طرز تهیه پاستا تند با طعم فوق العاده

اگر می خواهید، طرز تهیه پاستا تند را مطالعه کنید، می توانید در این بخش همراه ما باشید و دستور پختی ساده از این پاستا را مطالعه نمایید. این غذای محبوب با ترکیبی فوق العاده تهیه می شود.

طرز تهیه پاستا تند با طعم فوق العاده

پاستا یک غذای محبوب ایتالیایی بوده که شما می توانید، انواع مختلفی از آن را تهیه کنید. در این بخش نیز با طرز تهیه پاستا تند که طعمی فوق العاده و متنوع دارد، آشنا می شوید. این پاستا برای پذیرایی در مهمانی ها نیز بسیار مناسب است.


برای داشتن یک پاستای متنوع و خوشمزه کافی است در آرگا همراه ما باشید. شما می توانید ضمن تهیه پاستا تند با آموزش تهیه پاستا فارفاله و پاستا شکم پر را مطالعه کنید. این نوع پاستاها طعم و مزه ای بسیار متفاوت دارند.

مراحل تهیه پاستا تند
مواد لازم

  • پاستا: 350 گرم
  • پیاز: 1 عدد
  • گوشت چرخی: 450 گرم
  • رب گوجه: 1/2 پیمانه
  • سیر: 2 حبه
  • پودر دارچین: 1/2 قاشق چای خوری
  • سرکه قرمز: 1/7 قاشق چای خوری
  • فلفل و نمک: به میزان لازم
  • فلفل قرمز: 1/7 قاشق چای خوری

طرز تهیه پاستا تند عالی

در اولین گام باید قابلمه ای بزرگ را روی حرارت بگذارید. مقداری نمک درون آب ریخته و بعد از اینکه به جوش آمد، باید پاستاها را درون آن بریزید. بعد از نرم شدن پاستا می توانید آن را آبکشی کنید و مقداری آب سرد روی آن بریزید تا به هم نچسبد.

در مدت زمان پخت پاستاها می توانید، گوشت را روی حرارت متوسط قرار دهید و کمی تفت داده تا تغییر رنگ دهد. پیاز و سیر رنده شده را نیز به آن اضافه نموده و خوب تفت دهید. مقداری فلفل سیاه و نمک به مواد بزنید. حالا باید مواد را چند دقیقه ای تفت داده تا پیازها نرم شود.

در این مرحله از طرز تهیه پاستا تند باید مقداری رب گوجه فرنگی اضافه کنید. افزودن مقداری پودر دارچین و پودر فلفل تند به این غذا نیز فوق العاده است. بعد از اینکه عطر ادویه ها بلند شد، می توانید یک و یک دوم پیمانه آب جوشیده به آن اضافه کنید. مواد را روی حرارت ملایم بگذارید و زمان داده تا کمی غلیظ شود.

در آخرین مرحله نیز مقداری سرکه قرمز اضافه کرده در صورت کم بودن ادویه مقدار دیگری ادویه اضافه نمایید. بعد از ترکیب شدن سس پاستا و پخته شدن مواد، باید سس را روی پاستا بریزید.

حالا پاستای مورد علاقه شما آماده بوده و می توانید در ظرف دلخواه سرو نمایید. مدت زمان تهیه این پاستا بسیار کم بوده و به سرعت تهیه می شود. این پاستا برای پذیرایی در مهمانی ها نیز مناسب است.

نحوه تهیه پاستا تند

این نوع پاستا را می توانید با پنیر پیتزا نیز سرو کنید. استفاده از پنیر پیتزا در دستور پخت این نوع پاستا کاملا اختیاری بوده و به سلیقه شما بستگی دارد. همچنین برای روی پاستا نیز می توانید از مقداری جعفری ساطوری شده استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان