معرفی فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre

جسورانه، بی‌پروا و سرگرم‌کننده سه صفتی به شمار می‌روند که به خوبی توصیف‌کننده آثار گای ریچی هستند، فیلمسازی که توانسته در تمام فیلم‌های اکشن، جاسوسی و کمدی به نویسندگی و کارگردانی خودش، حس و حال بسیار خوبی را ایجاد کند

معرفی فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre

جسورانه، بی‌پروا و سرگرم‌کننده سه صفتی به شمار می‌روند که به خوبی توصیف‌کننده آثار گای ریچی هستند، فیلمسازی که توانسته در تمام فیلم‌های اکشن، جاسوسی و کمدی به نویسندگی و کارگردانی خودش، حس و حال بسیار خوبی را ایجاد کند. جدیدترین پروژه وی نیز فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی‌ (Operation Fortune: Ruse de Guerre) نام دارد که ماجراجویی جاسوسی دیگری در سراسر جهان را به نمایش در می‌‌آورد. در ادامه همراه با ما باشید.

گای ریچی برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم «عملیات فورچون: ترفند جنگی» از ایوان اتکینسون و مارن دیویس کمک گرفته است و همانند دیگر آثار اکشن و کمدی دیگر او همچون فیلم جنتلمن (The Gentlemen)، فیلم مردی از یو.ان.سی.ال.ای (The Man from U.N.C.L.E) و فیلم قاپ‌زنی (Snatch) است.

داستان فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre

خلاصه داستان منتشر شده برای فیلم «عملیات فورچون: ترفند جنگی» بدین شرح است:

«در این فیلم، جاسوسی بسیار برجسته به نام اورسون فورچون باید جلوی فروش سلاحی مرگبار با تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای را بگیرد، سلاحی که در اختیار دلال اسلحه و میلیاردری به نام گرگ سایموندز قرار دارد. او برای انجام این کار نیز گروهی از بهترین مامورهای سراسر جهان را گردهم می‌آورد و علاوه بر آن‌ها نیز یک ستاره مشهور هالیوودی به نام دنی فرانچسکو را به خدمت می‌گیرد تا در این ماموریت برای نجات جهان کمک کند.»

بازیگران فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre

گای ریچی به دنبال موفقیت بسیار زیاد فیلم «جنتلمن» بار دیگر بازیگران برجسته و بااستعدادی را برای فیلم جدید خودش گردهم آورده است. نقش اصلی فیلم «عملیات فورچون: ترفند جنگی» را جیسون استاتهام بازی می‌کند و این فیلم، پنجمین همکاری میان ریچی و استاتهام به شمار می‌رود و آن‌ها قبلا در فیلم «قاپ‌زنی»، فیلم لاک (Lock)، فیلم ضامن، قنداق و دو لوله تفنگ شلیک شده (Stock and Two Smoking Barrels)، فیلم هفت‌تیر (Revolver) و فیلم خشم مردانه (Wrath of Man) با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

در فیلم «عملیات فورچون: ترفند جنگی»، جیسون استاتهام نقش شخصیت اصلی داستان به نام اورسون فورچون را بازی می‌کند که پیمانکاری خصوصی و یک قاتل است و رهبری عملیات فورچون را برعهده دارد، عملیاتی که در آن باید یک سلاح مرگبار را پیدا و نابود کنند.

از جمله دیگر بازیگرانی که قبلا با گای ریچی همکاری داشته‌اند و در فیلم «عملیات فورچون: ترفند جنگی» نیز قرار است نقش‌آفرینی کنند، می‌توان به هیو گرنت، جاش هارتنت و ادی مارسن اشاره کرد. در این میان نیز بازیگران جدیدی در این فیلم حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به آبری پلازا، کری الویس، باگزی مالون، لوردس فاربرس و مکس بیسلی اشاره کرد.

آبری پلازا نقش سارا فیدل را ایفا می‌کند که عضوی از گروه فورچون به شمار می‌رود و ماموری بسیار ماهر است. باگزلی مالون نیز در این فیلم نقش مامور ماهر دیگری به نام جی جی را به تصویر می‌کشد. هیو گرنت در این فیلم نقش دلال اسلحه و میلیاردی به نام گرگ سایموندز را بازی می‌کند که سلاحی مرگبار را در اختیار دارد و با آن، دولت‌ها و زندگی میلیون‌ها انسان را تهدید می‌کند.

یکی دیگر از شخصیت‌های فیلم «عملیات فورچون: ترفند جنگی» دنی فرانچسکو نام دارد که جاش هارتنت آن را به تصویر می‌کشد. او یک ستاره هالیوودی است که به جمع اعضای گروه اضافه می‌شود تا در نجات دنیا نقش داشته باشد.

تاریخ اکران فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre

چندین مرتبه تاریخ اکران فیلم «عملیات فورچون: ترفند جنگی» تغییر پیدا کرده و حالا این فیلم برای اکران در تاریخ 12 ژانویه سال 2023 میلادی (پنجشنبه 22 دی 1401) برنامه‌ریزی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر