بررسی کامل تویوتا CHR مدل ۲۰۱۷ + قیمت

بازار نمایشگاه شهر آفتاب تهران این روزها بسیار داغ است و شرکت های مختلف خودروهای زیادی جهت عرضه به بازار تشنه ایران معرفی نموده اند، این بار کاربلد به بررسی خودرویی خواهد پرداخت که رقابت خیلی داغی بین خودروهای در رنج قیمتی خود ایجاد میکند ... .

Toyota_C_HR_Carbalad_1

Toyota_C_HR_Carbalad_2

 

طراحی ظاهری تویوتا CHR مدل 2017

 

تویوتا C-HR طولی معادل 4.36 متر، عرضی برابر با 1.79 متر و 1.55 متر ارتفاع دارد درحالی‌که فاصلهٔ بین دو محور آن 2.64 متر است و صندوق بار آن 370 لیتر فضا دارد.

این سامورایی زیبا که توسط آقای هیرو کوبا طراحی و مهندسی شده می تواند به راحتی می تواند بازار فروش کراس اوور اسپرت نیسان را به خطر بیاندازد.

در تویوتا CHR از دستگیره درهای عقب پنهان و سقف شیب‌دار، طراحی کوپه مانندی دیده می‌شود. خطوط قوس‌داری هم در قسمت پایینی درها و همین‌طور اطراف گلگیرهای عضلانی خودرو به چشم می‌خورد که طراحی تهاجمی آن را تشدید می‌کند. 

 

Toyota_C_HR_Carbalad_3

 

Toyota_C_HR_Carbalad_4

 

Toyota_C_HR_Carbalad_5

 

Toyota_C_HR_Carbalad_6

 

طراحی کابین تویوتا CHR مدل 2017

 

در کابین تویوتا CHR شاهد یک طراحی بسیار خوب،ارگونومیک،جادار و امروزی از سوی تویوتا هستیم که با طراحی الگوهای بصری نسبتا ساده کابین، شرایط تولید این خودرو را فراهم ساخته‌اند. در داخل کابین به طور گسترده از روکش‌های چرمی بر روی صندلی‌ها و مجموعه داشبورد استفاده شده است.

 

Toyota_C_HR_Carbalad_7

 

Toyota_C_HR_Carbalad_8

 

Toyota_C_HR_Carbalad_9

 

مشخصات فنی تویوتا CHR مدل 2017

 

پیشرانه های نصب شده روی تویوتا C-HR از نوع 1.2 لیتری، 1.5 لیتری و 2 لیتری هیبریدی می باشند اما در بازار آمریکا موتور 2 لیتری بنزینی نیز قابل عرضه است و هنوز مشخص نیست که پیشرانه در نظر گرفته شده برای بازار ایران کدام موتور است اما به نظر می رسد احتمال عرضه مدل 1.2 لیتری تنفس طبیعی محتمل باشد.

در صورتیکه پیشرانه 1.2 توربو برای ایران در نظر گرفته شود، می توان گفت که با یک خودروی 115 اسب بخاری روبرو هستیم که این نیرو می تواند با گیربکس CVT  نصب شده به هر چهارچرخ منتقل شود. میزان دی اکسید کربن تولید شده 144 گرم در هر کیلومتر است که عدد قابل قبولی است.

 

Toyota_C_HR_Carbalad_10

 

امکانات تویوتا CHR مدل 2017

 

Toyota_C_HR_Carbalad_12

 

برخی از تجهیزات تویوتا C-HR  تابلوخوان، دوربین عقب، سانروف،7 ایربگ، فرمان برق، آینه‌های تاشو برقی، روکش چرم صندلی‌ها، تهویه دوگانه اتومات، کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییر لاین، کنترل پایداری / کنترل شیب، ورود بدون کلید / استارت دکمه‌ای، سنسور پارک جلو و عقب / سنسور باد تایر، مانیتور 8 اینچی لمسی با نویگیشن / 9 اسپیکر / بلوتوث، دی‌لایت / اتولایت / تنظیم هوشمند ارتفاع نور چراغ‌های جلو، گرمکن صندلی‌های جلو / تهویه صندلی‌های جلو / تنظیم برقی صندلی‌های جلو  می باشد.

 

Toyota_C_HR_Carbalad_11

 

 ایمنی تویوتا CHR مدل 2017

 

سیستم ایمنی تویوتا نیز حداقل در اروپا به‌صورت استاندارد در تمامی تیپ‌ها وجود دارد. سیستم ایمنی تویوتا C-HR شامل یک سامانهٔ پیش برخورد (ازجمله تشخیص عابر پیاده)، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط به همراه کنترل از طریق فرمان، نوربالای خودکار، ترمز ضدقفل، توزیع نیروی ترمز ، ترمز پارک، ترمز کمکی، ترمز اضطراری و سیستم خواندن تابلوهای راهنمایی و رانندگی می‌شود که البته مورد آخر در تیپ‌های پایینی ارائه نمی‌شود.

 

Toyota_C_HR_Carbalad_13

 

قیمت تویوتا CHR مدل 2017

 

فروش تویوتا C-HR از سپتامبر 2016 در اروپا شروع شد و تا یکی دو ماه دیگر نیز در استرالیا و ایالات متحده تحویل مشتریان می‌شود. این تویوتا در آینده باید مقابل نیسان جوک و هوندا HR-V رقابت کند. تویوتا C-HR قیمتی بین 190 تا 200 میلیون تومان خواهید داشت.

 

نظر کاربلد تویوتا CHR مدل 2017

 

تویوتا CHR رقیب سرسختی برای نیسان جوک و دیگر کره ای های به شمار می رود، با توجه به طراحی، کیفیت خوب تویوتا CHR شاهد رقابتی بسیار نزدیک بین خودروهای در رنج قیمتی 160 تا 190 میلیون تومان خواهیم بود.

ثبت نام تویوتا CHR از اردیبهشت سال آینده آغاز خواهد شد. 

 



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان