مهمترین اخبار گروه اجتماعی امروز ۲۳ خرداد ماه؛

از نقش داعش در افزایش نیافتن کرایه های حمل و نقل عمومی تا ضرورت برخورد جدی با مؤسسات اعتباری غیرمجاز

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

از نقش داعش در افزایش نیافتن کرایه های حمل و نقل عمومی تا ضرورت برخورد جدی با مؤسسات اعتباری غیرمجازبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از نقش داعش در افزایش نیافتن کرایه های حمل و نقل عمومی تا ضرورت برخورد جدی با مؤسسات اعتباری غیرمجاز و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز سه شنبه(بیست و سوم خردادماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار بیست و سوم خردادماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از خدمات رسانی رایگان مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در روز قدس و عید سعید فطر خبر داد.


معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان گفت:کار مقاوم‌سازی و لاغرسازی ستون سوم اطراف ضریح مطهر امام حسین (ع) در حال انجام است و پس از اتمام کار ستون چهارم، پروژه ترفیع گنبد انجام می‌شود.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از خدمت‌رسانی 24 ساعته خطوط درون شهری مترو تهران در شب‌های قدر خبر داد.


معاون اول قوه قضاییه گفت: باید ساز و کاری در کشور مهیا شود تا مردم بتوانند نقدینگی‌های خرد خود را در قالب تولید به جریان اندازند تا گرفتار مؤسسات اعتباری غیرمجاز نشوند.


رئیس آسیا و اقیانوسیه اجلاس ILO گفت: به واسطه مشکلات زیست محیطی جدی در منابع آب، پدیده ریزگرد‌ها و فرسایش خاک نیازمند بازنگری در سیاست‌های توسعه، اشتغال و مقابله با فقر هستیم.


مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت:نیروهای مشارکت مردمی باید در جهت افزایش ایمن سازی صندوق صدقات و شناسایی مشترکان صدقاتی که تمایل به پرداخت صدقه خود با آنی پرداخت دارند اقدامات لازم انجام دهند.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:مصوبه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی برای امضای نهایی به مجلس رفته بود اما با توجه به حمله تروریستی داعش به مجلس، اتاق مورد نظر پلمپ شد و امضای آن به تاخیر افتاد.


رئیس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت برخورد قاطع و غیرقابل اغماض با عوامل مزدور گروه های تروریستی تاکید کرد.


سودجویان در برخی نقاط شمالی و جنوبی کشور، شبانه ساخت و ساز می‌کنند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر