ماهان شبکه ایرانیان

۳ قدم تا انتخاب بهترین دوره سئو جامع

بهترین دوره سئو را چگونه انتخاب کنیم؟

وب گردی ۱۴۰۱/۱۰/۵ ۰۷:۳۳ ۳۹۲۹۵۳۱

3 قدم تا انتخاب بهترین دوره سئو جامع

پیش از انتخاب بهترین دوره، باید بدانید که فاکتورهای زیادی می‌توانند روی انتخاب شما موثر باشند. پاسخ به این سوالات کلیدی می‌تواند گزینه‌های متفاوتی را برایتان ایجاد کند:

  • چقدر ‌می‌خواهید هزینه کنید؟

  • تا چه میزان با این حوزه آشنایی دارید؟

  • هدفتان از شرکت در دوره چیست؟

برای پاسخ به این پرسش‌ها، باید فاکتورهای مختلفی را در یک دوره سئو بسنجید تا در نهایت بتوانید بهترین دوره را انتخاب کنید. اگر هدف شما آشنایی با مفاهیم اولیه باشد، می‌توانید با جستجوی پراکنده هم به این اطلاعات دست پیدا کنید و لزوما نیازی به دوره ندارید. اما اگر هدفتان به کارگیری سئو برای بهبود نتایج در موتورهای جستجو است، بهتر است به دنبال یک دوره مناسب بگردید.

دوره سئو جامع نوین، به صورت 0 تا 100 تدوین شده است. در این دوره شما می‌توانید قدم به قدم با مفاهیم و اصول اولیه سئو در سایت‌های فارسی‌زبان آشنا شوید و این اصول را به صورت عملی در پروژه‌های واقعی به کار ببرید. مزیت این دوره این است که چه آشنایی اولیه با سئو داشته باشید و چه نه، می‌توانید از آن برای کسب مهارت استفاده کنید.

دوره سئو به زبان فارسی بهتر است یا انگلیسی؟

بهتر است بدانید که دوره‌هایی که به زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر در زمینه SEO وجود دارند، ممکن است برای زبان فارسی کارایی نداشته باشند. همچنین به دلیل شرایط خاص اینترنت در ایران، حتما باید با روش‌های منحصر به فرد بهینه‌سازی محتوا در موتورهای جستجو آشنا باشید تا بتوانید در هر شرایطی، محتوای خود را در نتایج اول نگاه دارید.

دوره‌هایی که به زبان انگلیسی هستند، محدودیت‌های موجود در ایران را در نظر نمی‌گیرند و به همین علت با شرکت در این دوره‌ها، قادر به حل چالش‌های واقعی در سایت‌های ایرانی نخواهید بود. بسیاری از دوره‌هایی که به زبان فارسی تدوین شده‌اند نیز ترجمه‌ای از دوره‌های انگلیسی هستند و تمایز چندانی با آن‌ها ندارند.

در دوره سئو آکادمی نوین، می‌توانید اطلاعاتی کسب کنید که در محیط کاری ایران کاربردی است. این اطلاعات به صورت منظم به روزرسانی می‌شوند و شما می‌توانید با یکبار خرید، تا همیشه اطلاعات خود را در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو به روز نگاه دارید.

معیارهای مهم برای انتخاب بهترین دوره سئو

بهترین دوره، بیشترین ارزش را برای شما ایجاد خواهد کرد. این موضوع به معنای غرق کردن مهارت‌آموزان با اطلاعات نیست؛ بلکه به این معناست که مفاهیم موجود در دوره، در بازار کار واقعی، موثر و کاربردی هستند. ممکن است شما یک دوره 200 ساعته بگذرانید که پر از مفاهیم تکراری باشد و بتوان آن را در 50 ساعت خلاصه کرد! برای انتخاب دوره سئو جامع و ارزشمند، نکات زیر را در اولویت قرار دهید:

پروژه محور بودن دوره

یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب بهترین دوره سئو، این است که در آن پروژه عملی برای تثبیت یادگیری وجود داشته باشد. کاربرد عملی آموخته‌ها باعث می‌شود که با چالش‌های رشته پر پیچ و خم سئو آشنا شوید و بتوانید در بازار کار، بهترین عملکرد را داشته باشید. در دوره سئو جامع نوین، شما می‌توانید تمام مهارت‌های سئوسازی محتوا را قدم به قدم با انجام پروژه‌های عملی یاد بگیرید.

جامع بودن سرفصل‌ها

سئو، زوایای مختلفی دارد؛ از آشنایی با طرز کار موتورهای جستجو گرفته تا لینک سازی، محتوانویسی، تحلیل رفتار کاربران و چندین مهارت دیگر که همگی در کنار هم می‌توانند نتیجه خوبی را برای بهینه سازی یک محتوا به ارمغان آورند. به همین دلیل اگر می‌خواهید در این زمینه یک متخصص شوید، باید به دنبال دوره‌ای باشید که جامعیت لازم را داشته باشد. دوره سئو آکادمی نوین، تمام مهارت‌های لازم برای بهینه‌سازی اصولی محتوا را به شما می‌آموزد.

ارائه اطلاعات جدید

دنیای تکنولوژی هر روز در حال تغییر است و موتورهای جستجو، روز به روز دقیق‌تر و پیشرفته‌تر عمل می‌کنند. به همین دلیل اگر می‌خواهید در این دنیا همچنان جزو اولین نتایج باشید، باید به روزترین مفاهیم را یاد بگیرید. وقتی یک دوره را خریداری می‌کنید، اغلب اطلاعاتی را می‌آموزید که مربوط به بازه زمانی 2 تا 5 ساله هستند و پس از آن، ممکن است چندان کارایی نداشته باشند. به همین علت است که دوره سئو نوین یکی از بهترین دوره‌ها در این زمینه به شمار می‌آید؛ زیرا با خرید این پکیج جامع، می‌توانید به صورت مداوم به روزرسانی‌های دوره را دریافت کنید و از اطلاعات جدیدتری بهره ببرید.

مدرک پایان دوره

درست است که یادگیری، اصل اول است، اما این به معنای بی اهمیت بودن مدرک پایان دوره نیست. اگر می‌خواهید برای نخستین بار در حوزه سئو فعالیت کنید، باید مدرکی داشته باشید که مهارت شما را به کارفرما اثبات کند. دریافت این مدرک از موسسات معتبر و شناخته شده، می‌تواند شانس استخدامتان را بالاتر ببرد و اعتبار بیشتری به پروفایل کاری شما بدهد.

از همین رو، مجموعه Novin Academy نیز پس از اتمام هر یک از دوره‌های پکیج جامع سئو، مدرک آن مهارت را به شما اعطا خواهد کرد تا از آن در دنیای حرفه‌ای استفاده کنید.

قیمت دوره

اگرچه با یادگیری سئو می‌توانید چندین برابر پولی که برای آموزش هزینه کرده‌اید را کسب کنید،‌ اما چه کسی از صرفه‌جویی و سود بیشتر بدش می‌آید؟ دوره جامع سئو نوین با 70 درصد تخفیف در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این فرصت استثنایی، می‌توانید یک دوره کامل را با کمترین هزینه خریداری کنید و پول خود را ذخیره نمایید، بدون آنکه کیفیت یا حجم دوره افت کند!

نتیجه‌گیری

دوره‌های آنلاین آموزش سئو محتوا، آنقدر متنوع و گسترده هستند که برای قدم گذاشتن در این حوزه، ممکن است کمی سردرگم شوید. به همین دلیل لازم است پیش از انتخاب یک دوره خوب،‌ سوالاتی را از خود بپرسید تا بر اساس معیارهای صحیح یک دوره مناسب را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید برای نخستین بار به یادگیری سئو بپردازید، آموزش های رایگان SEO نوین آکادمی را از دست ندهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان