ماهان شبکه ایرانیان

رئیس پارلمان بوسنی در دیدار با سفیر ایران:

بوسنی درکنار روند الحاق به ناتو به حفظ روابط با ایران اهتمام دارد

رئیس مجلس نمایندگان بوسنی و هرزگوین گفت: بوسنی در کنار طی روند الحاق به اتحادیه اروپا و ناتو به حفظ روابط با کشورهای دوست مانند ایران اهتمام ویژه دارد.

بوسنی درکنار روند الحاق به ناتو به حفظ روابط با ایران اهتمام دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «شفیق جعفروویچ» رئیس پارلمان نمایندگان بوسنی و هرزگوین در دیدار با «محمود حیدری» سفیر کشورمان در سارایوو، با قدردانی از حمایت های ایران از ملت بوسنی در شرایط سخت جنگ گفت :  توسعه هرچه بیشتر روابط با ایران بخصوص در زمینه اقتصادی مورد حمایت پارلمان بوسنی است و امید داریم در کنار گسترش روابط سیای مناسبات تجاری و اقتصادی دو کشور بیش از پیش ارتقاء پیدا کند .

جعفروویچ ضمن ابلاغ سلام به همتای ایرانی و دعوت از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی برای سفر به بوسنی اضافه کرد: بوسنی در کنار طی روند الحاق به اتحادیه اروپا و ناتو به حفظ روابط با کشورهای دوست مانند جمهوری اسلامی ایران اهتمام ویژه دارد.

در این دیدار سفیر کشورمان گفت: روابط دو کشور در سطح خوبی قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران از ابتدای استقلال بوسنی و هرزگوین با احترام به تمامیت ارضی و حاکمیت ملی در کنار مردم و دولت بوسنی بوده و از یکپارچگی و وحدت این کشور حمایت کرده است.

حیدری اضافه کرد: تقویت ارتباطات با همه اقوام بوسنیایی اعم از بوشنیاک ها، صرب ها و کروات ها از اهداف سفارت جمهوری اسلامی ایران است.

سفیر کشورمان روابط پارلمانی را از ارکان اساسی در روابط میان  دو کشور برشمرد و ابراز امیدواری نمود با حمایت های مجالس دو کشور روابط ایران و بوسنی در همه عرصه ها گسترش یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان