ماهان شبکه ایرانیان

کتاب «پنج گفتار مدیریت محتـوا» چاپ شد

کتاب «پنج گفتار مدیریت محتـوا» با تدوین و تنظیم اسماعیل کریمیان کاکلکی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی چاپ شد.

کتاب «پنج گفتار مدیریت محتـوا» چاپ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «پنج گفتار مدیریت محتـوا» با تدوین و تنظیم اسماعیل کریمیان کاکلکی به تازگی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.

محتوا با تعریف مقتضیات و شناسایی نیازها آغاز می‌شود. قبل از نوشتن هر کلمه‌ای، فرد مسئول تهیّه محتوا، رئوس پیام و اهداف سازمان را مشخّص می‌کند. اگر پروژه عبارت از طرّاحی مجدّد سایت باشد، ممکن است صفحاتی که در حال حاضر در سایت است صورت‌برداری و بررسی شود. اگر پروژه شامل مطالب جدید سایت باشد، ممکن است برنامه جابجایی برای سیستم مدیریت محتوا را مورد تحقیق و تدوین قرار دهند. هدف نهایی چیست؟ داشتن محتوایی انعطاف‌پذیر و قابل جستجو که در جای صحیح و در زمان درست، در اختیار افراد مورد نظر قرار گیرد.

در این کتاب، نگاهی به مقوله های اهمیت محتوا، راهبردهای آن، انواع محتوا، استراتژی محتوا، بازاریابی محتوا، معماری اطّلاعات و محتوی آنلاین شده است.

همچنین مخاطب این کتاب با مطالعه آن به این دریافت خواهد رسید که در چه زمان و مکانی، چه راهبردی را به کار ببندد و همچنین چگونه اقدام به پرسیدن سوالات مهم کند.

این کتاب در 5 فصل یا گفتار و حجم 120 صفحه منتشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان