تشک طبی خوشخواب

در ساخت این محصول از اسفنج با تراکم بالا استفاده شده است تا فشار بر روی عضلات بدن را به حداقل برساند. شما می¬توانید برای خرید این محصول به نمایندگی خوشخواب مراجعه کنید.

آیا صبح­ها با درد کمر از خواب بیدار می­شوید؟ بدون شک این درد شما را آزرده کرده است و ادامه فعالیت شما را تا پایان روز تحت­الشعاع قرار خواهد داد. پیشنهاد ما به شما برای آغاز یک صبح بانشاط استفاده از تشک طبی خوشخواب است.

فعالیت­های بدنی و کارهای روزمره؛ خود می­تواند باعث ایجاد دردهای عضلانی و مفصلی بسیاری شود اگر قرار باشد بعد از گذراندن یک روز پرمشغله لذت یک خواب راحت و آرام را نیز از دست بدهید در دراز مدت با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

تشک خوشخواب

انواع تشک­ های موجود در بازار

امروزه با وجود فناوری­های نوین امکانی فراهم شده تا با تولید محصولات طبی افراد از دردهای کمر که ناشی از جای خواب نامناسب است خلاصی یابند.

این محصولات به گونه­ای طراحی می­شوند که سبب شل شدن عضلات شما در هنگام خواب می­گردد و همچنین ستوان فقرات افراد بر روی آن­ها صاف و تراز می­باشد. تشک خوشخواب یکی از محصولاتی است که با توجه به تمامی این موارد، ساخته و پرداخته می­شود.

در ادامه بررسی­های لازم برای انتخاب یک محصول مناسب را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تشک معمولی

این نوع کالا با عنوان تشک فنری شناخته می­شود. برای تولید این محصول از فنر برای افزایش نرمی و انعطاف آن استفاده می­شود. اگر نسبت به حالت ارتجاعی فنر این مدل حساس نیستید، باید بگوییم که این محصول برای شما مناسب خواهد بود.

تولیدات آن­ها در دو نوع فریم­دار و بدون فریم است و معمولا قیمت پایینی دارد. از سوی دیگر برای دسته­بندی این مدل براساس نوع فنر، آن­ها را به دو گروه تقسیم می­کنند:

  • فنر متصل: این مدل فنر را مارپیچ نیز می­نامند، در بازار برای ارزیابی و درجه­بندی ضخامت فنر این کالا از معیاری با عنوان فنریت استفاده می­شود. براساس این درجه­بندی هرچه مقدار فنریت کمتر باشد یعنی این مدل سفت­تر است. نوع چینش فنرها نیز به صورت متصل است. اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید، پیشنهاد ما برای شما تشک فنرمتصل خوشخواب خواهد بود.
  • فنر منفصل: فنرهای این محصول را به صورت جداگانه درون پاکت­های خاصی قرار می­دهند و همان طور که از نام آن پیداست، هر فنر را می­توان به صورت یک بسته جدا درنظر گرفت که در کنار هم قرار می­گیرند.

برای ساخت این مدل­ها معمولا تعداد 5000 فنر استفاده می­شود که در هنگام خرید باید از کیفیت آن­ها اطمینان حاصل کنید و مورد مهم دیگر تعداد به ­کاررفته در ساخت محصول است که هرچه بیشتر باشد، مناسب­تر خواهد بود. تشک فنرمنفصل خوشخواب از سری محصولاتی است که در بازار موجود بوده و از کیفیت خوبی نیز برخوردار است.

تشک طبی

برای افرادی که عمدتا از درد مفاصل و ستون فقرات رنج می­برند، استفاده از تشک طبی خوشخواب ایده­ی بسیار خوبی است. یک محصول باکیفیت نه تنها در هنگام خواب، وضعیت بدنتان را در حالت ایده­آل قرار می­دهد، بلکه با گذشت زمان به کاهش درد شما نیز کمک خواهد کرد.

تکنولوژی ساخت این محصول به­گونه­ای است که از خمیدگی غیرطبیعی در ناحیه ستون فقرات و گردن شما جلوگیری می­کند.

کسانی که دچار آرتروز و درد کمر هستند، معمولا شب­های بدی را سپری می­کنند و خواب کافی ندارند؛ بنابراین می­توانید به این کالا به‌عنوان نوعی تسکین‌دهنده درد نیز نگاه کنید. انواع این محصول شامل موارد زیر است:

  • مموری فوم: این محصول از فوم پلی­یورتان ساخته شده است. مدل مموری فوم شکل و حالت بدن را به­خود می­گیرد و نسبت به فشار واکنش نشان می­دهد.
  • لاتکس: برای ساخت این مدل از صمغ درخت کائوچو استفاده می­شود بنابراین؛ این مدل از سری کالاهای قابل بازیافت و یکی از مرغوب­ترین محصولات تولیدی در صنعت ساخت کالای خواب است.
  • هیبریدی: طراحی این مدل به گونه­ای مدرن و زیباست که نسبت به دیگر محصولات ضخیم­تر و محکم­تر می­باشد.

تشک خوشخواب

در هنگام خرید چه ویژگی­هایی را مدنظر بگیریم؟

اگر به دنبال خرید یک کالای مناسب و کاربردی هستید باید به نکات زیر دقت کنید:

خواب راحت شما را تضمین کند

قاعدتا هدف شما از خرید یک تشک طبی علاوه‌بر استفاده عادی و معمول، این است که از خستگی و کسالتی که صبح­ها با آن درگیر هستید راحت شوید.

در صورتی که بدن شما در موقعیت مناسبی قرار بگیرد به گونه­ای که کم­ترین فشار را به عضلات و کمر شما وارد کند، خوابی عمیق و بدون مشکل را تجربه می­کنید.

اگر از محصول نامناسبی استفاده می­کنید، عضلات بدنتان تمام طول شب، کار می­کنند تا تعادل بدنی شما را به نحوی صحیح حفظ کنند. این علتی است که سبب می­شود تا احساس خشکی و درد هنگام بیدار شدن داشته باشید.

درجه سفتی و نرمی

در زمان خرید حتما به این نکته دقت کنید که ترجیح شما تشک با درجه سفتی بالا است یا دوست دارید محصولی را تهیه کنید که نرم­تر باشد.

بعضی افراد تمایل به استفاده از تشک­های سفت دارند؛ به‌طوری که حالت بدن آن­ها صاف قرار بگیرد و در آن فرو نرود. تشک طبی آلینا خوشخواب به گونه­ای طراحی شده که حالت طبیعی بدن را حفظ می­کند و یکی از سفت­ترین انواع محصولات این شرکت است.

در ساخت این محصول از اسفنج با تراکم بالا استفاده شده است تا فشار بر روی عضلات بدن را به حداقل برساند. شما می­توانید برای خرید این محصول به نمایندگی خوشخواب مراجعه کنید.

ماندگاری بالا

طول عمر این کالاها بسیار بیشتر از نمونه­های معمولی است. برای ساخت این محصولات از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده شده است که سبب دوام و ماندگاری بالای آن­ها می­گردد.

شما می­توانید مدت زیادی را از این کالا استفاده کنید بدون آنکه نگران فرسودگی آن یا اینکه منتظر شنیدن صدای جیرجیر باشید.

محافظت از سلامتی شما

وقتی روی این تشک­ها دراز می­کشید، وزن شما در سراسر آن توزیع می­شود و کوچیک­ترین فشاری را به گردن، کمر و سایر نواحی بدن شما وارد نمی­کند در این حالت شما به خوابی راحت فروخواهید رفت.

جمع‌بندی

برای آنکه روز خود را با لبخند رضایت مبنی بر داشتن خوابی خوب و شیرین آغاز کنید، لازم بود تا شما را با یکی از مهم­ترین محصولاتی که در این زمینه کاربرد دارد آشنا کنیم.

محصولاتی مانند تشک طبی خوشخواب از کیفیت بالایی برخوردارند و قادرند این رضایت را برای شما به ارمغان آورند در ضمن قیمت تشک خوشخواب بسیار مناسب است.

پیشنهاد ما به شما این است که برای اطمینان از اصالت محصول به کالای خواب رویان که نمایندگی رسمی خوشخواب است، مراجعه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان