ماهان شبکه ایرانیان

s۵۰۰ بهترین بنز درجهان

این شعار تبلیغاتی مرسدس بنز است بهترین یا هیچ ,که فلسفه وجودی این کارخانه را نیز شامل می شود، اما در جهان پر رقابت امروزی ساخت بهترین محصولات گاهی امکان پذیر نیست.در ادامه با کاربلد همراه شوی...

 طراحی ظاهری بنز S500 

 از موارد قابل توجه مرسدس بنز S500 کوچک‌تر بودن درب‌های عقب نسبت به مدل استاندارد است، با این کار شیشه لچکی مثلثی شکل عقب نیز از درب به ستون C منتقل شده است. نماد ستاره سه‌پر مرسدس بنز نیز همچنان روی قسمت عقب، فرمان، دماغه، مرکز رینگ‌ها و پیشرانه نقش بسته است.

 البته نام و نشان می‌باخ هم فراموش نشده و روی ستون‌های C، درون کابین و قسمت پشت خودرو دیده می‌شود. همچنین افزایش 20 سانتی‌متری فاصله بین دو محور در مرسدس می‌باخ، موجب شده تا فضای کافی برای بخش عقب کابین که بیشتر امکانات لوکس و تشریفاتی در آن قسمت مترکز هستند.

 

S500_carbalad_1

 

S500_carbalad_2

 

S500_carbalad_3

 

طراحی داخلی بنز S500

 کابین این نسل از خودروهای بنز همواره کیفیتی بالا و راحتی مثال زدنی را به سرنشینان هدیه می دهد.

طراحی کلی کابین، مشخصات صندلی ها، ارگونومی و جنس مواد به کار رفته در مرسدس بنز S500 به بهترین حالت ممکن قرار دارد و حتی بعید به نظر می رسد که در خودروهای مایباخ یا رولزرویس نیز بتوان کیفیتی بالاتر از این را تجربه کرد.

 پکیج مولتی‌مدیا برای سرنشینان عقب که شامل دو نمایشگر 10 اینچی پشت صندلی‌های جلو، DVD پلیر و هدفون وایرلس، که با قیمتی حدود 9 هزار دلار قابل سفارش است.

 

S500_carbalad_4

 

S500_carbalad_5

 

مشخصات فنی بنز S500

  به شکل خلاصه باید گفت که طبیعتا مرسدس بهترین های خود را برای این مدل ارائه می دهد.

برای اشاره همین بس که مرسدس بنز S500 هیبرید با قدرت 442 اسب بخار به شکل رسمی تنها 3.00 لیتر در یکصد کیلومتر نخست مصرف می کند که باورنکردنی برای یک سدان لوکس قدرتمند و بزرگ به نظر می رسد.خوشبختانه یا متاسفانه نسل فعلی مرسدس بنز S CLASS تنها در مدلل S500 (غیر هیبریدی) به کشورمان وارد شده است که البته به هیچ عنوان مدل دست و پا بسته ای نیست و شامل استفاده از یک موتور هشتت سیلندر 4.6 لیتری تویین توربو با قدرت 455 اسب بخار و گشتاور 7000 نیوتن متر می شود که نیروی خود را از طریق نسل جدید گیربکس هفتت سرعته 7 جی ترونیک پلاس در اختیار چرخ های عقب قرار می دهد.

 

S500_carbalad_7

 

امکانات بنز S500

 اگر بخواهیم از امکانات رفاهی مرسدس می‌باخ سخن بگوییم باید به لیست بلندبالایی اشاره کنیم که به‌صورت استاندارد برای این خودرو درنظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به چراغ‌های LED، سیستم ورود بدون کلید، سقف پانارومیک، لاستیک‌های ران‌فلت، شیشه‌های آنتی‌رفلکس، دوربین 360 درجه، گرمکن و سردکن تمامی صندلی‌ها به همراه ماساژور، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک چهارگانه، گرمکن زیر دستی برای سرنشینان جلو، گرمکن فرمان، نویگیشن، بلوتوث، wifi هات‌سپات، گیرنده تلویزیون، رادارهای خطی و نقطه‌کور، کروزکنترل فعال، میزبار تاشو برای سرنشینان عقب، یخچال و بالشتک مخصوص می‌باخ و سیستم صوتی حرفه‌ای Burmester با 24 بلندگو و 24 کانال تقویت‌کننده صدا اشاره کرد.

 

S500_carbalad_6

 

قیمت بنز S500

خرید نسل قبلی مرسدس بنز S500 این روزها در بازار با بودجه ای بین 600 الی 850 میلیون تومان به راحتی امکان پذیر است، اما قیمت نسل جدید مرسدس S CLASS به دلیل تعداد محدود (حدود 20 دستگاه) و وضع قانون منع واردات خودروهای لوکس به شکل ناگهانی دچار سیر صعودی شد و هرگز به رقم اولیه خود حدود 1.4 میلیارد تومان باز نگشت.

 



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان