جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

عبور آرژانتین از سد مکزیک با درخشش مسی/ بازگشت به جام با یک گل و یک پاس گل از کاپیتان

اتیم ملی فوتبال آرژانتین که دیدار اول خود را به عربستان واگذار کرده بود، با پیروزی برابر مکزیک به جام برگشت.

به گزارش مشرق، دومین دیدار روز دوم گروه C از ساعت 22:30 دقیقه روز شنبه بین تیم های آرژانتین و مکزیک در ورزشگاه لوسیل برگزار شد که طی آن یاران لیونل مسی به برتری 2 بر صفر رسیدند.

آرژانتین که با قبول شکست در دیدار اول برابر عربستان ناکام بزرگ روز اول لقب گرفته بود، برای بازگشت به جام چاره ای جز پیروزی برابر مکزیک نداشت اما برای رسیدن به گل برابر این تیم به مشکل خورد.

نیمه اول این دیدار با وجود برتری محسوس آرژانتین بدون گل مساوی به پایان رسید اما در دقیقه 64 آنخل دی‌ماریا در سمت راست صاحب توپ شد و با یک پاس عرضی مسی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد و فوق این ستاره آرژانتینی با ضربه‌ای فنی و زیبا دروازه مکزیک را باز کرد.

عبور آرژانتین از سد مکزیک با درخشش مسی/ بازگشت به جام با یک گل و یک پاس گل از کاپیتان

در دقیقه 87 فرناندز خیال آرژانتینی ها را راحت کرد و با یک ضربه زیبا دروازه حریف را برای دومین بار باز کرد تا خیال مدعی قهرمانی برای رسیدن به پیروزی راحت شود.

در ادامه مکزیکی ها تلاش کردند بازی را به تساوی بکشانند اما موفق به این کار نشدند تا سه امتیاز به یاران مسی برسد.

با این نتیجه تیم ملی آرژانتین 3 امتیازی شد و با عربستان هم امتیاز شدند. در این گروه لهستان با 4 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و از شانس بالایی برای رسیدن به پیروزی برخوردار است.

در روز آخر که تکلیف تیم های صعود کننده مشخص خواهد شد، آرژانتین و لهستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد و عربستان و مکزیک هم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان