودتان هستید به صورت زیر عمل نمائید:

1- بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید تا وارد سایت ایران مدرس شوید. راهکار دیگر این است که در گوگل ایران مدرس را جستجو کنید. در سایت ایران مدرس تا سال 1402 بیش از 27000 مدرس و استاد تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و کاملترین لیست مدرسین در سایت مذکور ارائه شده است.

2- در صفحه ای که باز می شود، در بخش جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد نمائید. در بالای صفحه ذکر شده امکان جستجو وجود دارد. به عنوان مثال اگر ساکن تهران هستید و در جستجوی مدرس ریاضی پایه دهم می باشید، در بخش جستجو بنویسید ریاضی دهم در تهران. به عنوان مثالی دیگر اگر می خواهید برای درس شیمی لیست اساتید را ببینید، در بخش جستجو کلمه شیمی را وارد نمائید. به این ترتیب لیست مدرسین شیمی به شما نشان داده خواهد شد. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان، رزومه کاری و سوابق تدریس و همچنین قیمت درخواستی معلم های خصوصی قابل مشاهده است. سایت های دیگری مانند http://www.tadris-riazi.com (سایت تخصصی انتخاب معلم خصوصی ریاضی)، https://www.tutor.com، https://www.tutordoctor.com و … هم در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند اما سایتی که در ایران اساتید مجرب را معرفی کرده باشد و کاملترین لیست مدرسین را داشته باشد ایران مدرس است.

3- لیست اساتید را با دقت بررسی نمائید و یک استاد خوب را برای درس مورد نظرتان انتخاب کنید. سعی کنید یک استاد فوق العاده و برجسته را انتخاب کنید و تنها ارزان بودن کلاس را ملاک قرار ندهید. هر جلسه تدریس اساتید برجسته اندازه چند جلسه کلاس سایر مدرسین مفید است. پس با دقت معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمائید. به دانشگاه محل تحصیل استاد دقت کنید و با مدرسی کلاس را هماهنگ نمائید که از دانشگاه معتبر مانند دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa، امیرکبیر https://aut.ac.irو …. فارغ التحصیل شده باشد.

4- برای مشاهده اطلاعات کاملتر و رزومه و سوابق تدریس هر استاد بر روی عکس ایشان کلیک کنید تا وارد صفحه آن استاد شوید. در صفحه هر استاد می توانید اطلاعات کاملی از جمله دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی معلم، سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، شماره موبایل یا شماره تلفن استاد، قیمت درخواستی مدرس برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس و …. را مشاهده نمائید. در ایران مدرس با آگاهی کامل و با در دست داشتن اطلاعات بسیار مفید می توانید معلم خصوصی خودتان را انتخاب کنید و بدون واسطه با خود اساتید در ارتباط باشید.

5- استاد مد نظر خودتان را انتخاب کنید و از طریق شماره تماس ارائه شده برای ایشان به صورت مستقیم با خود مدرس تماس حاصل نموده و کلاس را هماهنگ کنید. می توانید چند استاد را که رزومه خوب و قوی دارند انتخاب کنید و برای تماس از استادی شروع نمائید که نرخ مناسب تری را پیشنهاد داده است. البته در سایت ایران مدرس برای دروس مختلف اساتید برجسته هم معرفی شده اند. به عنوان مثال اگر می خواهید مکالمه یا گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیرید و در جستجوی یک استاد فوق العاده هستید پیشنهاد می کنیم فیلم معرفی برترین اساتید زبان انگلیسی تهران و کل ایران را ببینید. کلاس های خصوصی می تواند به صورت آنلاین و یا حضوری و در منزل یا آموزشگاه برگزار شود. در ایام کرونا کلاس های مجازی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده بود اما در حال حاضر به نظر می رسد اکثر دانش آموزان و دانشجویان ترجیح می دهند از کلاس های تدریس خصوصی در منزل استفاده کنند. کلاس های حضوری که توسط بهترین اساتید خصوصی در منزل برگزار می شود بازدهی بالاتری دارد اما در هر صورت، کلاس های آنلاین اقتصادی تر است و از 20 تا 50 درصد به نسبت کلاس های حضوری هزینه کمتری دارد.

6- اگر برای یک درس خاص، بعد از وارد کردن اسم درس در بخش جستجو استادی را به شما نشان نداد، اسم رشته تحصیلی مد نظر خودتان را وارد کنید و یا اسم درس را با املای متفاوت وارد نمائید. در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است و بعید است برای درسی نتوانید استاد پیدا کنید. حتی از تمام شهرهای ایران همچون تبریز، تهران، کرج، شیراز، مشهد، اصفهان، کرمانشاه، سنندج، همدان و …. در ایران مدرس اساتید ثبت نام نموده اند و می توانید با اساتید شهر محل سکونت خودتان به صورت حضوری یا آنلاین و یا با مدرسین ساکن تهران و سایر شهرها به صورت مجازی کلاس خصوصی داشته باشید.

توضیحات کلی در رابطه با تدریس خصوصی در منزل و معلم خصوصی آنلاین

همانطور که در این صفحه توضیح داده شده است، معلم خصوصی tutor که به طور رسمی به آن معلم آکادمیک نیز می گویند، شخصی است که به یک یا چند نفر در زمینه های موضوعی یا مهارت های خاص کمک یا آموزش می دهد. استاد خصوصی چند ساعت را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه صرف می کند تا تخصص خود را در مورد موضوع یا مهارت به دانش آموز منتقل کند. تدریس خصوصی می تواند در محیط های مختلف انجام شود. کلاس های خصوصی می تواند به صورت حضوری در منزل یا آموزشگاه برگزار گردد و یا به صورت آنلاین هم قابلیت برگزاری را دارد.در کلاس حضوری معلم شاگرد خودش را کامل تحت نظر دارد و به همین دلیل بازدهی کلاس بالا است. مگر در شرایط خاص، در غیر اینصورت اکثر افراد ترجیح می دهند از کلاس تدریس خصوصی در منزل به جای تدریس آنلاین استفاده نمایند.

به صورت کلی تدریس خصوصی در منزل بازدهی بالاتری دارد اما تدریس خصوصی آنلاین و مجازی هم مزیت های خودش را دارد و با استفاده از کلاس مجازی محدودیت زمانی و مکانی برای برگزاری کلاس تا حد زیادی از بین می رود. اساتید هم با استفاده از کلاس آنلاین می توانند از کل ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشند و به این ترتیب درآمد خودشان را افزایش دهند. اساتید مجرب حاضر در ایران مدرس هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین تدریس را انجام می دهند و بنابراین با هر سلیقه و شرایطی می توانید معلم خودتان را از سایت مذکور انتخاب نمائید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس (بزرگترین سایت انتخاب معلم خصوصی)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان