بهترین تورهای نوروزی خارجی (ترابزون و وان) با ارزان ترین قیمت

آژانس ‌های مسافرتی بسیار زیادی در این ایام تخفیف های ویژه برای مشتریان خود در تورهای نوروزی خارجی و داخلی قرار می دهند.

تور نوروزتورهای نوروزی فرصتی مناسب برای سفر به کشورهای دیگر می باشند. یکی از بهترین زمان ها برای سفر، ایام نوروز است. معمولا در بیشتر نقاط دنیا هوا در ایام عید نوروز ایده آل می باشد. بیشتر افراد سعی می کنند خستگی یک سال کاری را در این ایام برطرف کنند. به همین دلیل مسافرت کردن به کشورهای مختلف در این ایام نسبت به سایر زمان ها بیشتر است.

آژانس ‌های مسافرتی بسیار زیادی در این ایام تخفیف های ویژه برای مشتریان خود در تورهای نوروزی خارجی و داخلی قرار می دهند. شما نیز می توانید توسط هماهنگی یک آژانس هواپیمایی معتبر و مورد تایید سازمان گردشگری، سفری به یاد ماندنی را در این ایام برای خود و خانوادتان رقم بزنید. زیرا با یک برنامه ریزی درست و با کمترین هزینه بهترین سفر را همراه با امنیت بیشتر داشته باشید.

تور ترابزون نوروز

تور ترابزون نوروز یکی از پرطرفدارترین تورها، در بین سایرین می باشد. ترابزون در کنار دریای سیاه و در مسیر جاده ابریشم قرار دارد. ترابزون یکی از شهرهای زیبا و خوش آب و هوای ترکیه است که در ایام نوروز پذیرای گردشگران بسیار زیادی می باشد.

تور ترابزون یکی از ارزان ‌ترین تورهای زمینی در ایام عید است. به دلیل بعد مسافت معمولا این تور زمینی بوده و همین امر سبب شده که قیمت آن برای مسافران مناسب تر باشد. این شهر طبیعت زیبا و جاذبه های تاریخی بسیار زیادی دارد که اگر با تور به آنجا سفر کنید می توانید از تمامی آن ها بازدید کنید.

تور ترابزون نوروز

مجری اصلی تور ترابزون نوروز فارا گشت است

https://faragasht.com/tour/trabzon-tour-nowruz/

که می توانید تور نوروزی ترابزون را با اتوبوس و با قیمت ارزان خریداری کنید.

دیدنی های ترابزون برای ایام عید نوروز

دیوار ترابزون که مربوط به زمان حضور رومیان می باشد و همچنین مسجد ایا صوفیه، صومعه کلیمالکی و بسیاری موارد دیگر را می توان در لیست جاذبه های تاریخی این شهر قرار داد.

گذشته از جاذبه های تاریخی آب و هوای خوب این شهر سبب شده که طبیعت زیبا و چشم نوازی داشته باشد. این شهر ساحلی آب و هوایی مانند شهرهای شمالی کشور دارد. بازار های این شهر نیز به دلیل قیمت مناسب اجناس بسیار شلوغ می باشند.

اگر می خواهید از بازار ها، طبیعت زیبا و جاذبه های تاریخی این شهر بازدید کنید بهتر است با تورهای نوروزی به این شهر سفر کنید. مسئولان این تور در آژانس فارا گشت کوروش کبیر با تمامی مسائل و هزینه های سفر به این شهر آشنایی کامل دارند و سعی می کنند سفری خوب، جذاب و هیجان انگیز برای شما رقم بزنند. قیمت ها هم بسیار ارزان هستند چون تورهای مسافرتی این شهر اکثرا به صورت زمینی و از طریق اتوبوس می باشند.

تور وان نوروز

یکی دیگر از شهرهای زیبا و خوش آب و هوای کشور ترکیه، شهر وان می باشد. سالانه در ایام مختلف سال مخصوصا ایام نوروز افراد زیادی به قصد سفر، تفریح و خرید، به این شهر می روند.

تور وان نوروزی نیز از جمله تورهای ارزانی است که متقاضیان بسیار زیادی دارد. شما می توانید با هزینه ای مناسب از زیباترین نقاط این شهر دیدن کنید. فاصله این شهر با کشور ما بسیار کم می باشد به همین دلیل هزینه های سفر به این شهر بسیار پایین تر از نقاط دیگر است.

تور وان نوروزمجری مستقیم تور وان نوروز فارا گشت است

https://faragasht.com/tour/van-tour-nowruz/

برای خرید و شرایط سفر تور نوروزی وان ترکیه به وب سایت آن سر بزنید.

دلایل سفر به وان در ایام عید نوروز

 این شهر یکی از محبوب ترین شهرهایی است که بسیاری از ایرانیان به آنجا سفر می کنند. این شهر قدمت تاریخی دارد. نقاط تاریخی، دریاچه وان، آب و هوای خوب این شهر و جاذبه‌های دیدنی آن سبب شده است که هر فردی با دیدن تصاویر این شهر قصد سفر کند. تاکید می کنم که یکی از بهترین روش ها برای سفر به این شهر سفر با تور مسافرتی می باشد.

ایام نوروز به دلیل تعطیلات و وجود تورهای نوروزی زمانی مناسب برای سفر به شهر های مختلف ترکیه می باشد. هر سال در ایام عید تعداد زیادی مسافر به این شهر سفر می کنند و از تخفیفات خرید های متنوع بهره مند می شوند.

دیدنی های شهر وان ترکیه ویژه ایام عید نوروز

دریاچه وان دومین دریاچه بزرگ در خاورمیانه است که در شهر وان قرار دارد و بسیاری از گردشگران به دیدن آن می آیند.

موزه وان نیز یکی دیگر از جاذبه های شهر وان است که در صورت سفر با تور، می توانید از آنجا دیدن کنید. کتیبه خشایارشاه که به سه زبان می باشد و یکی از آثار نفیس و تاریخی ایرانی که در خارج از مرزهای کشور است، در این شهر قرار دارد. این کتیبه را طبق دستور داریوش بزرگ ساختند و خشایارشاه آن را تکمیل کرد.

قلعه وان نیز جاذبه ای دیگر است که قدمت آن به قرن ۷ و ۹ میلادی بر می گردد. این قلعه در قسمت شرقی دریاچه وان قرار دارد. مراکز خرید موجود در این شهر نیز به دلیل قیمت مناسب بسیار پرطرفدار می باشند.

تجربه بهترین سفرهای نوروزی با مجری اصلی تور عید نوروز

با سفر در ایام نوروز می توانید از تخفیف های ویژه تورها بهره ببرید و سفری به یاد ماندنی تر برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. هزینه تورهای نوروزی با توجه به خدماتی که ارائه می دهند متفاوت می باشد. به همین علت خرید و رزرو سفر، با مجری اصلی تور بسیار به صرفه تر و امن تر می باشد. برای اطلاع از قیمت ها و خدمات و مدت زمان سفر می توانید با مراکز تورهای مسافرتی ارتباط برقرار کنید.

شما با انتخاب یک مجموعه مناسب می توانید در ایام نوروز با کمترین هزینه از خوش آب و هواترین شهرهای ترکیه دیدن کنید. ترکیه یکی از کشورهایی است که سالانه گردشگران و توریست های بسیار زیادی از شهرهای مختلف آن دیدن می کنند.

سفرهای نوروزی به شهرهای این کشور بسیار زیاد است. کشور ترکیه به کشور ایران نزدیک می باشد و فرهنگ و اخلاق مردمان آن بسیار شبیه به ایرانی ها است. همین امر سبب شده ایرانی های بسیار زیادی به این کشور سفر کنند. از چندین ماه قبل می توانید برنامه یک سفر نوروزی به شهر های مختلف ترکیه در یک آژانس مسافرتی برنامه ریزی کنید.

برای خرید تور نوروز به سایت فارا گشت

https://faragasht.com/nowruz-tour/

مراجعه کنید و قیمت تورهای نوروزی خارجی و داخلی را مشاهده کنید.

سفر با تورهای نوروزی بسیار مناسب و به صرفه می باشد. تورها امکانات مختلفی در اختیار مسافران قرار می دهند که از جمله آن می توان به وعده های غذایی و پیش بینی محل اقامت اشاره کرد. برای بسیاری از افراد سفر با تور به دلیل همین امکانات آن، بسیار مناسب‌تر می باشد زیرا دغدغه مکان و بسیاری از چیزهای دیگر را ندارند. این ها از دلایل اصلی اعتماد مردم به بهترین سایت تور مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر و مجری اصلی تورهای نوروزی خارجی و داخلی است. این تورها با توجه به یک برنامه زمانبندی مناسب شما را به نقاط دیدنی مختلف نیز می برند. شما می توانید با توجه به هزینه ای که برای سفر در نظر گرفته اید مدت زمان اقامت خود را تعیین کنید. در هنگام سفر با تور تمامی مسئولیت های سفر بر عهده تور می باشد.

سفرهای نوروزی با تور به کشورهای خارجی متقاضیان بسیار زیادی دارد. اکثر افراد به دلیل عدم آشنایی با کشورهای خارجی سعی می کنند با تورهای گردشگری و مورد تایید سازمان گردشگری سفر کنند. تور ها امنیت شما را تضمین می کنند و با دریافت هزینه مناسب و ارزان تمامی امکانات رفاهی را در اختیار شما در تورهای ترابزون، وان و سایر شهرهای ترکیه قرار می دهند.

مزایای سفر نوروزی با تور

آسودگی خاطر: با رزرو تور، دیگر نگران جزئیات سفر نخواهید بود و می‌توانید از سفر خود لذت ببرید. آشنایی با فرهنگ‌ های جدید: سفر با تور فرصتی عالی برای آشنایی با فرهنگ‌ ها و آداب و رسوم کشورهای دیگر است. ایمنی بیشتر: سفر با تور به دلیل وجود راهنما و گروه همراه، از نظر امنیتی بسیار مطمئن‌ تر است. نکات مهم: رزرو زود هنگام: برای پیدا کردن بهترین پیشنهادها، بهتر است تور خود را زودتر رزرو کنید. انعطاف‌ پذیری: اگر به تاریخ خاصی برای سفر اصرار ندارید، می‌توانید با کمی انعطاف‌پذیری، تورهای ارزان‌ تری (همچون مقاصدی که در این مطلب مشاهده کردید) پیدا کنید. مطالعه نظرات مسافران: قبل از رزرو تور، حتماً نظرات مسافران قبلی را مطالعه کنید. با رعایت این نکات، می‌توانید سفری به یاد ماندنی و با بودجه مناسب داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان