به گزارش روابط عمومی مرکز خرید اپال، در این کنگره سالانه که برترین مراکز خرید خاورمیانه و شرکت های خرده فروشی بزرگ دنیا در محدوده خاورمیانه شناسایی، کاندید و با یکدیگر به رقابت می پردازند، اپال، تنها نماینده ایران توانست جایزه نقره ای این دوره را در رشته ایونت مارکتینگ از آن خود کند.
این نخستین باری است که یک مرکز خرید ایرانی در این رقابت ها موفق به کسب این موفقیت شده است.
پیش از این، انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا
9 آبانماه سال جاری، فهرست نهایی کاندیداهای جایزه مراکز خرید برتر منطقه در سال 2022 را در 24 بخش اعلام کرد و مرکز خرید اپال نیز به عنوان نماینده بخش خصوصی از ایران برای اولین بار به عنوان یک مال ایرانی در فهرست نامزدهای برترین ها جای گرفته بود.
بیشترین تمرکز جوایز این رقابت ها روی بخش مارکتینگ مراکز خرید و همچنین بخش های لیزینگ، طراحی و توسعه، تکنولوژی و نوآوری ها، خدمات به مشتریان، شبکه های اجتماعی و تبلیغات در نظر گرفته شده بود.
لازم به ذکر است این رویداد هر ساله و در ماه دسامبر، با حضور مراکز خرید موفق و گروه های شناخته شده صنعت خرده فروشی در این منطقه برگزار میشود و طی برگزاری آن، جایزه بهترین مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در رشته های مختلف به برترین ها اهدا می شود.
داوری این رویداد تجاری و فرهنگی توسط «انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا» (MECSC) و بر اساس معیارها و استانداردهای جهانی صورت میگیرد و مرکز خرید اپال، امسال برای اولین بار به عنوان نماینده بخش خصوصی از ایران در این رقابت ها به عنوان نامزد و نهایتا موفق به دریافت جایزه نقره ای شد که با توجه به مشکلات ساختاری و زیرساختی حاکم بر این صنعت در کشورمان و همچنین نبود پشتوانه های دولتی جدی در این حوزه که مستقیما با اشتغال زایی و قدرت خرید اوقات فراغت و تفریحات خانوادگی مرتبط است و نیز در نظر گرفتن تحریم ها، کسب این عنوان در میان مال های عظیم عربی در خور توجه هست.
مرکز تجاری اپال سال گذشته با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و کمپین های مختلف در این بخش و همکاری با ورزشکاران، هنرمندان، رویدادهای مشارکت محور را با مشتریان خود برگزار نمود که مورد توجه مشتریان، کارشناسان این صنعت، هنرمندان و رسانه ها قرار گرفت.