شومیز دخترانه رو با شلوار بپوشم یا دامن؟

شومیز یکی از لباس های پرفروش و پرطرفدار و محبوب در بین کودکان است. می‌دانید که این لباس فقط دخترانه است و خانم‌ها در هر سنی نیز از آن استفاده می‌کنند

شومیز دخترانه رو با شلوار بپوشم یا دامن؟

شومیز یکی از لباس های پرفروش و پرطرفدار و محبوب در بین کودکان است. می‌دانید که این لباس فقط دخترانه است و خانم‌ها در هر سنی نیز از آن استفاده می‌کنند. شومیز لباسی است که در بیشتر مواقع به صورت جلو باز تولید و عرضه می‌شود و معمولاً با دکمه‌هایی در جلوی لباس، باز و بسته می‌شود. البته انواع جلو بسته آن نیز موجود می‌باشد. می‌توان گفت که شومیز کمی شبیه پیراهن مردانه است. شومیز را می توان با شلوار، دامن و یا گاهی حتی شلوارک پوشید. شاید بتوان گفت که جنس و البته مدل و طرح این لباس است که نشان می‌دهد که می‌توانید با کدام یک از پایین پوش‌ها آن را ست کنید و بپوشید. شومیز دخترانه بهاری، شومیز تابستانی دخترانه، شومیز پاییزی دخترانه و شومیز زمستانی دخترانه از انواع شومیز هستند؛ این یعنی شما می‌توانید این نوع لباس را در فصول مختلف سال با جنس‌های مختلف خریداری کنید تا دختر شما آن را به تن کند.

شومیز دخترانه تابستانی یا زمستانی؟

اینکه شما می توانید شومیز را در جنس‌های مختلف نازک و ضخیم پیدا کنید، عالی است. این یعنی کودک شما می‌تواند در تمامی فصول سال از این لباس بچه گانه استفاده کند. برای فصول گرم مانند بهار و تابستان، شومیز نخی دخترانه بهترین گزینه است زیرا بسیار سبک و بسیار خنک است؛ البته این در صورتی است که شما بخواهید از شومیز دخترانه اسپرت استفاده کنید! زیرا می‌توانید در انواع شومیز دخترانه مجلسی انتخاب های بیشتری نیز داشته باشید. به عنوان مثال شومیز حریر دخترانه و البته شومیز خامه دوزی بچه گانه دخترانه انتخاب‌های بسیار مناسبی برای شومیز دخترانه بچه گانه مجلسی می‌باشند. برای فصل پاییز و زمستان که هوا خنک و سرد است، می‌توانید از شومیز کشمیر دخترانه به عنوان لباس کودک مجلسی استفاده کنید. شومیز دخترانه مخمل و شومیز دخترانه مخمل کبریتی نیز لباس های بسیار جذاب و زیبای اسپرت هستند که بسیار پر طرفدار هستند و جلوه بسیار خاص و زیبایی نیز دارند؛ از این لباس‌ها در پاییز و زمستان استفاده می‌شود. جنس مخمل و مخمل کبریتی، کودک را گرم خواهد کرد و همیشه جزو شیک ترین جنس و نوع لباس‌ها بوده است.

لباس شیک آستین دار

شومیز یک لباس بسیار شیک است. این لباس در نوع خانگی تولید نمی‌شود و جزو آن گروه لباس‌هایی است که به صورت اسپرت و مجلسی تولید و عرضه می‌شود که معمولاً آستین دارد اما شومیز دخترانه آستین حلقه ای بسیار پرطرفدار است و به عنوان لباسی مجلسی پوشیده می‌شود. این لباس بچه گانه به صورت شومیز دخترانه آستین سه ربع، شومیز دخترانه آستین کوتاه و شومیز دخترانه آستین بلند تولید می‌شود که مشخص است نوع آستین‌ بلند آن در فصول سرد و نوع آستین‌ کوتاه آن در فصول گرم سال استفاده می‌شود. شومیزهایی که مجلسی هستند در طرح‌های مختلف توردار، مروارید دار، حریر تولید می‌شوند.

استایل جذاب با شومیز دخترانه

شومیز لباس بسیار محبوبی در بین دختران است. زیرا کودک شما می تواند آن را با شلوار، دامن و یا حتی با شلوارک بپوشند. مثلاً یک شومیز اسپرت با یک شلوارک اسپرت استایل بسیار زیبایی می آفریند. می توانید از شومیز کودک با دامن بچگانه برای تیپ مجلسی او استفاده کنید. این استایل و تیپ مجلسی با یک کفش عروسکی و یک کیف بسیار زیبا می‌شود؛ می‌توانید بر سر کودک خود تل یا گل سر مرواریدی و یا حریر نیز بگذارید تا تیپ مجلسی او کامل شود. در مورد شلوار با شومیز باید بگوییم که می‌تواند هم تیپ اسپرت زیبایی را بیافریند و هم تیپ مجلسی شیکی را رقم بزند. در واقع اختلاف بین تیپ مجلسی و تیپ اسپرت، در نوع و جنس لباس کودک است. مثلاً یک شومیز اسپرت با یک شلوار جین، تیپ اسپرت بسیار زیبایی برای دختر بچه شما است. اما یک شلوار پارچه‌ای با یک شومیز کودک مجلسی زیبا استایل میهمانی و مجلسی را به دختر شما می‌دهد.

چرا شومیز محبوب است؟

یکی از دلایل محبوب بودن این لباس بچه گانه، راحت بودن آن است. کودک شما به هیچ عنوان در شومیز احساس ناراحتی نمی‌کند زیرا معمولا شومیزها گشاد و با جنس مطلوب تولید می‌شوند. دلیل دیگر این است که این لباس بچه گانه در انواع بدون طرح و طرح دار تولید می‌شود. از جمله طرح‌های بسیار متنوع می‌توان به شومیز چهارخانه دخترانه، شومیز دخترانه گلدار، شومیز گلدوزی دخترانه، شومیز دخترانه رنگی و شومیز عروسکی دخترانه اشاره کرد. نوع گلدوزی شومیز کودک می‌تواند مجلسی نیز باشد.

جلو باز یا جلو بسته؟

همانطور که به این موضوع اشاره‌ای کردیم، درست است که این لباس بچه گانه غالباً به صورت جلو باز دوخته می‌شود اما شومیز در نوع جلو بسته نیز تولید می‌شود. لباس کودک بهتر است به صورت یقه گرد باشد. مخصوصا لباس‌های اسپرت که مدت زمان و دفعات بیشتری استفاده می‌شوند بهتر است یقه گرد باشند. هم در آوردن و هم پوشیدن لباس‌هایی با یقه گرد برای کودک بسیار راحت است. اما گاهی در لباس‌های مجلسی و میهمانی یقه‌های زیباتری نیز دیده می‌شوند. یقه خشتی، یقه هفت، یقه برگردان، یقه گره‌ای یا کراواتی از آن دسته از یقه‌ها هستند. چه در لباس‌های اسپرت و چه در لباس‌های مجلسی ممکن است یقه این لباس را چین دار بدوزند تا زیبایی و جذابیت بیشتری به لباس دخترانه بدهند.

رنگ‌های زیبا و گیرا

شاید یکی از دلایل دیگر محبوبیت این لباس، تنوع رنگ آن است. شومیز در انواع رنگ‌های زیبای شاد و روشن مانند صورتی، قرمز، یاسی و حتی رنگ‌های پاستلی تولید می‌شود و شما می‌توانید به راحتی آن را با شلوار و یا دامن کودک خود ست کنید. در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید کودک شما خوش استایل‌تر به نظر برسد، رنگ شومیز و پایین پوش او را یکی انتخاب نکنید بلکه از رنگ‌های هماهنگ استفاده کنید تا کودک شما استایل جذاب‌تری داشته باشد. سعی کنید برای لباس‌های اسپرت دختر خود حتما از رنگ‌های شاد استفاده کنید. زیرا او مدت زمان بیشتری از لباس اسپرت خود استفاده می‌کند و رنگ‌های شاد باعث می‌شوند که روحیه او شاد شود و تاثیر مستقیمی روی او می‌گذارند. لباس‌های مجلسی و میهمانی مدت کمتری بر تن کودک هستند پس می‌توانید از رنگ‌های کمرنگ و پاستلی و یا رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرم و خاکستری استفاده کنید. به فروشگاه لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه کنید و از به روزترین، زیباترین و با کیفیت‌ترین شومیزهای دخترانه دیدن فرمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان