بررسی بهترین دوره آموزش کوچینگ

بهترین دوره آموزش کوچینگ در ایران

وب گردی ۱۴۰۱/۱۰/۵ ۰۹:۰۳ ۳۹۲۹۵۵۳

 همچنین از طریق تقویت نقاط قوت به افزایش کیفیت عملکرد افراد در مشاغل کمک کند. در حال حاضر بسیاری از مشاغل توانسته­اند از طریق این فرایند شرایط ایده‌آلی برای خود فراهم کنند و فعالیت‌های حرفه‌ای خود را با برنامه‌ریزی‌های خاصی به سمت موفقیت پیش ببرند.

در نتیجه اهمیت زیاد این مسئله خیلی از افراد در سراسر دنیا اقدام به تهیه دوره‌های مخصوص آموزش مربیگری کردند که به تدریس مباحث این مقوله بپردازند. البته تمام این آموزش­ها عملکرد موفقی نداشتند و در نهایت از رده خارج شدند. در کشور ما نیز بسیاری از مؤسسات، آموزش‌های مخصوص مربیگری را تهیه کرده و در اختیار صاحبان کسب‌وکارهای مختلف قرار دادند. بهترین دوره کوچینگ در ایران سوئیسی است که برای اولین بار مؤسسه ثروت ‌آفرینان آن را تهیه کرده است.

بررسی بهترین دوره آموزش کوچینگ

در کشور ما تصور عمومی از دوره coaching دیدن یک آموزش خاص و ثروتمند شدن از طریق آن است. به همین دلیل خیلی از افراد درباره کوچینگ تصورات غلطی دارند و با استفاده از این آموزش­‌ها نه‌تنها پیشرفت نمی‌کنند، بلکه از علم مورد استفاده در پیشبرد اهداف کسب‌وکار در سراسر دنیا نیز عقب می‌مانند.

مؤسسه ثروت آفرینان با توجه به شرایط کشورمان بهترین دوره کوچینگ سوئیسی را آماده کرده و از مدل مدرن جهانی در این زمینه استفاده کرده است. بسیاری از افراد که از آموزش­های مجموعه ثروت آفرینان درباره کوچ سوئیسی استفاده کرده‌اند، پس از نگرفتن نتیجه در آموزش‌های دیگر مثل فراکوچ، بیزینس کوچ و... به این دوره ملحق شده‌اند؛ این آموزش کوچ کاربردی، بر رشد کاری تمرکز دارد.

معرفی دوره کوچینگ سوئیسی

معرفی دوره کوچینگ سوئیسی

کوچینگ سوئیسی یک روش مناسب است تا شما بتوانید برای کسب‌وکار خودتان برنامه‌های مناسبی بچینید. از طریق این مجموعه شما می‌توانید از نظر فردی رشد و پیشرفت کنید و برای حل مسائل کاری روش‌های متفاوتی به کار بگیرید. در نهایت کسب‌وکار شما می‌تواند ظرفیت زیادی برای رسیدن به مقاطع و نتایج بالاتر داشته باشد.

این دوره قابل اطمینان است و شما زیر نظر تنها مدرس کوچ سوئیسی ایران یعنی دکتر مظاهری آموزش‌های لازم را می‌بینید. در تهیه این دوره از دانش روز جهان به‌صورت بومی و کاربردی استفاده شده تا سابقه علمی و تجربی شما را در حوزه تجارت افزایش دهد. استفاده بهترین دوره کوچینگ برای کارآفرینان و بنیان‌گذاران کسب‌وکارها، تجار و فعالان اقتصادی، وکلا و فعالان حوزه مشاوره شغلی، کارمندان توانمند، مدیران و کارشناسان فروش، افراد علاقه‌مند به فعالیت در مشاوره کوچ و مدرسین حوزه کسب‌وکار کاربرد زیادی دارد.

مفاهیم موجود در دوره کوچ سوئیسی

مفاهیم موجود در دوره کوچ سوئیسی

افرادی که در بهترین دوره کوچینگ ایرانی شرکت می‌کنند، مفاهیم خاصی را آموزش می‌بیند و به نتایج مشخصی می‌رسند. به‌جرات می‌توان گفت این محصول می‌تواند تمام نیاز افراد را به آموزش‌های حوزه کسب‌وکار تأمین کند و شرایط آن‌ها را تقویت کند. مهم‌ترین نتایج دوره کوچینگ سوئیسی شامل موارد زیر است:

  • بهبود سطح زندگی از حالت معمولی به سطح ثروت آفرینان

  • افزایش میزان قدرت فردی، تقویت عملکرد به‌صورت چشمگیر و اثربخشی آن بر فرایند کسب‌وکار

  • رسیدن به توانایی‌های کافی برای حل مسائل در سطح کاری یا زندگی

  • افزایش قدرت و مهارت رهبری

  • افزایش خودشناسی و رسیدن به یکپارچگی شخصی

  • کسب توانایی برای ایجاد تغییر در سبک زندگی

  • ارائه استراتژی‌های مختلف برای پیشرفت در کسب‌وکار

  • کمک به تهیه نقشه فردی جهت افزایش رشد و پیشرفت

  • افزایش تأثیر‌گذاری و رسیدن به شخصیت ثروت آفرین

نحوه ثبت‌نام در بهترین دوره کوچینگ سوئیسی

این دوره به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود. شما برای ثبت‌نام در بهترین دوره کوچینگ سوئیسی می‌توانید از روش‌های مختلف اقدام کنید. از جمله اینکه با مراجعه به سایت مؤسسه ثروت آفرینان در coaching سوئیسی ثبت‌نام کنید و از همان روز‌های ابتدایی آموزش را شروع کنید. همچنین می‌توانید از طریق شماره 02126403740 با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید و فرایند ثبت‌نام را انجام دهید. علاوه­براین قبل از ثبت‌نام می‌توانید به‌صورت رایگان از کارشناسان مؤسسه ثروت آفرینان مشاوره بگیرید و اطلاعات لازم در خصوص کوچ سوئیسی را دریافت کنید.

این مجموعه برای دوره جامع کوچ مدرن یا سوئیسی تخفیف‌های پلکانی در نظر گرفته است و بر این اساس هرچه زودتر ثبت‌نام کنید، تخفیف شما بیشتر خواهد بود. به­طوری­که تا 50 درصد نیز می‌توانید هزینه خرید دوره را کاهش دهید.

معرفی طراح بهترین دوره کوچینگ ایرانی

معرفی طراح بهترین دوره کوچینگ ایرانی

مؤسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس یک مرکز تخصصی در حوزه آموزش و پژوهش برای سرمایه‌گذاران موفق ایرانی است که توسط آقای دکتر امیرحسین مظاهری مدیریت می‌شود و بیش از سه دهه فعالیت موفق داشته است. دکتر مظاهری در حوزه فعالیت‌های کسب‌وکار و coaching رزومه بسیار موفقی دارد. از مهم‌ترین فعالیت‌های وی در حوزه مربیگری و مشاوره کسب‌وکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری جلسات آموزشی کارآفرینی در اتاق بازرگانی

  • برگزاری بیش از 800 سمینار با محوریت کارآفرینی در دانشگاه تهران

  • فعالیت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، کتابخانه ملی، دانشگاه شریف و...

  • بهترین مجری دوره‌های personal management system یا PSM تجربه‌های ناب در دانشکده کارآفرینی

  • برگزاری سمینار‌های مدیریت در دانشگاه شهید چمران اهواز

  • برگزاری سمینار‌های مدیریت در ادارات تابعه شرکت نفت

  • برگزاری دوره‌های اصول فنون مذاکره در بیش از 100 مرکز آموزشی دولتی و خصوصی مانند شهرداری تهران

  • همکاری آموزشی با دانشگاه صنایع و معادن ایران

  • مشارکت در تولید و پخش برنامه‌های آموزش مدیریت فردی سیمای جمهوری اسلامی ایران

  • مجری آموزش­های MBA سازمان فنی و حرفه­ای وزارت کار

  • مدرس و طراح بهترین دوره کوچینگ در ایران

نتیجه‌گیری

با توجه به اهمیت علم coaching در دنیای امروز، تکنیک‌های مختلف این فرایند برای افزایش پیشرفت در بازار کار استفاده می‌شود و دوره‌های مختلفی در این حوزه طراحی شده است که تأثیر فوق‌العاده‌ای در بهبود فرایند کسب‌وکار دارد. بهترین دوره کوچینگ ایرانی توسط مؤسسه ثروت آفرینان و دکتر امیر حسین مظاهری طراحی شده است تا صاحبان کسب‌وکار ایرانی با استفاده از آن بتوانند به پیشرفت‌های زیادی در شغل خود برسند.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت مؤسسه ثروت آفرینان درباره دوره کوچ سوئیسی اطلاعات کافی کسب کنید و جهت ثبت‌نام در آموزش کوچ مدرن از طریق روش‌های موجود در سایت اقدام کنید. علاوه­براین مشاورین این مجموعه آماده ارائه اطلاعات و خدمات به کاربران هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان