کنفرانس شرق‌شناسی همزمان با نمایشگاه فرانکفورت برگزار می‌شود

سومین کنفرانس شرق‌شناسی همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در این شهر آلمان برگزار می‌شود.

کنفرانس شرق‌شناسی همزمان با نمایشگاه فرانکفورت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین کنفرانس شرق شناسی همراه با بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب آلمان با محوریت صلح عادلانه و دیپلماسی فرهنگی از 19 تا 23 مهرماه امسال در فرانکفورت المان توسط دانشگاه عدالت و موسسه سفیران فرهنگی مبین و با همکاری استادان و دانشگاه های بین المللی برگزار می‌شود.

دبیرخانه این همایش در ساختار انجمن بین المللی شرق شناسی تاکنون موفق شده با همکاری دانشگاه دولتی ایروان ارمنستان، دانشگاه دولتی خجند تاجیکستان، دانشگاه دولتی ایلیا گرجستان، دانشگاه علیگره هند، دانشگاه هامبورگ آلمان، دانشگاه دولتی هرات افغانستان، دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه الزهراء، دانشگاه شیراز، دانشگاه بوعلی همدان و ده ها دانشگاه و صدها محقق و پژوهشگر از سراسر جهان اقدام به برگزاری دو همایش شرق شناسی در کشورهای ارمنستان و هندوستان کند.

کمیته علمی و هیات داوران بین‌المللی این همایش از سراسر جهان بررسی و پذیرش مقالات پژوهشگران را به عهده خواهند داشت. همایش مذکور، همچنین دارای محور ویژه و سمپوزیوم تخصصی در حوزه «صلح و دیپلماسی فرهنگی» است.

هم افزایی و تعامل با استادان و پژوهشگران برجسته بین‌المللی در همایش، ارائه گواهی نامه پذیرش معتبر علمی و بین‌المللی، ارائه مقاله در جایگاه بین‌المللی و توسط دانشگاه خارجی، ارائه گواهی حضور و گواهی ارائه مقاله، امتیاز علمی و کسب نمره کامل، انتشار چکیده مقالات در کتابچه همایش و مجموعه مقالات پذیرفته شده به صورت لوح فشرده، شرکت در کارگاه، سمپوزیوم تخصصی و ارائه گواهی‌ نامه در صورت درخواست، امکان چاپ مقالات در ژورنال های تخصصی  Scopus&ISI&ISC، امکان نمایه‌سازی مقالات در پایگاه های استنادی معتبر داخلی و خارجی و... از جمله امکاناتی هستند که در اختیار شرکت‌کنندگان در این همایش قرار می‌گیرند.

تاریخ پایان ثبت نام و ارسال مقاله به این همایش، 15 تیرماه بوده که داوری و اعلام نتایج 10 روز پس از پایان مهلت ارسال انجام می شود. همایش نیز روز بیستم مهرماه در فرانکفورت برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان