بهترین مکان‌ها برای اسنوبرد سواری در جهان

فصل زمستان زمان بسیار خوبی برای گشت و گذار در میان کوه‌ها و تپه‌های برفی به شمار می‌رود و در این میان نیز ورزش‌های زمستانی همچون اسکی و اسنوبرد سواری از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و می‌توانند اوقات بسیار دلنشینی را برای شما ایجاد کنند. در ادامه همراه با ما باشید تا شما را بهترین مکان‌ها برای اسنوبرد سواری در سراسر جهان آشنا کنیم.

بهترین مکان‌ها برای اسنوبرد سواری در جهان

فصل زمستان زمان بسیار خوبی برای گشت و گذار در میان کوه‌ها و تپه‌های برفی به شمار می‌رود و در این میان نیز ورزش‌های زمستانی همچون اسکی و اسنوبرد سواری از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و می‌توانند اوقات بسیار دلنشینی را برای شما ایجاد کنند. در ادامه همراه با ما باشید تا شما را بهترین مکان‌ها برای اسنوبرد سواری در سراسر جهان آشنا کنیم.

1. دره هاکوبا ژاپن

Hakuba Valley, Japan

Hakuba Valley, Japan

در رشته کوه‌های مرکزی ژاپن می‌توانید شهر هاکوبا را پیدا کنید که پیرامون آن را نیز پیست‌های اسکی خارق‌العاده‌ای در سطح جهانی وجود دارند. در رده هاکوبا (Hakuba Valley) پیست‌های اسکی خوبی وجود دارند که یکی از آن‌ها به نام هاپو وان به عنوان بزرگترین تفرجگاه زمستانی در اینجا شناخته می‌شود. این پیست اسکی دارای چهار منطقه جداگانه و روستایی بسیار بزرگ با رستوران‌های خارق‌العاده است و به عنوان یکی از گران‌ترین استراحتگاه‌ها در ژاپن شناخته می‌شود.

2. جکسون هول – آمریکا

Jackson Hole, Wyoming

Jackson Hole, Wyoming

جکسون هول در ایالت وایومینگ ایالات متحده آمریکا به عنوان مقصدی شگفت‌انگیزی برای سفر در زمستان به شمار می‌رود. علاوه بر کسانی که به اسنوبرد علاقه دارند، دیگران نیز می‌توانند به فعالیت‌های مختلفی در اینجا بپردازند و اوقات خوشی را سپری کنند.

سالانه کمپانی ردبول مسابقاتی را برای استعدادیابی در زمینه اسکی‌سواری و اسنوبرد در اینجا برگزار می‌کند. مناطق مختلف جکسون هول برای اسنوبرد سواری ایدئال هستند و در مناطق تعبیه شده آن نیز امکانات مختلف و مسیرهایی دقیق و مانع‌دار برای علاقه‌مندان به این ورزش ساخته شده است که هیجان اسنوبردسواری را دو چندان می‌کنند.

3. فورآرلبرگ اتریش

Vorarlberg, Austria

Vorarlberg, Austria

اتریش به لطف کوهستان‌های مرتفع خودش به عنوان مقصدی عالی برای انجام ورزش‌های زمستانی شناخته می‌شود و در اطراف بزرگترین شهر این کشور یعنی وین نیز پیست‌ها و استراحتگاه‌های زمستانی مختلفی وجود دارند.

با این حال،‌ سفر به فورآرلبرگ (Vorarlberg) که غربی‌ترین استان اتریش به شمار می‌رود، برای انجام ورزش‌های زمستانی انتخابی عالی است. در کوهستان‌های این استان نیز بیش از 42 پیست اسکی وجود دارد که سنت آنتون (St. Anton) یکی از مشهورترین آن‌ها به شمار می‌رود.

4. دریاچه تاهو آمریکا

Lake Tahoe, California/Nevada

Lake Tahoe, California/Nevada

دریاچه تاهو (Lake Tahoe) در کالیفرنیا و نودا در طول زمستان به بهشتی خیره‌کننده تغییر پیدا می‌کند و در اطراف این دریاچه بیش از 15 استراحتگاه به چشم می‌خورد که مکان بسیار خوبی برای اقامت در طول زمستان به شمار می‌رود.

هتل حیات رجنسی دریاچه تاهو یا هتل سیدار هاوس اسپورت از جمله هتل‌های لوکس در شمال دریاچه محسوب می‌شوند که از آنجا می‌توانید به پیست‌هایی همچون پالیسادس تاهو، نوراستار کالیفرنیا یا دایموند پیک دسترسی داشته باشید. در هتل‌های جنوب دریاچه نیز می‌توانید به پیست‌هایی همچون اسکی هوِنلی، کرکوود ماونتین و سیرا ات تاهو بروید.

5. ساوث آیلند نیوزیلند

South Island, New Zealand

South Island, New Zealand

ساوث آیلند یا جزیره جنوبی در نیوزیلند مکان بسیار خوبی برای گذراندن اوقاتی خوش با اسنوبرد سواری به شمار می‌رود. در اینجا بیش از 34 پیست اسکی وجود دارد که از ماه ژوئن تا اکتبر دایر هستند و می‌توانید از هر کدام از آن‌ها برای اسنوبرد سواری استفاده کنید.

شهرهای کرایستچرچ (Christchurch) و اوتاگو (Otago) از جمله شهرهای ساوث آیلند به شمار می‌رود که در اطراف خود دو یا چند پیست اسکی دارند و شما می‌توانید با سفر به این شهرها، از چندین پیست اسکی لذت ببرید. با این حال، با تورهای کمپانی‌های گردشگری مختلف نیوزیلند نیز می‌توانید علاوه بر اقامت در هتل‌های خوب، از چندین پیست اسکی مختلف دیدن کنید.

6. کبک کانادا

Quebec, Canada

Quebec, Canada

شهر کبک (Quebec) در کانادا به عنوان یکی از مشهورترین و بهترین مقاصد برای اسنوبرد سواری به شمار می‌رود و در آنجا می‌توان پیست‌های اسکی و تفرجگاه‌های زمستانی بسیار زیادی را مشاهده کرد اما بزرگترین آن‌ها مونت سنت ان (Mont Sainte-Anne)، لی مسیف (Le Massif) و اسکی برومونت (Ski Bromont) نام دارند که حتما باید از آن‌ها دیدن کنید.

پیست‌های اسکی شهر کبک مساحت بسیار زیادی را در اختیار دارند و در طول شب نیز می‌توان در آن‌ها به انجام ورزش‌های زمستانی مشغول شد. زیبایی‌های شهر کبک و فستیوال‌های زمستانی آن نیز باعث شده تا گردشگران بیشتری به این شهر جذب شوند.

7. پوئرتو مونتت شیلی

Puerto Montt, Chile

Puerto Montt, Chile

اگر به دنبال آن هستید تا در تمام طول سال به پیست اسکی دسترسی داشته باشید، باید به آمریکای جنوبی و احتمالا جنوب شیلی و شهر پوئرتو مونتت (Puerto Montt) بروید. کوهستان‌های این منطقه اغلب آتشفشانی هستند و برف‌های بسیار زیادی روی آن‌ها را پوشانده است که برای اسکی‌سواری بسیار عالی هستند.

البته باید توجه داشت که ارتفاع زیاد این کوهستان‌ها و همچنین شیب‌های تند آن نیازمند مهارت بسیار زیادی است و اکثرا نیز اسنوبرد سواران حرفه‌ای اینجا را به عنوان مقصد خودشان انتخاب می‌کنند.

8. سالت لیک سیتی – آمریکا

Salt Lake City, Utah

Salt Lake City, Utah

سالت لیک سیتی در ایالت یوتای آمریکا قرار دارد و در آنجا بیش از 9 استراحتگاه و پیست اسکی به چشم می‌خورد که در فاصله کمتر از یک ساعته با یکدیگر قرار گرفته‌اند و به راحتی می‌توانید در طول آخر هفته از اکثر آن‌ها دیدن کنید و به اسنوبرد سواری مشغول شوید.

پارک سیتی ریزورت (Park City Resort) یکی از بهترین پیست‌ها به شمار می‌رود که موانع بسیار خوبی برای پرش دارد. در اینجا 6 زمین اسنوبرد سواری دیده می‌شود که برای اسنوبرد سواران مبتدی و حرفه‌ای مناسب هستند. پی‌وی پارک (PeeWee park) و وودوارد پارک سیتی (Woodward Park City) نیز از جمله دیگر پیست‌های اسکی به شمار می‌روند.

9. دولومیتی ایتالیا

Dolomites, Italy

Dolomites, Italy

یکی از بهترین مقاصد اسنوبرد سواری در سراسر جهان، کوهستان‌های دولومیتی (Dolomites) در ایتالیا است. در اینجا پیست‌ها و ریزورت‌هایی در سطح جهان همچون کورتینا (Cortina) و ول گاردنا (Val Gardena) دیده می‌شود که می‌توانند اوقات بسیار دلنشینی را برای شما رقم بزنند.

در این استراحتگاه‌ها علاوه بر دسترسی داشتن به اتاق‎‌های گرم و نرم، می‌توانید در رستوران‌های مختلف آنجا از غذاهای خوشمزه لذت ببرید و قبل از اینکه به داخل کوهستان‌ها بروید و مشغول اسنوبرد سواری شوید، قهوه یا نوشیدنی‌ای گرم بنوشید.

10. اسپن آمریکا

Aspen, Colorado

Aspen, Colorado

ایالت کلرادو در آمریکا به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای اسکی و اسنوبرد سواری شناخته می‌شود و اسپن (Aspen) یکی از نقاط برجسته این ایالت برای انجام ورزش‌های زمستانی به شمار می‌رود که دارای چهار پیست اسکی است.

چهار پیست اسکی اسپن نیز شامل اسنومس، اسپن، اسپن هایلندز و باترمیلک است و این‌ها در کنار هم مساحتی بیش از 5500 جریب دارند که با استفاده از یک تله‌کابین می‌توانید به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید.

11. دره شامونی فرانسه

Chamonix Valley, France

Chamonix Valley, France

در کوهستان‌های آلپ قرار گرفته در کشور فرانسه می‌توان به دره شامونی (Chamonix Valley) رفت که 9 پیست اسکی را در خودش جای داده است که همگی بسیار بزرگ و مرتفع هستند و همین نیز باعث شده تا از اینجا به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای اسنوبرد سواری در سراسر جهان یاد کنند.

در دره شامونی هتل‌های تاریخی بسیار خوب و جالب‌توجهی نیز به چشم می‌خورند که تاثیرات ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی را می‌توان در آن‌ها مشاهده کرد و همین نیز اقامت در آن‌ها را بسیار جالب‌تر کرده است.

12. ویسلر کانادا

Whistler, Canada

Whistler, Canada

بریتیش کلمبیا در کانادا برخی از بهترین مکان‌ها برای اسنوبرد سواری در جهان را دارد و ویسلر (Whistler) نیز یکی از همین موارد به شمار می‌رود که در آنجا مسیرهای مختلفی برای اسنوبرد و اسکی سواری به چشم می‌خورد. پایگاه پیست اسکی ویسلر یکی از بزرگترین‌ها در سراسر جهان به شمار می‌رود و بیشتر برای جو سرزنده و بانشاط خودش شناخته می‌شود که در طول شب‌های سرم نیز گرم و دلنشین به نظر می‌رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان