ماهان شبکه ایرانیان

استعلام خلافی خودرو

این روز ها یکی از دغدغه های بسیار مهم مردم و کسانی که وسایل نقلیه دارند ،دریافت خلافی خودرو می باشد.شاید برای بسیاری از شما پیش آمده است که بخواهید از خلافی خودرو خود آگاه شده و به پرداخت آن اقدام کنید اما وقت برای صرف کردن در مسیر های پر ترافیک شهری و مراجعه به پلیس + ۱۰ را ندارید.

دسترسی سریع

استعلام خلافی خودرو بصورت اینترنتی

استعلام خلافی خودرو با پیامک

استعلام خلافی ماشین بصورت تلفنی

پرداخت جرایم رانندگی بدون مراجعه حضوری

  

سایت راهور بدین منظور برای خدمت رسانی به مردم عزیز ایران زمین ،خدمات اینترنتی برای گرفتن خلافی ماشین های شمارا فراهم اورده است.دراین روش شما بدون مراجعه به پلیس+10 و همچنین صرف وقت و هزینه می توانید به آسانی اقدام دریافت خلافی خودرو بصورت آنلاین نمایید و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.

بدین منظور شما میتوانید از طرق مختلفی از میزان خلافی خودرو مطلع شوید و حتی بصورت اینترنتی اقدام به پرداخت خلافی خودرو نمایید.

روش های امکان پذیر عبارت اند از: استعلام خلافی اینترنتی، استعلام خلافی با پیامک و استعلام خلافی با تلفن. در ادامه تمام روش ها شرح داده خواهند شد.

 

استعلام خلافی خودرو اینترنتی 

بدین منظور ابتدا به سایت خلافی خودرو راهور مراجعه کرده و سپس بوسیله شماره سریال کارت ماشین خود اقدام به دریافت خلافی نمایید.

بعد از ورود به سایت خلافی خودرو راهور ،اطلاعات خودرو خود را که شامل شماره 8 رقمی درج شده در پشت کارت ماشین می باشد (توضیح داده شده در عکس زیر )درج نموده و پس از وارد کردن کد تصویر امنیتی که به منظور جلوگیری از اسپم می باشد ،دکمه جستجو را وارد نمایید تا اطلاعات خودرو شما همراه با میزان جرایم و همچنین تاریخ و ساعت دقیق را نمایش دهد.

 

Car_khalafi_Carbalad_01

 

نا گفته نماند که شما پس از مشاهده اطلاعات صحیح خودرو و همچنین صحت داشتن جرائم می توانید خلافی خودرو خود را بوسیله شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق درگاه بانک ملی ، پرداخت نموده و جرایم خود را به صفر برسانید.

روش های دیگری نیز برای استعلام خلافی خودرو و جرائم رانندگی وجود دارد که در زیر به چند نمونه اشاره می کنیم:

دریافت خلافی خودرو از طریق پیامک

دریافت نمره منفی گواهینامه

دریافت خلافی ماشین و نمره منفی گواهینامه

دریافت مبلغ تخلف و شناسه قبض و پرداخت

 پرداخت خلافی خودرو با تلفن بانک

استعلام خلافی خودرو از طریق پیامک

 

استعلام خلافی خودرو با پیامک

برای دریافت و استعلام مبالغ جرایم پرداخت نشده همچنین نمرات منفی رانندگان عزیز سامانه ی پیامکی به شماره 1101202020 از طرف فناوری اطلاعات ناجا اعلام شده است.سامانه استعلام خلافی با پیامک سایت راهور برای هرچه آسانتر شدن انجام کارهای اداری مرتبط با خودرو شما ایجاد شده است.

 

Car_khalafi_Carbalad_03

 

متقاضیان عزیز به منظور دریافت و استعلام خلافی خودرو خود می توانند طبق تصاویر زیر عمل کرده و میزان جرایم رانندگی ،خلافی ماشین و همچنین نمرات منفی خود را دریافت نمایند.دقت داشته باشید که از عدد صحیح VIN و یا شماره 8 رقمی بارکد را به سامانه پیامکی ارسال نمایید در غیر اینصورت جوابی دریافت نخواهید کرد.

 

Car_khalafi_Carbalad_02

 

استعلام خلافی خودرو بصورت تلفنی

برای دریافت تلفنی خلافی ماشین خود با شماره تلفن 88288888 تماس گرفته و میزان جرائم و تخلفات رانندگی خود را دریافت نمایید.همچنین می توانید با شماره گیری 09622 که شماره تلفنبانک ملی می باشد ، نسبت به پرداخت خلافی خودروی خود اقدام نمایید.

همچنین لازم بذکر است که محتویات سایت راهور که شما اقدام به دریافت خلافی ماشین خودرو خود می کنید بصورت آفلاین بوده و تقریبا به مدت یک هفته بروزرسانی می گردد پس اگر مشکلی در سامانه مشاهده نموده اید هیچ جای نگرانی نیست و بعد از یک هفته دوباره بروزرسانی می گردد.

چگونه خلافی خودرو را پرداخت کنم ؟

پرداخت خلافی خودرو با دستگاه خودپرداز

راه اول این است که به نزدیکترین دستگاه خودپرداز بانک ملی مراجعه کنید و پس از وارد کرد شناسه پرداخت و شناسه قبض، قبض خود را پرداخت کنید. لازم به ذکر است در حال حاضر قبض جریمه و خلافی خودرو را فقط از طریق خودپردازهای «بانک ملی» می‌توانید پرداخت کنید، پرداخت از طریق بانک‌های دیگر مقدور نیست.

پرداخت خلافی خودرو با تلفنبانک

راه دوم، پرداخت خلافی خودرو با نلفنانک ملی است.  برای پرداخت با تلفن بانک ملی باید با شماره 09622 تماس بگیرید و با وارد کردن شناسه پرداخت و شناسه قبض، آن را پرداخت کنید.

پرداخت اینترنتی خلافی خودرو

آخرین راه، که خیلی هم بهتر و راحت تر از دو شیوه قبلی است، پرداخت اینترنتی خلافی خودرو است. برای پرداخت آنلاین و اینترنتی خلافی خودرو، باید اول وارد سایت بانک ملی به آدرس www.bmi.ir بشوید. سپس از منوی پایین سایت بانک ملی، از قسمت خدمات الکترونیکی، گزینه «پرداخت اینترنتی دسته‌ای قبوض» را انتخاب کنید. حالا شما وارد صفحه پرداخت قبوض شده‌اید.

 

Car_khalafi_Carbalad_04

اکنون می‌توانید با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و شناسه قبض و شناسه پرداخت، قبض خلافی خود را از خانه در حالی که روی مبل گرم و نرم خود لم داده‌اید پرداخت کنید. در ضمن در این شیوه نیازی نیست که کارت شما حتما کارت بانک ملی باشد؛ با کارت دیگر بانک‌ها هم می‌توانید پرداخت را انجام دهید. بله به همین راحتی و بدون اینکه هیچ هزینه یا اتلاف وقتی داشته باشید و بدون هیچ ترسی کار خود را انجام داده‌اید. فقطداشته باشید که در این مدل از پرداخت خلافی، ممکن است چند روز طول بکشد تا خلافی شما صفر شود. برای اطمینان و داشتن سند، در آخرین مرحله پرداخت، پس از تکمیل پرداخت، حتما شماره یا کد پیگیری را یادداشت و در صورت امکان از مرحله آخر پرینت بگیرید.

چند توصیه امنیتی :

برای اطمینان از شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید اول آنها را در بخش مورد نظر وارد کنید و گزینه «ثبت این قبض و افزدون قبض دیگر» را بزنید تا مبلغ قبض شما نشان داده شود تا مطمئن شوید همه چیز درست است.

هنگام وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود سعی کنید نیمی از اعداد را با صفحه کلید کامپیوتر خود و نیم دیگر را با صفحه کلید مجازی سایت (بالای صفحه سمت چپ) وارد کنید. این کار به افزایش امنیت کمک می‌کند.

در ضمن توجه داشته باشید که حتما از سایت خود بانک به صفحه پرداخت قبوض وارد شوید. این کار نیز به افزایش امنیت انجام تراکنش کمک می‌کند. علاوه بر این آدرس را در قسمت آدرس بار حتما چک کنید تا درست باشد و حتما هم باید با https شروع بشود. در غیر این صورت، از صفحه خارج شوید.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان