ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه گرین لایم نوشیدنی میوه ای عالی

در این مقاله می توانید با طرز تهیه گرین لایم که یکی از نوشیدنی های خوشمزه خانگی است، آشنا می شوید. این نوشیدنی برای سلامتی بسیار مناسب و طعم فوق العاده ای دارد.

طرز تهیه گرین لایم نوشیدنی میوه ای عالی

برای امتحان طعم های متنوع نوشیدنی های میوه ای، کافی است در آموزش های آرگا همراه ما باشید. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه گرین لایم آشنا شود. این نوشیدنی از ترکیب جادویی سیب سبز که بسیار پر خاصیت است، تهیه می شود.

اگر می خواهید، نوشیدنی هایی به سبک کافی شاپی در منزل سرو کنید کافی است با آموزش نوشیدنی گرین لایم، نوشیدنی کوکتل، موهیتوی کیوی و … آشنا شوید. این نوشیدنی ها برای پذیرایی در مهمانی ها انتخاب مناسبی می باشند.

دستور تهیه نوشیدنی گرین لایم

مواد لازم

  • لیمو ترش: 1 عدد
  • سیب سبز: 1 عدد
  • یخ: چند تکه
  • نعناع: 8 پر
  • شکر: 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه گرین لایم خوش طعم

تمام مواد ذکر شده در این بخش را شسته و درون مخلوط کن بریزید. بهتر است، دانه های سیب را بگیرید و آب لیمو را در مواد بچکانید. توجه داشته باشید، دانه های لیمو در نوشیدنی موجب تلخ شدن آن می شود.

مواد اولیه نوشیدنی گرین لایم

مواد را به مدت 30 ثانیه با یکدیگر میکس کنید. بعد از اینکه مواد کاملا پوره شدند، می توانید، نوشیدنی را در لیوان های مناسب سرو کنید. حالا با استفاده از چند برگ نعناع روی نوشیدنی را تزئین نمایید. تهیه این نوشیدنی بسیار ساده بوده و در کمترین زمان ممکن می توانید، یک نوشیدنی خنک تابستانی داشته باشید.

شما در این بخش طرز تهیه گرین لایم که یک نوشیدنی متنوع و خوشمزه است را مطالعه کردید. شما علاقه مندان می توانید در آموزش های آرگا با دستور تهیه انواعی دیگر از نوشیدنی های خوشمزه آشنا شوید. شما می توانید از این نوشیدنی برای وعده افطاری نیز استفاده کنید.

مواد ذکر شده در این بخش برای 1 نفر مناسب هستند. این نوشیدنی را می توانید در کنار انواع کیک ها و دسرها نیز سرو کنید. شما در صورت دلخواه می توانید از مواد اولیه دیگری نیز در این نوشیدنی استفاده کنید تا طعم جدیدتری را تجربه نمایید.

طرز تهیه گرین لایم

برای اینکه نوشیدنی غلیظ تری داشته باشید، می توانید ابتدا سیب ها را در فریزر قرار دهید. در این صورت با پالس زدن می توانید، ترکیبی غلیظ را بنوشید. برای مزه دار کردن این نوشیدنی ها می توانید از مقداری عسل نیز استفاده کنید. این نوشیدنی برای افرادی که به دنبال لاغری هستند، بسیار مناسب است.

از خواص مهم این نوشیدنی می توان به تنظیم فشار خون، افزایش انرژی و تصفیه خون اشاره کرد. این نوشیدنی برای سلامتی بسیار مناسب است. در صورتی که می خواهید، یک نوشیدنی کاملا رژیمی داشته باشید، استفاده از شکر و عسل را در این نوشیدنی حذف کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان