دزدگیر ماشین بهتره یا ردیاب خودرو ؟!

جلوگیری از سرقت خودرو با دزدگیر ماشین یا ردیاب خودرو؟

وب گردی ۱۴۰۱/۰۹/۸ ۱۲:۲۹ ۳۹۲۱۴۴۸

تا حالا شده ماشین خودت یا یکی از اقوامتون، دزد بزنه؟ حتی تصور این موضوع هم به آدم استرس میده! دزدی ماشین کلا یه فرآیند ترسناکیه برای همه خودرو ها، اما بدترین حالتش اینه که ماشین صفرتو که فقط چند وقته از کارخونه تحویل گرفتی، مورد سرقت قرار بگیره!

تو این حالت دیگه جزء اعلام به پلیس و انتظار تا پیدا شدن ماشین هیچ راه دیگه ای وجود نداره.

بر اساس آمار سرقت خودرو در سال 1401، روزانه حدود 235 خودرو به سرقت برده می شود که 80 درصد این خودرو ها مربوط به خودرو های ایرانی که بیشتر شامل پراید، پژو 405، 206، 207، پرشیا، سمند، تیبا، ساینا، رانا و 20 درصد آمار سرقت خودرو از خودرو های خارجی و چینی مانند چانگان، برلیانس، جک و ... می باشد.

آمار سرقت خودرو در ایران بسیار عجیب و باور نکردنی می باشد ولی قطعا از شنیدن سرقت درصد بالای خودرو های ایرانی تعجب نکردید !

زیرا همه ی ایرانیان قطعا با امنیت خودرو های ایرانی آشنا هستند و می دانند که ماشین های ایرانی فاقد سیستم امنیتی فابریک هستند اما بیشتر افرادی که دارای خودرو ایرانی هستند خرید سیستم های امنیتی خودرو را الویت نمی دانند و بعد از سرقت خودرو با خود می گویند : "که ای کاش همون موقع برای ماشینم سیستم امنیتی حفاظتی نصب می کردم".

حالا شاید سوالتان این باشد که سیستم امنتی حفاظتی خودرو شامل چه لوازمی می باشد؟ از لوازم های جانبی خودرو که جهت تامین امنیت ماشین استفاده می کنند می توان موارد زیر را نام برد :

دزدگیر ماشین بهتره یا ردیاب خودرو ؟!

این سوال یکی از سوالات رایجی می باشد که بیشتر افراد می پرسند و نمی دانند که برای خودروی خود ردیاب خریداری کنند یا دزدگیر ماشین و کدام یک از امنیت بالاتری برخوردار می باشند؟!

چقد میخوای برای امنیت ماشینت هزینه کنی ؟!

هر چقدر پول بدی آش می خوری !

اولین موضوعی که هنگام خرید سیستم های حفاظتی امنیتی باید آن را مورد بررسی قرار دهید بحث هزینه می باشد .

 ابتدا باید بودجه ی مورد نظر خود را مشخص کنید. اما در خاطر داشته باشید که امنیت ماشینتان موضوع بسیار مهمی می باشد و بهترین هزینه را برای تامین امنیت آن باید پرداخت کنید و بر اساس هزینه از امکانات بهره مند خواهید شد.

بعد از در نظر گرفتن بودجه می رسیم به موضوع اینکه دزدگیر ماشین بهتره یا ردیاب خودرو ؟!

همیشه برای مشاوره در اولین قدم به تمامی مشتریان گفته می شود که بهتر است هر دو دستگاه یعنی ردیاب و دزدگیر با هم برای خودرو خریداری و نصب شوند زیرا این دو سیستم امنیتی مکمل یکدیگر هستند. و اگر نمی خواهید هر دوی این سیستم ها را خریداری کنید بهتر است خرید ردیاب خودرو را الویت قرار دهید.

مشاوره خرید ردیاب خودرو و دزدگیر ماشین بر اساس بودجه

  • اگر بودجه ای که برای امنیت خودروی خود در نظر گرفته اید مابین 5 تا 6 میلیون باشد شما می توانید بهترین دزدگیر تصویری و بهترین ردیاب سیمی را از بهترین برند ها برای خودروی خود خریداری کنید.

  • اگر بودجه ی مورد نظر شما حدودا 3 تومن باشد شما می توانید یک دزدگیر ساده به همراه بهترین ردیاب سیمی خریداری کنید.

  • بودجه ی مورد نظر اگر مابین 2 تا 3 تومن باشد بهتر است فقط ردیاب سیمی خودرو از بهترین برند را خریداری کنید.

  • و اگر هزینه شما پایین 1 میلیون تومان باشد بهترین گزینه خرید دزدگیر ساده از بهترین برند می باشد.

حال در ادامه این مقاله به توضیح کامل دو دستگاه ردیاب خودرو و دزدگیر ماشین می پردازیم.

ردیاب خودرو

خرید بهترین ردیاب خودرو

از پیشرفته ترین نوع سیستم های حفاظتی ماشین می توان ردیاب خودرو را نام برد. ردیاب خودرو وسیله ای برای موقعیت یابی آنلاین و لحظه ای می باشد که شما در هر موقعیتی می توانید خودروی خود را تنها از طریق نرم افزاری بر روی سیستم و یا تلفن همراه بررسی و کنترل کنید. از بهترین برند ها و مدل های ردیاب خودرو می توان به ردیاب ماشین استیلاک مدل ST30 اشاره کرد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس آمار درصد سرقت خودروهایی که مجهز به ردیاب سیمی هستند بسیار کم می باشد.

با ردیاب خودرو استیلاک می تونی ماشین سرقتی تو پیدا کنی!

  • با خرید و نصب ردیاب خودرو استیلاک می تونی صدای داخل کابین ماشینتو شنود کنی.

  • از قابلیت های مهم ردیاب خودرو استیلاک می توان به کنترل خودرو از راه دور اشاره کرد که می تونی از مسافت دور ماشینتو خاموش کنی.

  • همچنین می تونی محدوده ی جغرافیایی برای ماشینت تعیین کنی تا وقتی سارق خواست ماشینو از محدوده ی مورد نظر خارج کنه به شما هشدار داده بشه و شما رو مطلع کنه.

  • تعریف سرعت مجاز هم از دیگر قابلیت های ردیاب خودرو استیلاک به شمار می رود.

خرید دزدگیر ماشین

آیا نصب دزدگیر ماشین باعث جلوگیری از سرقت می شود ؟

خیلی از افراد متعقدند که خرید دزدگیر ماشین از سرقت خودرو جلوگیری نمی کند و هیچ تاثیری در حفظ امنیت ماشین ندارد، اما این تفکر کاملا اشتباه است زیرا از اولین و قدیمی ترین سیستم امنیتی حفاظتی می توان دزدگیر خودرو را نام برد.

دزدگیر خودرو سیستمی بازدارنده می باشد و براساس آمار، خودرو هایی که دارای سیستم دزدگیر ماشین بوده کمتر به سرقت برده شده اند اما همچنان آمار سرقت خودرو های مجهز به دزدگیر در برابر خودروهای مجهز به ردیاب بیشتر است. پس، نصب آن به مراتب مفید تر از نصب نکردن آن است زیرا غیر فعال کردن سیستم دزدگیر ماشین کار زمان بری می باشد که سارق را به دلیل کمبود زمان، منصرف می کند.

دزدگیر ماشین در دو نوع ساده و تصویری در بازار موجود است. بهتر است هنگام خرید دزدگیر ماشین نوع تصویری آن را تهیه و خریداری کنید تا در هنگام وقوع مشکلی برای خودرو از طریق ریموت به شما اطلاع داده شود.

بهترین برند های دزدگیر ماشین

  1. برند ایزیکار

  2. استیل میت

  3. استیلاک

  4. چیتا

  5. هوتای

  6. اسپای و ...

دزدگیر ماشین

نکات طلایی هنگام خرید دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو

یکی از موضوعاتی که هنگام خرید دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو باید به آن توجه کنید بحث اصل بودن کالا و کامل بودن پک دزدگیر و ردیاب می باشد. توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه ها، محصولات غیر اصل را به دلیل رقابت در بازار با قیمتی پایین تر عرضه می کنند. از مطمئن ترین فروشگاه ها که دارای خدمات نصب در محل نیز هستند می توان فروشگاه اینترنتی اینصب را نام برد. شما می توانید تمامی محصولات حفاظتی و امنیتی و همچنین انواع لوازم جانبی خودرو اصل را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش با مناسب ترین قیمت ها خریداری کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان