جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

صعود آرژانتین و لهستان به مرحله حذفی/ هدیه بزرگ عربستان به لواندوفسکی

تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کردند.

به گزارش مشرق، در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022، در گروه C مسابقات، تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان راهی مرحله حذفی شدند و مکزیک به دلیل تفاضل گل از رسیدن به مرحله حذفی بازماند.

عربستان نیز که در بازی اول شگفتی خلق کرده بود، در 2 بازی بعدی شکست خورد تا با قرارگرفتن در رده چهارم با جام خداحافظی کند.

آرژانتین مقابل لهستان به برتری 2 بر صفر رسید. مسی یک پنالتی از دست داد و شزنی توانست دومین مهار پنالتی خود را به ثبت رساند. گل های آلبی سلسته را مک آلیستر و خولیان آلوارز به ثمر رساندند. در این بازی لواندوفسکی کار خاصی نتوانست انجام دهد و لهستان شکست 2 بر صفر را پذیرفت.

دیگر بازی این گروه، مکزیک مقابل عربستان به برتری 2 بر یک رسید ولی به دلیل تفاضل گل از رسیدن به مرحله حذفی بازماند. گل های مکزیک را هنری مارتین 47 و لوئیز چاوز 52 به ثمر رساندند و تک گل عربستان را سالم الدوسری در دقیقه 95 به ثبت رساند.

با این نتیجه در گروه C مسابقات، آرژانتین با 6 امتیاز صدرنشین شد و به همراه لهستان با 4 امتیاز و تفاضل گل صفر به مرحله حذفی راه یافت. مکزیک با 4 امتیاز و تفاضل گل منفی یک سوم شد و از جام کنار رفت.

عربستان نیز با 3 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت و به خانه بازگشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان