سردار غلامی:

حوادث تروریستی تهران نمونه ای از اعتماد به دشمنان است

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: حوادث تروریستی در تهران نمونه ای از اعتماد به دشمنان است که بحمدالله نیروهای امنیتی و سپاه توانستند به خوبی باعث نابودی تروریست ها شوند.

حوادث تروریستی تهران نمونه ای از اعتماد به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار پاسدار نعمان غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران هیچ گاه چشم دیدن امنیت کشور را نداشته و می خواهند با اقدامات کور و ضد بشری ایران را ناامن جلوه دهند.

وی گفت: حمله به شهروندان بی گناه و نمایندگان مجلس ایران، تنها از روی کینه ورزی با ملت و انقلاب بوده و نشان دهنده ضعف دشمنان در برابر نیروی وحدت و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف است.

سردار غلامی ادامه داد: حمایت مستقیم عربستان از داعش و تامین مالی و تسلیحاتی گروه های تندرو و تروریستی منطقه پیامدی غیر از شکست ذلت بار آنان در مقابل نیروی ایمان و اراده مردم مظلوم عراق و سوریه نخواهد داشت.

 وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات تروریستی با حضور نیروهای امنیتی، مومن و ایثارگر جمهوری اسلامی محکوم به شکست بوده است، گفت: هیچ گاه چنین اقدامات کوری نمی تواند مانع حمایت ایران از کشورهای مظلوم جهان و مبارزه جدی با تروریست شود.

 سردار غلامی در پایان با اشاره به اینکه سپاه نقش پررنگی در به هلاکت رساندن اعضای گروهک تروریستی داعش در تهران ایفا نمود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بیان کردند که به استکبار نمی توان اعتماد کرد و حوادث تروریستی در تهران نیز نمونه ای از اعتماد به دشمنان است و بحمدالله نیروهای امنیتی و سپاه توانستند به خوبی باعث نابودی تروریست ها در حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی شوند.

روز چهارشنبه 17 خرداد در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 56 نفر مجروح شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر