بررسی چری آریزو ۵ + قیمت + تصاویر + کلیپ

آریزو ۵ دومین محصول شرکت مدیران خودرو خواهد بود که با برند چری روانه بازار ایران خواهد شد. به نظر می رسد که با توجه به طراحی ظاهری زیبای این خودرو دل بسیاری از مشتریان ایرانی را بروباید و آریزو ۵ با استقبال خوبی روبرو شد .البته همه اینها منوط به قیمت گذاری مناسب این آریزو ۵ توسط مدیران خودرو خواهد بود.

چری آریزو 5 در یک نگاه

 

Chery Overview

 

طراحی ظاهری چری آریزو 5

 

در نگاه اول آریزو 5 مارا به یاد کیا سراتو می اندازد که با توجه به کپی کار بودن طراحان چینی در گذشته موضوع جدیدی نیست اما آریزو 5 در نمای خارجی با توجه به جلو پنجره ی شش ضلعی لانه زنبوری و چراغ های کشیده ی که از جلو پنجره تا گلگیر امتداد یافته کاملا پخته و حساب شده به نظر می رسد.

ابعاد آریزو 5 دقیقاً 4572 میلیمتر در طول، 1825 میلیمتر در عرض و 1482 میلیمتر در ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن 2670 میلیمتر است. 

پنجره ی مشبک جلوی جالب و زیبا که دارای یک میله ی کرومی است که چراغ های جلو را از طریق برند چری به هم متصل می کند و چراغ های LED بر روی سپر اسپرت شده است. با کمی دقت می توانید ویژگی های الهام گرفته شده از محصولات هیوندای را بر روی قسمت های مختلف بدنه مشاهده کنید اما زیاد نیستند. چراغ های عقب توسط یک دنباله ی کرومی جذاب به هم متصل شده اند، بر روی درب صندوق عقب یک اسپویلر وجود دارد، سومین محل دید پنجره ی عقب قلابی است و با پلاستیک مشکی پوشانده شده است. همچنین در زیر پنجره ها خطوط کرومی وجود دارند. به نظر می رسید رینگ ها و تایر ها سایز و اندازه ی مناسبی دارند.

سدان جدید چری آریزو 5 (ARRIZO 5)که در نوامبر سال 2015 در نمایشگاه اتومبیل گانگژو چین رونمایی در همان اواخرسال 2015 روانه ی بازار شد و دارای قیمتی بین 60000 تا 80000 یوان چین می باشد.این آریزو 5  در جایگاهی بین آریزو 3 و آریزو 7 قرار می گیرد. آریزو 5 یکی از بهترین محصولات کمپانی چری است که دیگر پا به سن هم گذاشته است. هرچه باشد چری همکارگروه جگوار و لند روور(JLR) می باشد و این بدان معنا است که خودروهای آینده چری می توانند به اندازه ی خودروهایی مانند ایووکیو و نوع F زیبا و خوب باشند.

یین تونگ یو رییس هیئت مدیره شرکت خودروسازی چری چین با اشاره به تولید و عرضه محصول جدید و لوکس چری در بازار چین و شیلی گفت: آریزو 5 یکی از بهترین و جدیترین خودروهای ما محسوب می شود که همزمان با چین و شیلی در بازار ایران هم توزیع می شود.

CheryArrizoFront

طراحی کابین و امکانات رفاهی چری آریزو 5

 

درون آریزو 5  ابتدا دریچه های کولر کشیده توجه مارا به خود جلب می کند و سپس حجم عظیمی از پلاستیک فشرده در داشبورد و سایر ادوات آن که البته با کیفیت تر از سایر چینی های بازار به نظر می رسد.

فرمان چرمی با کیفیت ،کروزکنترل،صندلی های چرمی ، سیستم ورود بدون کلید ، استارت دکمه ای ، تهویه مطبوع هوشمند، مجموعه ای از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای آریزو5 است .

Chery Arrizo5 Inside

ایمنی چری آریزو 5

 

آریزو 5 طبق ادعای کمپانی سازنده توانسته 5 ستاره ایمنی را از C-NCAP دریافت کند. آریزو 5 جهت حفاظت از سرنشنیان مجهز به لوله های محافظت برای تقویت بدنه می باشد. همچنین خودرو آریزو 5 دارای کیسه هوا جلو و جانبی می باشد.

Arrizo 5 Safety

مشخصات فنی چری آریزو 5

 

در آریزو5 دو پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژر بنزینی و یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی تنفس طبیعی ایفای نقش می‌کنند که برای بازار کشور می‌توان امید به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی متصل به جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT را داشت. مقدار قدرت تولیدی این پیشرانه هم 116 اسب بخار همراه با 148 نیوتن متر گشتاور اعلام شده است.

Arrizo5 Engine

قیمت چری آریزو 5

 

آریزو ٥ در سه مدل cvt excellent با قیمت 72 میلیون تومان ، cvt luxury به قیمت 67 میلیون تومان و mt comfortable با قیمت 60 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

 

ویدیو چری آریزو 5

دعوت می کنیم بیننده این فیلم باشید.

 



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر