جوایز ایسوس در مراسم EHA Reader ۲۰۲۲

برترین برند کامپیوتری در دنیا در مراسم EHA Reader ۲۰۲۲ در شاخه‌های متعدد از جمله: مادربرد، کارت گرافیک، مانیتور گیمینگ، لپ تاپ گیمینگ و کامپیوترهای اسمبل شده گیمینگ برنده جایزه شد و دوباره افتخارآفرینی کرد

جوایز ایسوس در مراسم EHA Reader 2022

ایسوس برنده بیشترین جایزه در مراسم EHA Reader 2022 (European Hardware Awards) شد.

برترین برند کامپیوتری در دنیا در مراسم EHA Reader 2022 در شاخه‌های متعدد از جمله: مادربرد، کارت گرافیک، مانیتور گیمینگ، لپ تاپ گیمینگ و کامپیوترهای اسمبل شده گیمینگ برنده جایزه شد و دوباره افتخارآفرینی کرد. این افتخار نقطه عطفی در هشت سالی که از برپایی مراسم European Hardware Awards می‌گذرد، به حساب می‌آید؛ چرا که ایسوس در تمام ادوار گذشته بی‌وقفه برنده جوایز متعدد در این مراسم شده است. اگر بخواهیم جزئی‌تر اشاره کنیم، به طور خاص از سال 2015 تاکنون همه ساله در شاخه بهترین مادربرد، ایسوس همیشه برنده بوده است.

روال این مراسم بدین شکل است که بیش از 20 میلیون نفر از جامعه متخصصین سخت افزار و سیستم‌های کامپیوتری در اروپا، در رأی گیری محصولات برتر در 9 تا از بزرگترین وب‌سایت‌های خبری و بررسی فناوری مستقل اروپایی شرکت می‌کنند. امسال نیز محصولات ایسوس در چندین دسته شرکت داشته‌اند که در مجموع توانستند، پنج جایزه را کسب کنند.

جوایز EHA Reader در چند دسته آرای رای دهندگان را در بخش فناوری در منطقه اروپا معرفی می‌کنند. در نظرسنجی سال 2022، ایسوس و جمهوری گیمرها یا همان ROG با دریافت پنج جایزه در دسته‌های مختلف از جمله: بهترین مادربرد، بهترین کارت گرافیک، بهترین مانیتور گیمینگ، بهترین لپ تاپ گیمینگ و بهترین کامپیوتر اسمبل‌شده گیمینگ، به معنای واقعی کلمه در حوزه گیمینگ تاجگذاری کردند.

برند ایسوس و زیرمجموعه گیمینگ این برند یعنی ROG در بین نشریات فناوری اروپا از شهرت بالایی برخوردار می‌باشند و این جوایز گواهی بر تعهد مداوم این غول تایوانی برای تولید محصولات جدید کامپیوتری و ارائه بهترین تجربه گیمینگ به کاربران به حساب می‌آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان